2015-06-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hoppas på ett snabbt svar.

MTN Street Dabber, är kroppen mjuk på denna squeezern? Köpte Montana BLACK Crusher sist och den var ju helt hård att klämma på

Någon som vet?

Street Dabber nog min favorit. Inte allt för mjuk men tillräckligt så du får till sköna drips.
Citera
2015-06-08, 07:05
Bannlyst
Citat:

MTN Street Dabber, är kroppen mjuk på denna squeezern? Köpte Montana BLACK Crusher sist och den var ju helt hård att klämma på

Någon som vet?

Mja asså montanas , har haft dålig erfarenhet med deras skräp flows, Köp Molotow med påfyllbar skruv, grog är helt okej med .
Citera
2015-06-08, 13:57
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:

Någon som vet?
Street Dabbern är lätt den bästa squeezern jag provat. Kör nästan aldrig tags och gör jag det gör jag det med sprej. Men dabbern är faktiskt riktigt schysst, tycker till och med jag!
Citera
2015-06-08, 22:02
Medlem
Tja jag har en fråga . Vilket bläck är bra idag inferno va det sista jag körde och innan det vare alkej samt meto och textus . undrar hur dom nya står sig lite i klass med dom eller om dom tillomed e bättre

Såg att inferno fanns kvar men vart sugen på on the run hot choclate pga den "bruna" nyansen den ska ge ngn som provat det .
grogg ? är det så bra som det står att det är ?

kan tilläggas att jag har klassiska pump pennan självfallet

tacksam för svar
Senast redigerad av iorjsa 2015-06-08 kl. 22:20.
Citera
2015-06-08, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iorjsa
Tja jag har en fråga . Vilket bläck är bra idag inferno va det sista jag körde och innan det vare alkej samt meto och textus . undrar hur dom nya står sig lite i klass med dom eller om dom tillomed e bättre

Såg att inferno fanns kvar men vart sugen på on the run hot choclate pga den "bruna" nyansen den ska ge ngn som provat det .
grogg ? är det så bra som det står att det är ?

kan tilläggas att jag har klassiska pump pennan självfallet

tacksam för svar

DEt beror på, chocolate från OTR värkar chysst, OTR har dock bra sortering och kvalitet.

Grog har fina nyanser men deras färg är riktigt dåligt annars mot vädret.

Jag har inte kört med inferno på typ 8-10 år när dom hadde gamla formulan kvar , vet ej hur den är just nu men har hört att den är helt okej fortfarande.

Jag skulle rekomendera på molotow inks om pengarna är inte någon problem, dom är dyra men as bra.

Annars kör med alkej det är mycket för priset och rätt bra kvalitet.
Citera
2015-06-09, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
DEt beror på, chocolate från OTR värkar chysst, OTR har dock bra sortering och kvalitet.

Grog har fina nyanser men deras färg är riktigt dåligt annars mot vädret.

Jag har inte kört med inferno på typ 8-10 år när dom hadde gamla formulan kvar , vet ej hur den är just nu men har hört att den är helt okej fortfarande.

Jag skulle rekomendera på molotow inks om pengarna är inte någon problem, dom är dyra men as bra.

Annars kör med alkej det är mycket för priset och rätt bra kvalitet.

ok så infernon är inte ens samma som förr å fan . blir nog fan å prova on the run hot choclate alltid gillar mörk brun färg ser så grisigt ut

Dock en av dom skönaste färgerna någonsin jag har haft va rosa meto årgång 92 , den va grym kan jag säga
Citera
2015-06-09, 09:52
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
ok så infernon är inte ens samma som förr å fan . blir nog fan å prova on the run hot choclate alltid gillar mörk brun färg ser så grisigt ut

Dock en av dom skönaste färgerna någonsin jag har haft va rosa meto årgång 92 , den va grym kan jag säga

Grog Street Killer Ink eller Alkej är väl det jag tycker är skönast som finns att få tag på i Sverige. Om du inte ska beställa utomlands dvs.
Citera
2015-06-09, 10:05
Bannlyst
Citat:

Jo inferno formula är inte samma, dom fick ändra pågrund av lagar och giftiga ämne, kommer inte ihåg när men cirka 8-10 år sen om jag inte minns rätt.

OTR UV rosa är najs faktist riktigt bra mot vädret det är typ som lack nästan, köpte 2x750ml burkar för några år sedan, dock säljs bara små nu men att rekommendera, det sticker ut som fan .
Citera
2015-06-14, 18:02
Medlem
Pennor för canvas från aliexpress?

Målar mycket canvas med posca främst, dyrt blir det, så kikade på aliexpress nu och undrar om någon provat de markers som finns där?
Citera
2015-06-16, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av civilsnut
Målar mycket canvas med posca främst, dyrt blir det, så kikade på aliexpress nu och undrar om någon provat de markers som finns där?

nej dom är skit, köp äkta posca från ebay, dom skickas från japan.
Citera
2015-06-23, 21:24
Medlem
Zeeths avatar
Tror ni det går att "föra" över ink ur en penna till en annan? Hur skall man gå tillväga då?
Citera
2015-06-23, 21:28
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Tror ni det går att "föra" över ink ur en penna till en annan? Hur skall man gå tillväga då?

Tratt. Använd tratten för att hälla över inket till den tomma marken som du skall använda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in