2015-06-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vart helt clean ett bra tag, sen har jag rökt nu rätt mycket under 4 dagar, typ kanske 3g eller nåt? Piss om 10 dagar, klarar jag mig?

Om inte annat så tänkte jag åtminstone dricka mkt vatten o hoppas på att det blir utspätt nog.
bump
2015-06-07, 18:30
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
bump

Ingen vet. Hur mkt väger du? Allt handlar om din fett % och förbränning.
2015-06-07, 18:34
Medlem
Hur ser det ut med spårtiderna när proverna skickas på analys? Syns det t.ex. om jag har rökt en mindre mängd cannabis om ett prov görs en vecka efter och jag innan varit helt ren? Undrar även över tiden för mdma. Tack på förhand.
2015-06-07, 18:37
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rfvasd
Hur ser det ut med spårtiderna när proverna skickas på analys? Syns det t.ex. om jag har rökt en mindre mängd cannabis om ett prov görs en vecka efter och jag innan varit helt ren? Undrar även över tiden för mdma. Tack på förhand.

Huh? Är du ren så kan dem inte hitta något. Finns det spår så hittar dem allt om dem vill.
2015-06-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Huh? Är du ren så kan dem inte hitta något. Finns det spår så hittar dem allt om dem vill.

Tror du missförstår mig. Menar alltså att jag varit ren innan, röker och en vecka efter det gör ett urinprov som skickas på labbanalys. Förstår så klart att om jag är ren är jag ren och då hittar dom inget men har fått för mig att när det inte bara är sticka utan skickas på analys så kan dom se längre tillbaka i tiden?
2015-06-07, 19:09
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rfvasd
Tror du missförstår mig. Menar alltså att jag varit ren innan, röker och en vecka efter det gör ett urinprov som skickas på labbanalys. Förstår så klart att om jag är ren är jag ren och då hittar dom inget men har fått för mig att när det inte bara är sticka utan skickas på analys så kan dom se längre tillbaka i tiden?

På analys ser dem extremt små restprodukter. Fortfarande jsg vet inte om du hinner bli ren på en vecka. Det lägras i fettet. Ju mer fett desto längre sitter det i.
2015-06-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
På analys ser dem extremt små restprodukter. Fortfarande jsg vet inte om du hinner bli ren på en vecka. Det lägras i fettet. Ju mer fett desto längre sitter det i.

Okej, som jag misstänkte då. Bäst att hålla sig ifrån då till denna prövning är över. Tack för svar
2015-06-07, 22:17
Medlem
Mujaheeds avatar
Hej!
Jag är med i subprogrammet och undrar vilka RC-droger som till 100% inte syns på drogprover, både stickor och analys??

Stort tack på förhand!
2015-06-08, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunaflow
Tjena ! Kan väl börja med att säga att jag tagit ett blodprov för droger, jag blev plockad av farbror blå i samband med Alkoholpåverkan, var inte bäng eller påverkad av cannabis när dom tog mig som tur var. Men jag hade rökt en 0.05-0.0.8 i en pipa 21 timmar innan provet, varför jag rökte så lite var beroende på att de var sista smulorna jag hade kvar för tillfället. Om man räknar bort den lilla pipan, hade jag mysrökt 0.10 i en pipa 32 timmar innan provet, samt tagit 4-5 bloss av en polares jolle. Jag är smal utan övervikt och kårt med en längd runt 172 cm Tror ni jag klarar mig eller tror ni på en torsk i mitt fall? Jag har rökt oregelbundet senaste 2 månaderna med 4 g senaste månaden som jag brukat oregelbundet. Jag har läst att de går ur blodet blodet på 12 timmar enligt swecan där dom postade ett svar från en läkare på RMH. Känns som att jag borde ligga utanför gränsen för att de ska ge positivt svar. Tror personligen på negativt svar men fan man vet ju aldrig. Någon här på forumet som har klarat sig på blodprov under liknade former alternativt torskat? Kommer posta svar senare vad svaret blir då jag får svar från analysen. är 1.5-2 veckor mest troligt innan svaret kommer i brevlådan Vill verkligen inte torska alltså , jag är svin nojjig !!!

Jag Kör en liten Bump på denna
2015-06-08, 09:08
Medlem
Så, nu var provet avklarat.

För att summera lite...

Var ren vid röktillfället, rökte 0.3g gräs och pissade negativt 14 dagar efter!

Mvh
2015-06-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalize420
Så, nu var provet avklarat.

För att summera lite...

Var ren vid röktillfället, rökte 0.3g gräs och pissade negativt 14 dagar efter!

Mvh
Ja du hade du inte varit ren där hade de varit helt åt helvete. På den lilla mängden är du ren 2-3 dagar efter. Hoppas du inte gick o hade två nojiga veckor! Peace
2015-06-08, 11:57
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
För 10år sedan var det ovanligt att man testade tramadol, bup och metadon men numera är det standard på många håll. Det är väl då fentanyl som kanske inte är så vanlig att man kollar.

Klart man testar efter TML, BUP och MTD men frågan var om dessa ger utslag på OPI-reagenten och så är inte fallet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in