Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 18:50
Medlem
Vi vet vilka var de sista personerna som såg henne i livet. Jag undrar vilka var de näst sista personerna. Fanns det gäster i kafét som såg henne där strax innan kafét stängde? Tyvärr så tror jag att hon är död och dumpad i närområdet. Motivet behöver inte vara sexuellt.
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellahug94
Förlåt om någon lagt upp detta tidigare, inte kollat igenom allt. Men hur konstigt är inte detta? Detta verkar vara Lisas riktiga youtube (lisaholm98), och där har någon prenumererat på en kanal för två dagar sedan. Någon annan som använder hennes konto eller vad kan det vara?
Förmodligen en enkel förklaring, men ändå intressant.

https://www.youtube.com/user/LisaHolm98/feed

Varför tror du att det är hennes då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blake2010
hittat 2 nya saker

2st ? källa?
2015-06-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av espyon
Har någon förklaring för detta???

En syster? Delar Spotify med min..
2015-06-10, 18:51
Bannlyst
Sökningarna går för långsamt. MP och Poliserna verkar upprätthålla sig 1 km från cafét. Man borde kommit längre än så efter tre dygn.
2015-06-10, 18:52
Medlem
Jag bor väldigt nära JVs adress, ska jag ta mig dit?
Medlem
Citat:

Kan vi med säkerhet veta att detta är hennes konto? Om hon är född 98 så är det med stor sannolikhet hennes konto.

Att hon skulle kunna vara inloggad på sitt konto på en hemdator, vilken även familjen använder, skulle kunna förklara detta, om ett syskon eller något använde datorn och prenumererade på en kanal.

Dock är det ganska osannolikt att man som anhörig roar sig vid ett sånt här tillfälle, så klart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradbrud
Sökningarna går för långsamt. MP och Poliserna verkar upprätthålla sig 1 km från cafét. Man borde kommit längre än så efter tre dygn.

Det går så trögt alltså. Fan det här är inte bra. Det är visserligen ett lik man med all sannolikhet söker men GM har vunnit mycket tid vid det här laget.
Bannlyst
Vet inte om det har upprepats tidigare, men är det bekräftat att JV var på caféet i lördags? Enligt lokaltidningen stod det att personalen inte hade bekräftat "knasbollen"s identitet
Medlem
PappaCools avatar
Citat:
Finns väl två alternativ. Det första är att familj/bekant har tillgång till en dator/surfplatta eller dylikt med åtkomst till hennes sociala medier. Igår senast såg vi hennes Instagramkonto gå från publikt till privat. Inte helt omöjligt att delad dator eller surfplatta är inloggad på hennes youtubekonto. Om det där ens är hennes konto det vill säga, det är väl inte bekräftat?
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
Jag bor väldigt nära JVs adress, ska jag ta mig dit?

Ja iaf för att kolla om han är hemma.
2015-06-10, 18:53
Medlem
8711s avatar
Vad är det som bekräftar att det där youtube-kontot är hennes?

Om det ändå är det så kanske "2 dagar sedan" uppdateras till 3 snart. Alltså var det innan hon försvann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in