Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Hon är 21 år och hennes jobbarkompis har försvunnit under konstiga omständigheter. För mig förefaller hon skärrad men försöker skärpa sig för att kunna genomföra intervjun.
Jag tror inte ett smack på teorin att jobbarkompisarna skulle vara inblandade. Inte heller tror jag på teorin att hon skulle ha gått in igen för att gå på toa eller blivit tvingad att gå in av okänd person. Detta eftersom jag inte tror att hon har nycklar dit. Unga sommarjobbare brukar inte ha det.
Till skillnad från dig så tycker jag inte hon verkar speciellt skärrad. Snarare som att hon har ett uppdrag för att dölja något hon vet. Någon annan kan ha sagt till henne vad hon ska säga, eller att någon håller koll på henne utanför bild. Jag anser inte att hon flackar med blicken, utan att hon hela tiden, vid upprepade tillfällen, tittar åt ett och samma håll. Jag säger inte att just kollegorna i bilen måste gjort något mot BO, men att de kanske känner den som gjort det.
Edit: Och varför säger hon att hon inte tror det kan hända igen? Om hon inte vet vad som hänt och vem som kan var inblandad, hade hon då sagt så?