Citat:
Ursprungligen postat av
GrevePlasma
Det är möjligt vi får se om någon törs träda fram. Det är lite intressant att ökningeń rätt väl sammanfaller med ökat hat på sociala medier. Kan vara så att det är lite samma folk, men som sagt jag vet inte ännu.
Du har inte tänkt på att ökningen av våld riktat mot balkanzigenarna och ökningen av hat riktat mot dem i sociala medier även råkar sammanfalla med den faktiska ökningen av zigenare som tigger i Sverige? Har du funderat över möjligheten att det är det sistnämnda som kanske är den nödvändiga faktorn för de två förstnämnda? Uttalat hat mot dem i svenska sociala medier var väl rätt begränsat innan de fyllde landet och våld riktat mot dem var väl rätt icke-existerande förrän de kom hit?
Men för att svara på din fråga: nej, de som begår våld mot tiggarna, d.v.s. i första hand andra zigenare från balkan, därefter ungar och unga från Afrika och Mellanöstern i landets problemområden, samt därutöver möjligtvis något enstaka psykfall och/eller fyllo, är inte samma personer som i första hand skriver på svenska sociala medier. Att knyta näven i fickan när man är ute och ser förfallet, till att sedan hemma kasta sig över tangentbordet och skriva osande, vredesfyllda inlägg i sociala medier, är ett ganska typiskt svenskt beteende.
Edit: Jag känner för att förtydliga att när jag skriver "knyta näven i fickan", d.v.s. att inte agera i något avseende, så tänker jag i första hand inte på att agera mot de zigenare som sitter och tigger, så mycket som jag tänker på att agera mot svenska regimen som i hög grad bär skulden för situationen (med hjälp av lögnerna från det regimlojala svenska etablissemanget). Jag är på intet sätt för att ge sig på tiggarna, som i vilket fall befinner sig allra längst ned i hierarkin när det gäller verksamheten och inte sällan kan leva under närmast slavliknande förhållanden (verksamheten är ju en del av en större människohandel som de rika klanledarna styr över och som även innefattar stöldturnéer, utnyttjande av bidragssystem i vissa länder, prostitution, barnprostitution m.m. runt om i Europa). Det vore bara fruktlöst och elakt. Däremot finns det så klart en hel del som svenskarna skulle kunna göra mot sina makthavare.