Citat:
... gissar jag att det kan hända tråkiga saker när deras kontrollanter går ombord på bussarna för att se resenärernas färdbevis!
Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Vet inte vad du menar med tråkiga saker, men skulle något inträffa så lär det bli tråkigast för den som ställer till med dumheterna.
Oavsett vad man tycker om biljettkontrollanter, så har de ett jobb att sköta.
Man kan tycka vad man vill om funktionen, men bör respektera människan bakom uniformen om man får ett respektfullt bemötande tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
49450
Skulle du försvara en Nazist som sköter burköppningen av Zyklon-B också, bara för att detta var dennes uppgift eller för att denne bar uniform?
Jag tycker kontrollanterna har betett sig som riktiga praktsvin utan varken moral eller empati. Försvara inte sådan här svin...
Förde tidigare en dialog med en användare som i flera inlägg "antydde" att allvarliga saker nu kunde drabba
alla kontrollanter.
Förstår direkt att du
inte har följt tråden, men eftersom du inte spammar och trollar som en (1) annan användare här, så förtjänar du ett svar.
Jag anser att
de här kontrollanterna har betett sig som riktiga praktsvin!
Respekten för uniformen ska ses som att det finns ingen anledning att gå bärsärkargång emot justa kontrollanter, skapa konfrontation samt därefter bli gripen av polis.
OT: Föraktar allt vad Nassetrynen står för!