Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Det där är ju verkligen bra suspekt alltså. Det som talar emot att det finns någon koppling dock: Hur tusan kunde GM veta att hon för första gången skulle åka själv hem just den dagen?

Det visste han inte. Därför gick det 14 dagar emellan. Lördagen så fick hon kanske skjuts. Känns som en tillgällighet med youtubefilmen men är ju sjukt opassande!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crachie
Det snackades lite snabbt om en "pöl" i skogen där dem letar. jag har inte sett någon källa på rak arm. vad vet vi om den "pölen"?
Ska vara ett blötområde som man inte "går frivilligt i" enligt tidningarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chocomania
Alla som arbetar i butik i Götene vet mer eller mindre vem han är. Han beter sig oerhört obehagligt och verkar på riktigt psykiskt sjuk i första hand, då det visar sig tydligt även när han är nykter. Han går bland annat runt med en päls som han vill att folk ska smeka på och försöker tafsa och göra närmanden på både unga flickor samt pojkar. Han har förföljt flera tjejer så ingen vill vara själv när han är i närheten.
Nu är han inte längre så aktiv på fb men där la han upp grova texter om bl a att han ville ha sex med sin mamma osv. Det är bara en tidsfråga innan han gör ngt värre, helt säker.
Har han bil, månntro? (tack, Ratsit, för att den funktionen försvann...)
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Du menar förutom faktumet att 1) hon har lämnat sin moped med nyckeln i 2) hon skickar ett sms och säger att hon är på väg hem och därefter stängs mobilen av 3) hennes ena handske har hittats i en lada 4) hennes mobil har hittats sönderslagen 1 km från mopeden

Nej, förutom ovanstående är det inget som sticker ut.
Sticker ut från andra bortrövande då? Det sker många mord i sverige där folk har blivit bortrövade, ändå förefaller det som att denna är mycket mer uppmärksammad. Är det blott BOs ålder och utseende som gör det extra intressant?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Kan gm finnas här på fb? i trådar om klorofrom el dylikt, om det nu är planerat?

Kloroform?
Kan du inte bara försvinna från detta ställe?

Och ja han kan finnas på fb, men inte som du tror!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry_12000
Vet att det bor en rätt krypy persson uppe på kullen cirka 8km från platsen men har lite svårt att tro att det kan vara han. har en tjej kompis som bodde på kullen hon kände sig förföld på kvällar när hon gick hem ensam och en natt när gick hem och hon kände sig förföld så vände hon sig om och då såg hon man som förföljde henne hon sprang allt hon kunde tills hon kommer in innanför dörren hon misstänkte han i bland.kunde han stå parkerad på dagen i närheten av hennes nedfarter men det här måste vart 10 år sen vet inte om mannen lever i dag

Ta reda på hans adress och besök ratsit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Ni tolkar in för mycket i en dåligt skriven text. SMS:et skickades 18:23, en högst normal tid när kaféet stängde 18:00.

Nej hur är detta normalt? Man står inte och väntar 23 minuter på ingenting mitt ute i ingenstans.
2015-06-09, 22:37
Medlem
Söta flickor lever farligare nån galen cafekund kan ha blivit besatt av den sköna och väntat ut henne
Medlem
Skaraborg2s avatar
Troligtvis inte kartlagd.

Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Hon är sannolikt inte kartlagd under någon tid alls eftersom det troligtvis inte är överlagt.
Den teorin tror jag vi kan glömma.

Det tror inte jag heller. Hon kom nog inte alls att kartläggas.
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Det där är ju verkligen bra suspekt alltså. Det som talar emot att det finns någon koppling dock: Hur tusan kunde GM veta att hon för första gången skulle åka själv hem just den dagen?
En gissning kan ju vara att GM hade planerat det dagen innan egentligen men då blev BO upphämtad på jobbet och GM fick inget läge utan väntade till dagen efter egentligen? Finns det någon som kan bekräfta att hon arbetade dagen innan hon försvann samt om hon jobbade där varje helg eller hur ofta hon jobbade?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finis
Fyra mil låter lite väl mycket för en så ung person att behöva åka moped på, Eller?

Jag cyklade längre sträckor en det när jag var 15 år, ser absolut inget konstigt i det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Men är du helt slut!?
Självklart är väll BO utseende i allra högsta grad relevant!
hur fan tänker du ?!

Jag tänkte, till skillnad från många andra i denna tråd.

Så bara tjejer som en del personer betraktar som snygga är potentiella offer?
Idioti.

Visst kan hennes utseende haft betydelse, men inte på det sätt som 99% av de som kommenterar det i denna tråd tror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in