Jag försökte precis lägga till nummer 123 (om jag har räknat rätt) på min ignoreralista men jag noterar att dennes inlägg fortfarande syns. Finns det en maxgräns på ignorerafunktionen?
Jag försökte precis lägga till nummer 123 (om jag har räknat rätt) på min ignoreralista men jag noterar att dennes inlägg fortfarande syns. Finns det en maxgräns på ignorerafunktionen?
Funktionen ignorera har förändrats vilket i praktiken innebär att man inte längre kan ignorera inlägg skrivna av användare ute på forumet, dock fungerar det för PM fortfarande, du kan läsa mer om det i nedanstående tråd
Det kan ju inte gärna vara fel på sidan när du väljer att zooma windows till 150%.
Ha kvar den på 100% och zooma i webläsaren istället, det går problemfritt på alla de sidor jag kör på via TV.
Det kan ju inte gärna vara fel på sidan när du väljer att zooma windows till 150%.
Ha kvar den på 100% och zooma i webläsaren istället, det går problemfritt på alla de sidor jag kör på via TV.
Jo, hemsidor ska anpassas för att vara smidiga, klara av olika typer av storlekar på texterna osv.
Om du svarar i en tråd, klickar på prenumerera och sen går till prenumerationer så ser det ut som att det finns ett nytt meddelande i den tidigare nämnda tråden (texten blir fet) även fast så inte är fallet.
mina citerade inlägg för mig hittar massa olika reslutat där folk har "hj" i namnet, jag har 4 posts men den hittar 150 resultat. det skulle kanske orsaka problem om någon inte tittar noga och söker mina citerade inlägg
mina citerade inlägg för mig hittar massa olika reslutat där folk har "hj" i namnet, jag har 4 posts men den hittar 150 resultat. det skulle kanske orsaka problem om någon inte tittar noga och söker mina citerade inlägg
På aktuella ämnen-sidan så presenteras en tråd. Då ser rubriken ut såhär: Svenska Jan Braunisch, 26, försvunnen i Colombia
Men när man klickar in sig på tråden så ser rubriken ut såhär: Svenska Jan Braunisch, 26, försvunnen i Colombia [Hittad död /Mod]
Jag har reagerat på detta och börjat söka i tråden efter om det kan vara så att de ändrat sig och istället tror att det är en annan person. Det blir ganska så miss-visandes enkelt uttryckt.
Jag tror att det är en bugg eftersom man i en bra kod ändrar på ett ställe och så får det genomslag överallt där rubriken presenteras. Det enda jag ser som annan förklaring är att en moderator har hårdkodat in rubrikändringen? Det bör inte en moderator ens ha tillgång till att göra. Eller om det är sammanfogade trådar och moderatorn ändrat rubrik i en som inte är "huvudtrådsrubrik" (hur detta fungerar har jag dock ingen aning om)?