Citat:
Ursprungligen postat av
BaraBiffen
Har aldrig mått så dåligt av en fb-tråd innan, tänker på den här flickan konstant, har inte kunnat sovit något inatt då jag har drömt mardrömmar. Min magkänsla säger att hon fortfarande lever så nu gäller det att hitta henne. Ryser i hela kroppen. Orkar inte ens tänka på hur hennes familj känner..
Vilken tid ska polisen börja söka idag?
Jag kanske har sett för många filmer, men min fasa är att hon har blivit inlåst nånstans.
Om nu inte polisen har gjort fynd som övertygar dom om att hon är död så borde MPS få hjälpa till att söka. Nu gäller det att hitta varenda hus, byggnad, jordkällare, långtidsparkerade fordon, allla utrymmen som rymmer en människa.
MPS är ju faktiskt makalösa på att beta av område efter område och nu är det bråttom.
Om hon hålls fången så kan ju sökandet göra att GM inte vågar dit för att ta hand om henne och så fruktansvärt om hon ska behöva dö därför.
Inte så svårt att bli indragen i ett fordon. Nån vevar ner rutan och viftar med en karta, vips så är man framme och vill hjälpa till. Jag tror att de flesta vill bistå en person i nöd, det gäller inte bara små barn.