Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooraX
Jag har inte sett till några helikoptrar i tråden..

Här är inlägget jag syftade på
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Precis nu åkte polishelikoptern/militär tillbaka, Antar att det är värmekamera man söker med på natten?
2015-06-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är märkligt att Kal Andrsson hönger ut JV så. Dessutom att påstå att JV lagt ut filmen och tryckt en like på den. Vem är denna Kar Adersson? Hur är han bekant med Lsa Hlm?

Kanske är det mördaren som vill att en annan än han själv ska misstänkas? Än så länge finns inga bevis på att JV varit i närheten av detta kafé eller BO. Så varför vill denne KA att JV ska misstänkas? Detta gör mig misstänkt på denne KA.
2015-06-10, 16:41
Medlem
GM kan ju ha slagit till henne med nånting tungt när hon hade hjälmen på sig så att hon slockna med tanke på att hjälmen inte hittats så borde hon ju haft den på sig

vet ej om det har skrivits nånting tidigare om det i tråden
2015-06-10, 16:42
Medlem
Trollhättan ---> Blomberg ca: 7mil. Kanske denna snubbe som utvidgat sitt
upptagningsområde?

Serievåldtäkts man i Trollhättan

Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Det är ju passande att JV är i "Luxemburg". Finns det något som helst bevis för att han är där?
Polisen har alltså ringt han och han har sagt "tyvärr, inte jag, är i Luxemburg, tja"

Allt pekar på honom nu.
Den som tror att polisen ringer upp och talar om var JV befinner sig bör nog gå ut och ta lite luft.
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Anledningen till att Missing people inte får leta än är just pga dom kan trampa ner hela åkern och förstöra eventuella bevis/ledtrådar.

Låter hur logiskt som helst, dock så borde man använt dom långt ifrån platsen som är avspärrad, så man kan bocka av vissa områden.

Nu pratade jag om Polisen och inte MP.
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
PM från nyreggad.

"..Rebecka & Lowa som jobbade med Lisa har bekräftat att det är J*han V*dman som har varit stökig inne på caféet i lördags.."

Jag vet inte om detta stämmer eller ej, jag bara förmedlar.

Polisen har nog redan koll på JV både utifrån den här tråden och hans tidigare historik, och om detta stämmer så jobbar dom såklart på att få tag i honom.
2015-06-10, 16:43
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmadrass
Hoppas detta är ett jävla troll annars är detta jävligt ruggigt och oroväckande.

Det är tyvärr stor sannolikhet att det är allvarligt menat. Det är som tur många som inser att man inte kan slå någon medvetslös utan att orsaka död och de därför ger upp planerna, tillfälligt.
Tips till våldtäktsmän: Slag mot huvudet dödar.

Enklaste sättet att få ett ligg är att betala pengar för det. Alla går att köpa. De dyraste kan man ju skippa helt enkelt, vem vill ha polisen efter sig? Bara ett fattigt dumhuvud våldtar och mördar. Helt i onödan.
Senast redigerad av Hull 2015-06-10 kl. 16:56.
2015-06-10, 16:44
Medlem
Kan nog släppa j.v polisen svarade rakt då jag frågade om dom har kollat upp j.v så sa dom att dom vet exakt vem det är och har haft span på han av en annan anledning som inte hör hit och att j.v är förnärvarande i luxemburg och att dom vet att han är där så att j.v kan släppas helt nu
2015-06-10, 16:44
Medlem
JV ska ju in på förhör nu oavsett vad alla lagens änglar här försöker påstå. Det finns för mycket indicier för att polisen skulle våga ignorera i detta tips. Är helt övertygad om att de söker efter honom som en del av utredningsarbetet.
2015-06-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blake2010
Kan nog släppa j.v polisen svarade rakt då jag frågade om dom har kollat upp j.v så sa dom att dom vet exakt vem det är och har haft span på han av en annan anledning som inte hör hit och att j.v är förnärvarande i luxemburg och att dom vet att han är där så att j.v kan släppas helt nu

Och det vill du att vi ska tro på?
2015-06-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
OM det skulle vara så att JV varit på caféet ganska nära i tiden innan den förmodade frihetsberövanden så måste ju han vara skäligen misstänkt med hans bakgrund på twitter (sexuella bilder, enstöring, digitala förföljelsetendenser).

Är det inte knasbollen eller någon i den yttre vänkretsen som gjort det här blir det nog svårt för polisen att lösa detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in