Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Alla vet att ni spelar en våldshockey,gnäller som värsta kärringar och att hela världen är emot er vidriga kommunister!
Denna säsong har ni 11 importer hittils,säsongen innan 13 och säsong 13-14 9 st.
Vad skiljer Fuleå mot "köpelagen"? Och vilka lag är "köpelag"?
Snickesnack. Som jag sa så finns Riksserien om du har svårt för att se lite blod.
Jaha, jag som trodde att kommunismen var kapitalismens motpol. Kanske har man värvat Rajala, Sweatt och MicFlikier utan att betala ut marknadsmässiga löner, men med hot om gulag?
Precis som alla andra supportrar är ju drömscenariot att ha en trupp bestående enbart av lokala hjältar. Men som jag sa är det inte 80-talet längre. Om någon ska förpassa de riktiga köpelagen som t ex Växjö dit de hör hemma får man helt enkel tumma lite på värderingarna. Krig og kærlighed.
Jag är stolt över mitt Luleå som alltid varit en underdog i svensk hockey. Aldrig har vi heller åkt ur den högsta ligan, även om det varit på målfotot någon gång.
Nu har vi en gynnsam ekonomisk situation, och det är klart att gnället från käpphästarna kommer som ett brev på posten. Sen tycker jag inte att man kan kalla det total värvningshysteri. Jag ser ett bättre lag på isen än i fjol men mycket snack man läser här i tråden är ju bara skitprat. Kommer nog finnas flera starkare trupper att slåss mot när det går mot höst.