Citat:
Ursprungligen postat av
OnlyHate
Teori:
Detta är ju en väldigt ung snygg tjej och att detta är en impuls handling har jag mycket svårt att tro.
Detta är någon som kartlagt BO och vet var hon jobbar och hur hon rör sig, betyder INTE att BO och GM känner varandra utan mer att personen/personerna valt ut henne.
För jag tror precis som flera andra att detta rör sig om ett sexualbrott och jag tror inte att det är en person som bragt flickan om livet, för då borde hon ha hittats.
Jag tror mer på att hon tyvärr hålls tillfångatagen och utnyttjas sexuellt
Någon jämförde med Engla, det var en impuls medans detta förmodligen kartlagt av någon/några riktigt sjuka människor tyvärr!
Hoppas jag har FEL och att Lisa hittas oskadd!
jag är inne på samma linje som du, att detta är planerat, och att det antagligen är ett sexbrott. det man kan hoppas på i så fall är att det inte är någon som är som David parker ray (googlas på egen risk, finns även en FB tråd om honom.) inte för att våldtäkt är accepterat eller försvarbart överhuvudtaget, men om ni slår upp honom och jämför med en vanlig våldtäktsman, eller sånna som håller personer fångna som sexslavar, så förstår ni förhoppningsvis vad jag menar.
det feta skulle, i min värld betyda att hon är död. jag kan inte se något annat, för är det rånare, knarkare eller någon förbannad, så är hon antagligen död. men jag har skrivit i ett tidigare inlägg, och det står jag fast vid, att hon kommer att hittas inom ett dygn. att hon är vid liv just nu tror jag, men svårt att sia om hur det blir i morgon.
Jag hoppas att Lisa hittas vid liv, och med minimala skador.