Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Har polisen haft någon kontakt med mannen? Frågat något i huvudtaget?
Har hört talas om en man som ska ha betett sig illa på affärer runt om Skövde, och mannen ska enligt Polisen tidigare vara känd. Vet dock inte om det är denna man, men tidigare i tråden nämndes att denna man skulle gjort liknande saker i Skövde.
2015-06-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wollcim
Man borde leta här https://goo.gl/maps/bYl6O

Suspekt inlägg. Platsen ligger drygt 1km söder om LHs arbetsplats.
Medlem
FrZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Bara jag som reagerar över hur sjukt lustigt kollegan beter sig under intervjun?

Något med den där jävla intervjun är skumt, ger mig rysningar & kalla kårar.

Kom ihåg att de är en ung tjej som förmodligen intervjuas för första gången, och att de gäller ett sådant här fall. Lite nervös är hon nog.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Han finns väl i närområdet antar jag. Ta och kika på hans twitterkonto så förstår du nog varför han kan vara intressant i en eventuell brottsutredning.

För övrigt, bara jag som reagerar på hur standard kollegans beskrivning av BO verkar vara? Låter som att de jobbat tillsammans i 30 minuter eller något. Hon verkar knappt påverkad av Lisas plötsliga försvinnande.

Man ska nog inte dra för stora växlar över att få media på sig så där hux flux. De flesta skulle nog bete sig på ett sätt som kan tolkas lite hur man vill. Sedan har de väl inte förmodligen heller jobbar så länge. Antar att de slutade skolan förra veckan och detta var första helgen de hade det här sommarjobbet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradbrud
Kan du länka till intervjun?

Den rullar hela tiden på AB's live-sändning, creepy.
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Bara en pundare och/eller ett komplett fyllo..

Undrar vad HA tycker om detta uttalande? Antagligen rycker de bara på axlarna - "han ramlar nog snart i ett dike på någon rock-festival, och dränker sig själv"

Precis min tanke, att det är han är som att gissa på något av dom andra pundarna i "närområdet" som ingen lyckats definiera än så länge.

Citat:
Bara jag som reagerar över hur sjukt lustigt kollegan beter sig under intervjun?

Nej, tror jag läst 10 olika personer dom senaste 20 sidorna som säger samma sak, upprepningar är allt som händer i den här tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av ThroneWatcher
Snabb tanke i kopplingen till snubben som postar bilder på sig själv naken på Twitter. Tydligen fanns det en kund som uppträtt besvärligt på fiket: http://www.expressen.se/gt/flickans-van-i-chock-det-ar-helt-ofattbart/

Känns oerhört långsökt, men vem vet.

Också andra som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Har polisen haft någon kontakt med mannen? Frågat något i huvudtaget?
Tror du att vi har en direktlänk till befälhavaren eller hur skulle vi få reda på om Polisen har snackat med honom ? TÄNK
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Finns det nåt asylboende med somalier i närheten?
Det bör ju kollas upp omgående i så fall.
Just negrer är ju kända för överfallsvådtäkter med flera gärningsmän.

Nej det är dom inte. För en fjortonårig nazist kanske det stämmer när snacket går hemma i köket men utanför er bonngård stämmer det ej.
2015-06-09, 18:15
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xat1/t51.2885-15/e15/11191590_658483360951207_1465215807_n.jpg

Skalet har vi ju här, så inte svårt att veta om det är hennes...
Många ungdomar som har flera skal och byter om vartannat också.
2015-06-09, 18:15
Medlem
javeliners avatar
Citat:

Får samma känsla som du. Kollegan har i sammanhanget ett misstänksamt uttryck.

Underskatta inte hennes yttre, hon kan mycket väl vara iallafall delaktig i Lisas försvinnande.
2015-06-09, 18:16
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThroneWatcher
Snabb tanke i kopplingen till snubben som postar bilder på sig själv naken på Twitter. Tydligen fanns det en kund som uppträtt besvärligt på fiket: http://www.expressen.se/gt/flickans-van-i-chock-det-ar-helt-ofattbart/

Känns oerhört långsökt, men vem vet.
Ja, det är det som är själva grunden i att han dykt upp i tråden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threecool
Suspekt inlägg. Platsen ligger drygt 1km söder om LHs arbetsplats.

Och är det inte väldigt nära där som dom hittade mobilskalet som kom fram några timmar efter detta inlägg? Det var väl 1 km söder?
Avstängd
karlinges avatar
Någon som kan peka ut på karta var mobilfodralet hittades? Står vid Götene på AB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in