2015-06-04, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krookd
Tog mig friheten till att starta en grupp för oss i Stockholm, det är bara att söka på PHS Stockholm HT15 på facebook!

Är det bara jag som inte kan hitta? Pröva exakt det du skrev samt varianter... :/
Citera
2015-06-04, 15:34
Medlem
Hm, konstigt.. Har den på offentlig nämligen. Men kan länka när jag kommer hem!
Citera
2015-06-04, 22:07
Medlem
Så, nu har jag länken! https://www.facebook.com/groups/928180283890335/
Citera
2015-06-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krookd
Så, nu har jag länken! https://www.facebook.com/groups/928180283890335/
Materialet är inte tillgängligt för tillfället
Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan.
Citera
2015-06-08, 17:20
Medlem
Du är med och konkurrerar med alla som söker till denna omgång även meritvärde på betygen sedan behöver du inte göra testerna utan bara säkerhetsintervjun.

Är detta ett skämt eller? Om jag har varit godkänd på alla moment från förra omgången så ska jag väl inte kunna åka ut pga gymnasiebetyg inför nästa omgång???!!!
Citera
2015-06-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joan4o
Du är med och konkurrerar med alla som söker till denna omgång även meritvärde på betygen sedan behöver du inte göra testerna utan bara säkerhetsintervjun.

Är detta ett skämt eller? Om jag har varit godkänd på alla moment från förra omgången så ska jag väl inte kunna åka ut pga gymnasiebetyg inför nästa omgång???!!!

Om så är fallet så är det ju ren idioti, då kan man ju verkligen ifrågasätta deras tillvägagångssätt!
Ring och hör med RM
Citera
2015-06-08, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yellowledbetter
Om så är fallet så är det ju ren idioti, då kan man ju verkligen ifrågasätta deras tillvägagångssätt!
Ring och hör med RM

Jag citerade deras svar på min fråga angående min nya ansökan....jag får ringa dem imorgon och kolla igen....men ja ren idioti om det nu är så
Citera
2015-06-08, 19:42
Medlem
Det är många som säger att polisutbildningen ska bli akademisk. Tror ni att de kommer ändra på intagningskraven och hur kommer utbildningen förändras mot nu?
Citera
2015-06-09, 22:21
Medlem
Citat:

Känns sjukt att man medan man söker ska förbereda sig på att inte komma in genom att läsa upp sina betyg utifall liksom. Å andra sidan så har jag hört att de har fler utbildningsplatser nästa omgång så då kanske det är lägre gräns på betygen?
Citera
2015-06-09, 23:17
Medlem
Det blir ca 300 platser denna omgång med. Men förmodligen så är det färre som söker med tanke på att det är rätt så stor antal som är spärrade i 2 år.
Citera
2015-06-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allsang
Det är många som säger att polisutbildningen ska bli akademisk. Tror ni att de kommer ändra på intagningskraven och hur kommer utbildningen förändras mot nu?

Frågan är under utredning och det kommer med sannolikhet att bli en akademisk utb. Polisförbundet har tryckt på det i många år. Kan bli en positiv utveckling för lönebilden.

Antagningen kommer nog inte förändras jättemycket men det kommer ställas högre krav på eleven när vederbörande väl studerar.
Citera
2015-06-10, 13:31
Medlem
Citat:
Det blir ca 300 platser denna omgång med. Men förmodligen så är det färre som söker med tanke på att det är rätt så stor antal som är spärrade i 2 år.

Visst e det så, men sen så är det många som tar studenten som säkert kommer att söka, så min gissning är att det kommer vara fler sökande än de 6500 som det vart nu sist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in