Citat:
Ursprungligen postat av
Emerain
Min som privatperson och användares högst personliga åsikt är "deal with it". Är inlägg så tramsiga och dåliga så får ni rp: a dem oc hde tas bort om de är regelbrott. I övrigt är det inget tvång att läsa i trådar, och gillar ni inte vad ni läser så får ni stänga era egna ögon när ni scrollar förbi.
Jag har aldrig haft en enda användare på ignore (säkerligen blivit ignorerad ett par gånger), men det har fungerat jättebra att bara bläddra förbi inläggen skrivna av jubelidioter. Ni kan ju allt träna på mitt inlägg om ni inte gillar vad det är ni läser.
Som sagt, jag förstår inte varför ni störs av att man kan ha den funktionen, om det nu inte är ni som blir ignorerade och ni känner er frustrerade över att ni inte längre får några reaktioner på era inlägg.
Jag ignorerar/blockerar dom som efter 20:e gången använt "invektiv och personliga tillmälen", det vill säga personangrepp, nedlåtande uttryck mot mig, något som tydligen tillåts i Flashback enligt min signatur. Och även självklart uppenbara troll som bara är ute efter reaktioner från andra.
Jag har rätt att ignorera sådana personer och är inte glad över att Flashback försöker trycka ner det i halsen på mig. Som tur är så kan Flashback inte kontrollera detta, jag kan välja själv vad jag vill se på min webbläsare med enkla skripthjälpmedel, än är inte 1984 en verklighet helt och hållet.