Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-09, 02:17
  #289
Medlem
Aftonbladet verkar inte hålla med vår käre trådskapare om Sd:s inflytande:

http://www.aftonbladet.se/ledare/led...cle20597224.ab
Citera
2015-04-09, 02:23
  #290
Avstängd
HellionRebellions avatar
SD kan inte undersprestera i dagens läge. Det är mer eller mindre öppet mål tack vare DÖ och annat (dvs blattemord och negervåldtäkter på löpande band + pk-media).

Sen får 7K och MSM försöka ändra på det hur mycket dom vill.
Citera
2015-04-09, 06:47
  #291
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionRebellion
SD kan inte undersprestera i dagens läge. Det är mer eller mindre öppet mål tack vare DÖ och annat (dvs blattemord och negervåldtäkter på löpande band + pk-media).

Sen får 7K och MSM försöka ändra på det hur mycket dom vill.
SD och Växöjudas har lyckats snubbla på straffpunkten, rätt få sjuklöverväljare kommer vilja lägga sin röst på ett sekteristiskt och grälsjukt SD.
Uppgången kommer bromsas.
Citera
2015-04-09, 07:08
  #292
Avstängd
HellionRebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
SD och Växöjudas har lyckats snubbla på straffpunkten, rätt få sjuklöverväljare kommer vilja lägga sin röst på ett sekteristiskt och grälsjukt SD.
Uppgången kommer bromsas.

Det tror jag inte. Det finns interna strider i alla partier. Skillnaden är att pk-media bedriver häxjakt på SD. Det är ändå bra om man resolut rensar ut eventuella extremister så folk till slut fattar att SD inte är ett nazisiskt parti.
Citera
2015-04-09, 07:26
  #293
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionRebellion
Det tror jag inte. Det finns interna strider i alla partier. Skillnaden är att pk-media bedriver häxjakt på SD. Det är ändå bra om man resolut rensar ut eventuella extremister så folk till slut fattar att SD inte är ett nazisiskt parti.
SD tar hjälp av kommunisterna i Expo, hittar på anklagelser när det inte hjälper och har en psyksjuk spelmissbrukare som partiledare som gillar att medlemmar mobbas offentligt.
SD gör bort sig på egen hand, ett parti för förlorare.

Ingen sund normal människa vill lägga sin röst på ett sådant parti.
Citera
2015-04-11, 22:18
  #294
Avstängd
HellionRebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
SD tar hjälp av kommunisterna i Expo, hittar på anklagelser när det inte hjälper och har en psyksjuk spelmissbrukare som partiledare som gillar att medlemmar mobbas offentligt.
SD gör bort sig på egen hand, ett parti för förlorare.

Ingen sund normal människa vill lägga sin röst på ett sådant parti.

Vilken sund normal människa som helst förstår varför du är avstängd din lilla skit
Citera
2015-05-30, 15:26
  #295
Medlem
Den vidrige lille GIILAB har stuckit och lär inte komma åter och svara för sig och sitt motbjudande landsförräderi.

Vi kan konstatera att det är bra avkastning på en Sd-röst. Frågan är om man inte har bästa möjliga avkastning i och med att regeringen inte kommer att lägga fram förslag som man vet inte kommer att ha stöd av Sd.

https://politologerna.wordpress.com/...d-moderaterna/
Citera
2015-06-11, 20:01
  #296
Medlem
Mycket talande att diskussionen helt tycks ha avstannat i denna tråd.
Citera
2015-06-11, 22:50
  #297
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Mycket talande att diskussionen helt tycks ha avstannat i denna tråd.
Ja, för skulle SD "underprestera" skulle partiet knappast fortsätta öka som det gör i varje OU.
Citera
2019-09-17, 19:22
  #298
Medlem
Prayuths avatar
Jag har också funderat på varför. Med tanke på den utveckling vi har i Sverige borde SD ligga en bra bit över 25% vid det här laget.
Citera
2019-09-17, 19:36
  #299
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Jag har också funderat på varför. Med tanke på den utveckling vi har i Sverige borde SD ligga en bra bit över 25% vid det här laget.

Med tanke på hur lika vissa de andra av partierna är och att Sverige de senaste åren har fått massa skjutningar, sprängningar och en helvetes massa negrer så borde de ha 50%.

Kan tänka mig tre anledningar

1. Man röstar på det partiet man "alltid" har röstat på

2. Det känns fortfarande lite tabu och "moraliskt fel" att rösta Sd. Det är i alla fall det budskapet media försöker sprida

3. Sd har för mycket dårar i partiet. Naturligtvis tar media chansen att blåsa upp nyheter där Sd -politiker har fifflat till sig pengar, fördelar eller på annat sätt gjort sig skyldiga till nån skit. Och vem gillar egentligen killar som Björn Söder och liknande? För mig tar det emot att rösta på typen av killar som man antagligen har spöat upp en gång i tiden

Jag kommer som vanligt få skit för det här sista, men jag hoppas att KD skärper invandringpolitik avsevärt. . Det krävs 50% invandringskritiska röster nästa val och jag betvivlar att Sd klarar det själv. . Nu är ju antagligen många Grå-sossar emot all form av invandring, men det hjälper ju inte när vi har menlösa Pk-hjon i partiledningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback