2015-06-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Ja du hade du inte varit ren där hade de varit helt åt helvete. På den lilla mängden är du ren 2-3 dagar efter. Hoppas du inte gick o hade två nojiga veckor! Peace

Jo, jag var säkerligen ren tidigare men jag är alltid nojjig när såpass mycket står på spel.

Tänkte bara att jag skulle tillföra ett testresultat då de flesta bara frågar här utan att sedan informera om hur det gick på testet.
2015-06-08, 20:48
Medlem
SDKZs avatar
Felpost
Senast redigerad av SDKZ 2015-06-08 kl. 21:33.
2015-06-08, 23:17
Medlem
Käkade 100 mg valuim totalt under hela förra veckan och jag käkade 5 mg xanor igår natt(söndagsnatt) o jag ska drogtestas på en jobbintervju på onsdag. Hur tror ni detta kommer att gå? Salivprover har kortare detekteringstid än pissprov va? Ber till gudarna att dom inte orkar bemöda sig med pissprov o kör på salivprov istället.

Tankar och spekulationer?
2015-06-08, 23:48
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Käkade 100 mg valuim totalt under hela förra veckan och jag käkade 5 mg xanor igår natt(söndagsnatt) o jag ska drogtestas på en jobbintervju på onsdag. Hur tror ni detta kommer att gå? Salivprover har kortare detekteringstid än pissprov va? Ber till gudarna att dom inte orkar bemöda sig med pissprov o kör på salivprov istället.

Tankar och spekulationer?

Du är körd
2015-06-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Du är körd

Även vid salivtest?
2015-06-09, 00:00
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Även vid salivtest?

Det kan jag inte uttala mig om faktiskt. Dock har stessen väldigt lång halveringstid. I urinet är du körd iaf. Xanoren har 6-8 timmar något sådant.
2015-06-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Det kan jag inte uttala mig om faktiskt. Dock har stessen väldigt lång halveringstid. I urinet är du körd iaf. Xanoren har 6-8 timmar något sådant.

Okej, senaste intaget av av stesoliden/valiumet var på torsdagen eller fredagen. Kommer inte ihåg.. Fick den här jobbintervjun från ingenstans på kortvarsel. Kunde dom åtminstone inte gett mig sju dagar? Fitthelvete om allt skall fallera pga. detta nu..

Kan uppdatera hur det gick på onsdag.

EDIT: Kom på att det var 250 mg valium jag käkade förra veckan nu också... dock var senaste dagen jag käkade dom på torsdagen eller fredagen. Det är bara att hålla tummarna nu då.
Senast redigerad av hejsanhejsan123123 2015-06-09 kl. 00:15.
2015-06-09, 07:01
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Okej, senaste intaget av av stesoliden/valiumet var på torsdagen eller fredagen. Kommer inte ihåg.. Fick den här jobbintervjun från ingenstans på kortvarsel. Kunde dom åtminstone inte gett mig sju dagar? Fitthelvete om allt skall fallera pga. detta nu..

Kan uppdatera hur det gick på onsdag.

EDIT: Kom på att det var 250 mg valium jag käkade förra veckan nu också... dock var senaste dagen jag käkade dom på torsdagen eller fredagen. Det är bara att hålla tummarna nu då.

Hoppas det går vägen för dig!

Jag har en fråga, mellan tummen och pekfingret jag åt väl ca 6mg klonazepam, 3mg alprazolam och 3mg depot alprazolam i lördags. Har prov om ca 3 veckor (analys) bör jag då kunna äta 1-2mg alprazolam snabbverkande idag och klara mig om 2,5 vecka? Eller bygger jag upp alpran så att den sitter längre eller hur funkar det?

Tacksam för era svar och erfarenheter
2015-06-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Hoppas det går vägen för dig!

Jag har en fråga, mellan tummen och pekfingret jag åt väl ca 6mg klonazepam, 3mg alprazolam och 3mg depot alprazolam i lördags. Har prov om ca 3 veckor (analys) bör jag då kunna äta 1-2mg alprazolam snabbverkande idag och klara mig om 2,5 vecka? Eller bygger jag upp alpran så att den sitter längre eller hur funkar det?

Tacksam för era svar och erfarenheter

Jag skulle säga att du skulle klara dig då alprazolam har en såpass kort halveringstid. Men vill du vara säker så håll dig borta från narkotika. Det du kan göra istället för att käka benso är ju att dricka alkohol. Självklart inte likadant men både alkohol och benso är GABA-påverkande droger så dom verkar ju någorlunda likadant.

EDIT: Nu blev jag lite osäker på mitt eget svar. Alkohol skulle inte på något sätt orsaka att benson går ur kroppen saktare/senare va?

För min egen del lyckades jag flytta fram min intervju från onsdag(imorgon) till på fredag! Nu jävlar skall det drickas vatten och ut o joggas.
Senast redigerad av hejsanhejsan123123 2015-06-09 kl. 14:59.
2015-06-09, 14:49
Medlem
200kgs avatar
Tjena! Jag vet nog själv svaret lite på denna fråga men vill ha det bekräftat trots allt.
Jag tog 350mg Tramadol Actavis igår kväll och 350mg idag igen för någon timme sedan bara. I värsta fall har jag ett UP imorgon redan, annars är det på fredag eller i bästa fall nästa måndag.
Hur som helst så har jag hört att doser över 400mg kan ge utslag på morfin? Stämmer detta? Och dom har enbart vanliga multistickor där jag lämnar UP. Kan det visa något tro?
2015-06-09, 15:05
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Jag skulle säga att du skulle klara dig då alprazolam har en såpass kort halveringstid. Men vill du vara säker så håll dig borta från narkotika. Det du kan göra istället för att käka benso är ju att dricka alkohol. Självklart inte likadant men både alkohol och benso är GABA-påverkande droger så dom verkar ju någorlunda likadant.

EDIT: Nu blev jag lite osäker på mitt eget svar. Alkohol skulle inte på något sätt orsaka att benson går ur kroppen saktare/senare va?

För min egen del lyckades jag flytta fram min intervju från onsdag(imorgon) till på fredag! Nu jävlar skall det drickas vatten och ut o joggas.

Ja, det tidigare intaget hinner ju gå ur även klonazepamen även fast den har lång halveringstid. Det är minst 20 dagar kvar till nästa prov och då känns det ju ganska safe på alpra om jag skulle ta 1-2mg. Ja alkohol funkar men är inte ruset jag är ute efter utan måendet. Och på alkohol får jag inte ut det.

Jag håller tummarna för dig på fredag!
2015-06-09, 15:07
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Tjena! Jag vet nog själv svaret lite på denna fråga men vill ha det bekräftat trots allt.
Jag tog 350mg Tramadol Actavis igår kväll och 350mg idag igen för någon timme sedan bara. I värsta fall har jag ett UP imorgon redan, annars är det på fredag eller i bästa fall nästa måndag.
Hur som helst så har jag hört att doser över 400mg kan ge utslag på morfin? Stämmer detta? Och dom har enbart vanliga multistickor där jag lämnar UP. Kan det visa något tro?

Tramadol ska inte synas om de inte har stickor för det. Jag har klarat mig från både Oxy och tramadol på Analys också.

På fredag känns endå osäkert, på måndag är det nog hel lugnt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in