Citat:
Ursprungligen postat av
Stromboliz
Jag håller med delvis, man ska vara väldigt delikat här. Å andra sidan så har han gjort ett väldigt gott jobb med att hänga ut sig själv helt öppet på twitter och instagram. Han kan dessutom enkelt gå ut själv i media och förneka anklagelserna. Om han har rent mjöl i påsen vill säga...
Allt startade väl med att polisen gick ut med att de sökte en man som varit på caféet under dagen och varit störande och underlig på något sätt. Där började spekulationerna om vem denne person kunde vara och där kom någon in på JV. Vad jag förstår så är JV psykiskt sjuk och dessutom missbrukare, har märkligt förhållande till sex och kön och avbilder sig själv med naket kön helt öppet på internet.
Självklart är en sådan person intressant i detta sammanhang. Någon, mins inte vem, hävdade att personalen som arbetade vid tidpunkten hade identifierat JV som den som varit på caféet och stört. Detta har jag dock inte sett någon källa på. Du som skrev det, finns det en källa?
Vi ska ha klart för oss att det finns mycket som polisen faktiskt vet och gör och som vi här inte har en susning om. Självfallet säger de inte allt när de blir intervjuade. Vi får förlita oss på läckor.