Gjorde 2 besök nyligen på en ny salong jag ej testat förut, och en jag varit på tidigare.
Första besök på en ny salong i norrort sthlm där jag ej varit förr. Ville ha en riktig massage och brydde mig egentligen inte så mycket om extra. Testade den efter att TMG recensionerna skrivit att dem/hon ska kunna göra riktigt bra/hård massage. Kom dit och blev frågad om jag ville ha thaimassage eller olje, sa olje för jag aldrig riktigt testat riktig "thaimassage". Hon frågade om jag hade ont någonstans och berättade att jag är rätt stel i ryggen. Hon påpekade att hon tycker jag borde välja thaimassage och säger hon egentligen inte är så duktig på oljemassage. Blev någon mix där imellan ändå. Extremt hård massage och var svårt att tänka klart när hon tryckte så hårt många ggr, men jag visste det skulle ge bra resultat så det är värt det. Gick med träningsverk i minst 4 dagar efter det i hela kroppen men på många ställen då jag haft ont försvann det. Garanterat värt. Gav 100kr i dricks för en bra massage, hon erbjöd HE men jag ville endast ha bra massage. Dem verkade ej ha någon dusch (fungerande i alla fall) så hon torkade av mig med varm blöt handuk, var väldigt skönt. Det lite udda var väl att hon inte tyckte att jag behövde någon handuk över mig alls under massagen, den togs bort direkt. Till och med när hon tryckte med händerna runt skrevet /mage/benen med händerna utan handuk. Kändes lite konstigt även fast jag redan tackat nej till HE, då brukar dom oftast lägga tillbaka handuken men brydde mig inte speciellt mycket.
Hon bad mig komma tillbaka snart, och välja thaimassage...Blir ett återbesök inom kort men får se typen av massage... Vet inte direkt hur Thaimassage går till.
Nummer 2 på salong i norrort där jag varit vid ett par tidigare tillfällen:
Funderade på o boka en tjej som jobbat där och på ett annat ställe, om hon var ledig.. men struntade i det o chansade på drop-in istället. Roligt ibland att inte veta vem man får och testa nån ny. Blivit erbjuden allt av den tidigare tjejen, så förväntade mig lite att det fanns en chans att bli erbjuden hela kittet. Kom dit i alla fall och 3 tjejer satt i soffan, men ingen jag sett tidigare. Betalade för 60 min oljemassage och blev invisad till ett rum medans dem ropade ett par ggr på en annan kollega, som jag misstänkte skulle massera mig. Gick in och näckade som vanligt och tog handuken över mig. Hon som kom in masserade rätt bra, men medium hårt. Inte så det gjort speciellt ont som vid besök på nr 1. Handuken åkte aldrig av, men jag blev väldigt upphetsad när hon satt vid mitt huvud när jag låg på mage och masserade ner längs ryggen, hon hade en kort kjol och varje gång hon gick ner över min rygg åkte mitt huvud in under hennes kjol (hoppades hon skulle göra det efter vändning också

men blev bara på rygg). Efter vändning fortsatte hon med benen och sen frågade hon om jag ville ha extra. Frågade var hon gjorde och hon sa allt utom sex. Tänkte lite och hon sa B2B kostar 700. Lät bra tyckte jag så förhandlade inte. Hade dock med mig 800 kr så blev B2B och BJ för 800 istället. Hade aldrig testat B2B förut så visste inte riktigt hur det skulle gå till exakt, men det var väldigt nice. Hon strippade ner och la sig på mig, ingen extra olja men väldigt intimt. Sen gav hon ett väldigt bra BJ och kunde inte hålla mig länge, gick på någon minut. Tycker hennes kropp var nästan perfekt, rätt så petit och små bröst, och en välformad rumpa. Efter det var det kanske 15 min kvar men vi låg kanske 20 min och höll om varann (typ B2B igen) och pratade lite, hon smekte och kittlade mig och verkade inte vilja stressa iväg. Det lustiga var att jag inte kände igen henne(det är ju lite mörkt), men när hon frågade mitt namn så frågade jag hennes och jag hade ju varit hos henne 2 ggr tidigare, men det var typ ett halvår sen. Tänkte fråga henne om hon kände igen mig men glömde av det lite, skulle jag gjort :P Får göra nästa gång.