2015-06-12, 02:57
Medlem
BAB7s avatar
Nu ska jag vara ärlig, vissa här uppskattar säkert inte det jag skriver nu, men nåja..

Det finns en grupp i samhället som är kraftigt överrepresenterade här på detta forum, det handlar om mer eller mindre svagbegåvade etniskt svenska män med en politisk uppfattning långt till höger.
I det svenska samhället uppgår dessa till knappt 15% av befolkningen.

Sådant folk finner man i alla länder, det handlar om en minoritet som ofta får ett stort medialt utrymme, tongångarna är alltid dom samma, - man hatar EU, man hatar invandrare, man hatar "ljugmedia" man hatar våra öppna gränser, man hatar bögar, zigenare och... ja ni förstår säkert vad jag menar.

Alla som inte håller med är kommunister..

Enligt dessa människor finns bara svart och vitt, inga nyanser, därav byggs också en frustration upp hos dessa människor, dom känner sig utanför samhället, dom känner sig kränkta och hotade av saker som i själva verket är rena fantasier, dom trissar upp varandra och hetsar mot allt och alla, inte minst på forum som detta.

Riskerna med detta är just det kan brista för den enskilde utstötte mannen, då är det stor risk att denne tar ut sin vrede mot exempelvis utsatta Romer, det är den mest naturliga reaktionen.
Visst, vederbörande hatar "samhället och makten", men där når han inte fram, då är det istället den oskyldige tiggaren som får ta smällen så att säga.
Citera
2015-06-12, 03:11
Medlem
Blattar gillar att ge sig på svaga och utsatta. Gamla, handikappade, djur etc. I nästan alla fall av våld mot dessa handlar det om invandrare. Och nu finns det en ny svag grupp att ge sig.

Det handlar inte alls om några elaka rasister som är frustrerade över det omfattande tiggeriet, utan helt enkelt om blattar som har kul.
Citera
2015-06-12, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Blattar gillar att ge sig på svaga och utsatta. Gamla, handikappade, djur etc. I nästan alla fall av våld mot dessa handlar det om invandrare. Och nu finns det en ny svag grupp att ge sig.

Det handlar inte alls om några elaka rasister som är frustrerade över det omfattande tiggeriet, utan helt enkelt om blattar som har kul.

Det ligger nog en hel del i det.
Citera
2015-06-12, 04:00
Medlem
Jag tror att det är en myt som pk patrasket har skapat och de som är korkade går på det.

När jag ser alla dessa anmälningar och att det finns en gärningsman som blivit tagen för det så förutmo idioten på moped är det en annan sak men med tanke på att både pk media och rumänerna själva ljuger om allt möjligt så finns det ingen substans. Om rumänerna hade varit så utsatta som de hävdar hade de åkt till något annat ställe. Nu får de allt här men det räcker inte för mycket vill alltid ha mer.
Senast redigerad av werbung 2015-06-12 kl. 04:03.
Citera
2015-06-12, 04:08
Medlem
Özz kurden som inte ens är rolig. Hans argument är lika konstruktiva som den där pajasen och iraniern Behrani. Detta muslimska inavlade patrask. de är bara svenskar när det handlar om att fånga in olika typer av bidrag annars är de muslimer. vad ska vi med dem till?

Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Fråga Özz. Det var ju hans kompis som körde över en tiggare med moped.

Enligt honom är roten till allt ont SD
Citera
2015-06-12, 05:12
Medlem
Europes avatar
Gäller frågan oss som gör det varendaste dag eller som gör det lite spontant då och då?

Jag har inte sett värst många dokumenterade fall där folk skriker åt, spottar på, slår och bokstavligen kör över tiggare. När det gäller slagsmålen, så är det i regel mellan konkurrerande zigenarklaner som slåss om bl.a. tiggarplatserna. Sedan har det mig veterligen funnits ett par enstaka fall där blatteungar och lite äldre kriminella blattar har kastat sten, flaskor m.m. på dem och en kriminell kurd körde över en med sin mobbe (eller hur det nu var). Dock beter sig de här blattarna likadant även mot andra, inte minst svensk polis och räddningstjänstens personal, så jag vet inte om de tänker så mycket i det ena som det andra fallet. Sedan rapporterades det om en hotfull och gormande psyksjuk i Stockholms tunnelbana (de finns gott om dem där efter psykiatrireformen) som var aggressiv mot alla närvarande och slutligen lappade till en tiggare (förmodligen för att han var den enda som inte flyttade på sig).

Jag är dock rätt säker på att denne specifike, rasande psykotiska mentalpatienten knappast lär hitta hit, samt även om han gjorde det skulle kunna redogöra värst klart kring sina tankar om det. Än mindre tror jag att varken den kriminelle kurden eller blatteungarna kommer att hitta till den här tråden, om de nu ens är skrivkunniga (dessutom är det 18-årsgränds här). Än mindre lär rumänska (och åtminstone i ett fall bulgariska) zigenare som har deltagit i revirstrider skriva på forumet. De sistnämnda utgör dock en förkrossande majoritet av de som angriper tiggarna och jag undrar om TS verkligen inte kan föreställa sig vad det är de tänker, då motivet i de fallen är ekonomiska och lättbegripliga.
Citera
2015-06-12, 05:25
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Det är möjligt vi får se om någon törs träda fram. Det är lite intressant att ökningeń rätt väl sammanfaller med ökat hat på sociala medier. Kan vara så att det är lite samma folk, men som sagt jag vet inte ännu.

Du har inte tänkt på att ökningen av våld riktat mot balkanzigenarna och ökningen av hat riktat mot dem i sociala medier även råkar sammanfalla med den faktiska ökningen av zigenare som tigger i Sverige? Har du funderat över möjligheten att det är det sistnämnda som kanske är den nödvändiga faktorn för de två förstnämnda? Uttalat hat mot dem i svenska sociala medier var väl rätt begränsat innan de fyllde landet och våld riktat mot dem var väl rätt icke-existerande förrän de kom hit?

Men för att svara på din fråga: nej, de som begår våld mot tiggarna, d.v.s. i första hand andra zigenare från balkan, därefter ungar och unga från Afrika och Mellanöstern i landets problemområden, samt därutöver möjligtvis något enstaka psykfall och/eller fyllo, är inte samma personer som i första hand skriver på svenska sociala medier. Att knyta näven i fickan när man är ute och ser förfallet, till att sedan hemma kasta sig över tangentbordet och skriva osande, vredesfyllda inlägg i sociala medier, är ett ganska typiskt svenskt beteende.

Edit: Jag känner för att förtydliga att när jag skriver "knyta näven i fickan", d.v.s. att inte agera i något avseende, så tänker jag i första hand inte på att agera mot de zigenare som sitter och tigger, så mycket som jag tänker på att agera mot svenska regimen som i hög grad bär skulden för situationen (med hjälp av lögnerna från det regimlojala svenska etablissemanget). Jag är på intet sätt för att ge sig på tiggarna, som i vilket fall befinner sig allra längst ned i hierarkin när det gäller verksamheten och inte sällan kan leva under närmast slavliknande förhållanden (verksamheten är ju en del av en större människohandel som de rika klanledarna styr över och som även innefattar stöldturnéer, utnyttjande av bidragssystem i vissa länder, prostitution, barnprostitution m.m. runt om i Europa). Det vore bara fruktlöst och elakt. Däremot finns det så klart en hel del som svenskarna skulle kunna göra mot sina makthavare.
Senast redigerad av Europe 2015-06-12 kl. 05:45. Anledning: Edit
Citera
2015-06-12, 05:37
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Källa på att det är Flashbackare som ligger bakom dåden?
Citera
2015-06-12, 05:44
Medlem
JerrysModevisnings avatar
Folk vill inte riktigt förstå att alla folk i världen inte har lika bra relation till varandra som vi svenskar har med norrmän. Blicka ut över Europa, inte är det från oss zigenarhatet kommer eller göds.

Även om jag mer än gärna hade förbjudit tiggeri hade jag skämts ögonen ur mig om jag såg någon av mina landsmän misshandla en zigenare fysiskt eller psykiskt. Jag håller dock fast vid att övergreppen mot zigenarna förmodligen är gravt överdrivna och mer används av media som propaganda. Med tanke på hur bra videoövervakat våra städers stadskärnor är genom kommunala kameror och privatägda butikskameror och vi trots det inte fått se någon av dessa attacker som sägs inträffa frekvent får mig att ifrågasätta sanningshalten.
Citera
2015-06-12, 05:56
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerrysModevisning
Folk vill inte riktigt förstå att alla folk i världen inte har lika bra relation till varandra som vi svenskar har med norrmän. Blicka ut över Europa, inte är det från oss zigenarhatet kommer eller göds.

Även om jag mer än gärna hade förbjudit tiggeri hade jag skämts ögonen ur mig om jag såg någon av mina landsmän misshandla en zigenare fysiskt eller psykiskt. Jag håller dock fast vid att övergreppen mot zigenarna förmodligen är gravt överdrivna och mer används av media som propaganda. Med tanke på hur bra videoövervakat våra städers stadskärnor är genom kommunala kameror och privatägda butikskameror och vi trots det inte fått se någon av dessa attacker som sägs inträffa frekvent får mig att ifrågasätta sanningshalten.

Oh, ja, svensk ljugmedia har ljugit helt hejdlöst. T.ex. fallet med den aggressiva psyksjuke, så framställde man det som ett hatbrott specifikt riktat mot zigenare, trots att man i exakt samma artikel nämnde att mannen hade betett sig aggressivt mot alla i sin närhet (och därmed uppenbarligen inte lär ha varit psykiskt frisk). Det ännu mer anmärkningsvärda är så klart att det från första stund (då det är väldokumenterat av massmedia, av dokumentärer, av forskare och polismyndigheterna i EU-länderna, inklusive de svenska polismyndigheterna) har handlat om organiserad människohandel. Hur sjuka och psykopatiska är inte de som är verksamma inom svensk ljugmedia, när de inte bara hejdlöst har ljugit varje dag kring verksamheten, utan även har gjort det med målsättningen att människohandeln (som i en rad andra europeiska länder även inkluderar barn) ska få fortgå obehindrat?

Jovisst, det verkliga motivet är att kunna angripa SD för att de föreslog ett förbud mot det (tidigare brukade till och med ljugmedia då och då rapportera om att svenska polisen varnade för att tiggeriet var kopplat till organiserad brottslighet, då vi här i Stockholm bl.a. hade gäng som tiggde på tunnelbanorna genom att dela ut foton på påstådda sjuka barn som behövde vård), medan Sjuklövern har velat låta det fortgå, precis som den svängning som vi nu kan se i rapporteringen har att göra med att förbereda vägen för att Sjuklövern ska eventuellt kunna ändra förd politik då de uppenbart förlorar opinionsmässigt på sin politik. Men i mina ögon drar det inte ned på psykopatin i det regimen och det regimlojala etablissemanget sysslar med (ifråga om det här och allt annat).
Senast redigerad av Europe 2015-06-12 kl. 05:59.
Citera
2015-06-12, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Jag tror att det är en myt som pk patrasket har skapat och de som är korkade går på det.

När jag ser alla dessa anmälningar och att det finns en gärningsman som blivit tagen för det så förutmo idioten på moped är det en annan sak men med tanke på att både pk media och rumänerna själva ljuger om allt möjligt så finns det ingen substans. Om rumänerna hade varit så utsatta som de hävdar hade de åkt till något annat ställe. Nu får de allt här men det räcker inte för mycket vill alltid ha mer.

Det är för mycket anmälningar och rapporter också från allmänheten, för att det ska gå att ignorera.
Citera
2015-06-12, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Källa på att det är Flashbackare som ligger bakom dåden?

Haha, nä - det är blattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in