Medveten om att man ska arbeta en hel dag o med mobilernas usla batterihållbarhet tar man väl med sig laddare..?
I synnerhet om man hittar en påse med flickans tillhörigheter bredvid mopeden, då vet man att hon iaf hade med sig prylar/kläder.
Håller troligt med spekulationerna om att en GM har SMSat, men det krockar med att SMSet skulle skickats 10 min innan sista bilen lämnade stället.
Är det
ingen som reflekterar över en av de manliga anställda?
Har varit inne på hans Facebook o tycker han ser helt autistisk/låst ut.
Någon har dessutom kommenterat hans foton
"-Måste du alltid se så allvarlig ut?".
Tycker han ser helskum och obehaglig ut.
Det konstigaste i sammanhanget känns inte som spåren hon själv lämnat med moped o nycklar i etc utan arbetskollegans yttrande om
knasbollen.
Det här med att hon skulle vara förmögen...nja, döm inte hunden efter håren helt.
Många gillar att leva lyxigt och lite over the edge av sin egentliga ekonomi.
Frivilligt har hon inte gått ifrån på detta vis, det kan jag garantera på ren magkänsla.
Kidnappad är så löjligt att jag skippar o kommentera det vidare än att det inte är 80-talet nu.
Närstående är enligt statistiken vanligast, nåt säger mig att detta inte är fallet i detta.
Psyko oavsett etnisk tillhörighet är mest sannolikt...låt oss börja att kolla arbetskollegan och den där kriminella karln ni nämnt.