Det är märkligt att Kal Andrsson hönger ut JV så. Dessutom att påstå att JV lagt ut filmen och tryckt en like på den. Vem är denna Kar Adersson? Hur är han bekant med Lsa Hlm?
Kanske är det mördaren som vill att en annan än han själv ska misstänkas? Än så länge finns inga bevis på att JV varit i närheten av detta kafé eller BO. Så varför vill denne KA att JV ska misstänkas? Detta gör mig misstänkt på denne KA.
GM kan ju ha slagit till henne med nånting tungt när hon hade hjälmen på sig så att hon slockna med tanke på att hjälmen inte hittats så borde hon ju haft den på sig
vet ej om det har skrivits nånting tidigare om det i tråden
Det är ju passande att JV är i "Luxemburg". Finns det något som helst bevis för att han är där?
Polisen har alltså ringt han och han har sagt "tyvärr, inte jag, är i Luxemburg, tja"
Allt pekar på honom nu.
Den som tror att polisen ringer upp och talar om var JV befinner sig bör nog gå ut och ta lite luft.
"..Rebecka & Lowa som jobbade med Lisa har bekräftat att det är J*han V*dman som har varit stökig inne på caféet i lördags.."
Jag vet inte om detta stämmer eller ej, jag bara förmedlar.
Polisen har nog redan koll på JV både utifrån den här tråden och hans tidigare historik, och om detta stämmer så jobbar dom såklart på att få tag i honom.
Hoppas detta är ett jävla troll annars är detta jävligt ruggigt och oroväckande.
Det är tyvärr stor sannolikhet att det är allvarligt menat. Det är som tur många som inser att man inte kan slå någon medvetslös utan att orsaka död och de därför ger upp planerna, tillfälligt.
Tips till våldtäktsmän: Slag mot huvudet dödar.
Droger måste ges i exakt rätt mängd annars orsakar dessa också döden. De flesta som drogar ger för mycket och offret dör. Måste du våldta så bind henne och var varsam och låt henne leva, för då kommer du lindrigare undan om hon sen hittas välbehållen.
Enklaste sättet att få ett ligg är att betala pengar för det. Alla går att köpa. De dyraste kan man ju skippa helt enkelt, vem vill ha polisen efter sig? Bara ett fattigt dumhuvud våldtar och mördar. Helt i onödan.
Senast redigerad av Hull 2015-06-10 kl. 16:56.
Kan nog släppa j.v polisen svarade rakt då jag frågade om dom har kollat upp j.v så sa dom att dom vet exakt vem det är och har haft span på han av en annan anledning som inte hör hit och att j.v är förnärvarande i luxemburg och att dom vet att han är där så att j.v kan släppas helt nu
JV ska ju in på förhör nu oavsett vad alla lagens änglar här försöker påstå. Det finns för mycket indicier för att polisen skulle våga ignorera i detta tips. Är helt övertygad om att de söker efter honom som en del av utredningsarbetet.
Kan nog släppa j.v polisen svarade rakt då jag frågade om dom har kollat upp j.v så sa dom att dom vet exakt vem det är och har haft span på han av en annan anledning som inte hör hit och att j.v är förnärvarande i luxemburg och att dom vet att han är där så att j.v kan släppas helt nu
OM det skulle vara så att JV varit på caféet ganska nära i tiden innan den förmodade frihetsberövanden så måste ju han vara skäligen misstänkt med hans bakgrund på twitter (sexuella bilder, enstöring, digitala förföljelsetendenser).
Är det inte knasbollen eller någon i den yttre vänkretsen som gjort det här blir det nog svårt för polisen att lösa detta