Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 23:28
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Tror du en polis sitter och.läser alla inlägg?!
Det är en myt..

Det finns användare som följt tråden från starten, varför är det så orimligt att en eller fler poliser också gör det? Jag har suttit klistrad sedan sida 120. Vakna ur din dvala.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Nej inte i de södra delarna av landet.

Så södra Sverige är ljusare på kvällen än norra Sverige så här den 9 juni? Då vet vi
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
hON har garanterat blivit bortförd. Killen som stod utanför hennes jobb och pratade i mobil? Kan de va nån kille hon känner? En kille som hon kanske haft på g med men som hon dissat och som nu ville prata ut efter jobbet? Saker går överstyr och han har ihjäl henne Finns de några uppgifter om att hon har haft nån kille? Oavsett hoppas ja verkligen den skyldige inte kommer undan

21.30 letade hennes far och möjligtvis fler ur familjen efter Lisa, dvs det var nog med all säkerhet en vän eller anhörig. Hon försvann 18.30.
Medlem
Citat:
Det är en myt..

Ja det tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utomhus123
Okej, pissmörkt är överdrivet men det är för mörkt för att leta vid halv 11. Och jag vet, jag bor sydligare än platsen i fråga.

Själv har jag bott på östkusten nere i Skåne och där är det inte speciellt mörkt vid 22:30 sommartid, det går i alla fall att leta i mindre skogar, på åkrar osv utan ficklampa eller speciella hjälpmedel.
Medlem
Iam-Varfors avatar
Precis nu åkte polishelikoptern/militär tillbaka, Antar att det är värmekamera man söker med på natten?
2015-06-09, 23:29
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Det är en myt..
Just det, en myt.
Så ring och tipsa, ange gärna nummer på inlägget.
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du är medveten om att det är ljust rätt länge på kvällarna i södra delen av Sverige va?
Vi har något som kallas sommar här.

22:07
Solnedgång i Skövde
Klockan är 23:29. Fortfarande hemligt, och klart skymning.
Bannlyst
Har svårt att tro att en västafrikan (enligt google-kontot) laddar upp ett videoklipp med BO:s namn på kanalen och sedan lägger ut en mycket träffande "nedräkning" till den dagen då hon försvinner. Känns som att det är någon som har använt VPN av något slag?

Väldigt mycket skumma omständigheter just nu för att allt ska te sig slumpartat.
- Söndag är första gången BO åker själv.
- Ett videoklipp i hennes namn laddas upp där en nedräkning på 13 dagar sammanfaller med just den dagen då hon försvinner.
- Fodral och mobildelar hittas utspritt på en åker 1 km ifrån kafeet.

Använde verkligen GM bil? Småvägarna runt omkring är ju mer lämpade för en moped till exempel, och visst borde det finnas spår efter bilhjul på en sådan småväg, som nog inte ofta trafikeras av bilar? Någon borde ha sett denna bil?
Medlem
yxikaxi00s avatar
Mer utförlig fakta om "mobildelar" som hittats: "Privatpersoner ska också ha hittat en krossad mobiltelefondisplay utanför polisens avspärrningar."
http://www.expressen.se/gt/stort-sokpadrag-efter-forsvunnen-tonaring-1/
2015-06-09, 23:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utomhus123
Okej, pissmörkt är överdrivet men det är för mörkt för att leta vid halv 11. Och jag vet, jag bor sydligare än platsen i fråga.
Ja, men flertalet av bilderna är tagna i kvällssol, inte dagssol där solen står högt.
2015-06-09, 23:30
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Precis nu åkte polishelikoptern/militär tillbaka, Antar att det är värmekamera man söker med på natten?
Du och din värmekamera, hur mycket värme tror du ert lik alstrar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in