2015-06-10, 16:40
Medlem
CConspiracys avatar
Satte in 1500 på FS men fick bara 1400. Är det en valutaändring på tiden det tar innan det sätts in?
Känns tråkigt nu eftersom allt blev lite dyrare. Några tips?

Edit:Förstår nu att bitcoinen var dyrare att köpa (på en stor svensk site). Vart handlar man bitcoins för samma pris så det stämmer överens med summan du får in på fs?
Senast redigerad av CConspiracy 2015-06-10 kl. 16:53.
2015-06-10, 16:42
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
någon som köpt kokain på fs? vilka säljare rekommenderas?
Kommer ett PM till dig när som.
2015-06-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CConspiracy
Satte in 1500 på FS men fick bara 1400. Är det en valutaändring på tiden det tar innan det sätts in?
Känns tråkigt nu eftersom allt blev lite dyrare. Några tips?

Edit:Förstår nu att bitcoinen var dyrare att köpa (på en stor svensk site). Vart handlar man bitcoins för samma pris så det stämmer överens med summan du får in på fs?

Safello är ganska snarlik kanske 50kr mer än medelvärdet på blockchain.
2015-06-10, 17:37
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Kör man deponeringen via en annan sida eller på själva flugsvamp?

För först lägger man ju in pengar på walleten på sidan, men sen när man trycker beställ dras dom ju?

Eller hur ser det ut egentligen? Någon som kan ge ett klart svar, jag hittar det inte!

Det är det som är escrow, att pengarna dras så varken du eller säljaren har dem.

När du beställer så läggs pengarna i en tillfällig plånbok som sidan äger. När du fått din
produkt klickar du på "Släpp deponi" och så åker alla pengarna till säljarens plånbok.

Går något åt helvete så startar du en dispyt och pengarna fördelas från escrow till
köparens respektive säljarens plånböcker enligt ö.k.
2015-06-10, 19:05
Medlem
weedsones avatar
Någon som prövat bugsbunnys tjack? Efter jag sköljt det med aceton blev det vitt och rätt blänkande. Ser ut att vara en god andel kreatin i... har inte prövat det ännu.
2015-06-10, 22:16
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
någon som har köpt tesla av funky*** och kan uttala sig om hens leveranstider etc?
2015-06-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Finns det nån som har tjack som går att sova och äta på? Erkran hade inne det ett tag!

Jag måste slå ett slag för LeifGW's produkt. Cleant rus, 2g blev väl 1.2~ när det hade torkat efter 8 timmar. Cleant och fint enligt mig Var vaken 40 timmar på det och inga otrevliga biverkningar.
2015-06-11, 01:36
Medlem
Någon grön med sub inne nu? Är Swecan helröd eller?
2015-06-11, 02:45
Medlem
darkreapers avatar
om jag har inledit dispyt och vill släppa FE på flugsvamp hur gör jag då så säljaren får stålarna? MVH
2015-06-11, 03:35
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Någon grön med sub inne nu? Är Swecan helröd eller?

Swecan är helgrön, dock är hans sub rätt dyra.
2015-06-11, 04:01
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Swecan är helgrön, dock är hans sub rätt dyra.
Swecan verkar ha problam i vissa områden, rätt många som inte fått sitt. En kompis fick reship idag efter 7 dagar utan något, ropar verkligen inte varg, Swecan har alltid vart grön tidigare.
2015-06-11, 04:03
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Swecan verkar ha problam i vissa områden, rätt många som inte fått sitt. En kompis fick reship idag efter 7 dagar utan något, ropar verkligen inte varg, Swecan har alltid vart grön tidigare.

Ja, detta är han inte ensam om. Posten verkar strula som fasiken nu, tror de håller på att byta till Postnord eller hur det nu var. Så swecan är fortfarande grön, men posten strular.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in