2015-05-30, 10:09
Medlem
[quote=enArab|53511325]trött en kväll och sugen på massage samt lite extra åker jag mot västerort, åker förbi ett ställe jag sett flera ggr men aldrig besökt, bestämmer att idag är det massage där som gäller... parkerar bilen utanför tittar omkring rutinmässigt så att inga nyfikna ögon är fixerade på mig och kliver in...möts av mamasan hälsar glatt och välkomnar mig...massage frågar hon nyfiket, ja, svarar jag förväntansfull...thai eller olja? olja svarar jag, 1 timme frågar hon, 1 timme svarar jag...

Var en trevlig recension men väldigt svårläst så gör gärna lite styckindelning eller vad det heter och lite mellanrum nästa gång. Bara ett tips i välmening.
Citera
2015-05-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Var tillbaks hos min "frisörska" vilket jag ska berätta om snart, men först vill jag bara tacka för all positiv respons från förra recensionen! Jag fick också några PM som mest handlade om samma sak, men tyvärr grabbar, det här är mitt egna lilla guldkorn. Sen så har jag också lovat henne att absolut inte sprida ut till någon att hon har en massagebänk då hon egentligen inte vill ha några massagekunder. Och ni som frågade var hon finns så tänker jag såklart inte outa henne, men det ligger inte i platsen som börjar på S som två st frågade om.

Hur som helst har jag jobbat hela helgen och är nu ledig två dagar. Egentligen hade jag planerat att boka en tid på tisdag, men kunde inte hålla mig. Hon vill gärna att jag kommer tidigt på morgonen, dels för att hon inte öppnat än då och därför inte blir besvärad av några kunder, samt dels för att det inte är så mycket folk ute på morgonen, dvs risken för att någon ska se mig är mindre. Mycket hemlighetsmakeri med andra ord.

Aja, jag bokade tid 8:30 och hon kom nyduschad och klädd i en snygg och tajt klänning och öppnade dörren. Det var lite stel stämning i början eftersom vi pratat om att vi skulle ta det steget längre idag. Jag skulle få massera henne och hon skulle börja lära mig hur man får damer att känna sig som att dom svävar på moln med tungan. Men båda var lite för nervösa för att börja med det pang rakt på, så vi började som en vanlig massage med mig naken på mage på bänken utan handduk över. Hon masserade (smorde i princip bara in mig i olja på baksidan) några minuter, sen blev det vändning utan handduk igen. Som tur är hade jag lyckats få en halvbånge vilket gjorde allt lättare eftersom hon kunde säga "you excited today?", vilket förde in oss på rätt spår utan att det blev för konstigt.

Efter lite inoljning av Peter-Nicklas kom frågan "do you want to massage me?". Självklart svarade jag "yes please" och reste mig från bänken och ställde mig bredvid henne. Hon frågade "do you want me to be naked?" och ni vet vad jag svarade på det. Den här tjejen har en näst intill perfekt kropp, men hon var ändå blyg och släkte ner lite när hon klädde av sig.

Hon la sig naken på mage på bänken och jag började nervöst att olja in henne. Fan kan jag om massage? Ingenting är svaret, så jag försökte göra som hundratals thaimassörskor gjort med mig, började med vader och fötter, rörde mig upp mot överkroppen utan att gå direkt på några intima delar. Min plan var att göra som dom brukar göra, dvs snudda lite när man tar insidan av låren och retas lite. Det funkade väl sådär, men efter några minuter frågan hon om hon ville att hon skulle vända på sig vilket jag ville.

Började gå lite mer down to bussiness och smeka venusberget. Hon var inte rakad, men hennes naturliga behåring var så pass liten så hon kunde nästan lika gärna varit det. Istället för att fortsätta gå närmare ner så gick jag istället upp mot brösten. Jag försökte vara retsam och smekte med fingertopparna runt brösten och spiralde mot bröstvårtorna och när jag kom dit så snuddade jag dom bara. Hon har väldigt små bröstvårtor men jävligt hårda. Hon sa, "look I am waking up now just like you". Efter att ha fegat runt med fingertopparna så tog hon tag i mina handleder och visade att hon ville att jag skulle ta hela brösten i händerna och smeka hårdare, vilket jag gjorde en stund.

Frågan "do you want to kiss me there?" med en blick nedåt kom och jag nickade och började slicka efter bästa förmåga. Jag känner mig alltid helt jävla vilsen när jag slickar men det uppskattades visst i alla fall, fick dock inte sticka in några fingrar. Efter att ha slickat en 5-10 minuter och fått den sedvanliga krampen i nacken så sa hon "your turn", reste sig från bänken och bytte plats med mig.

Nu var det min tur att få lite oral pleasure, men jag ville inte komma för fort. Jag smekte hennes mage ner mot härligheten och sa "I want this". Hon sa "noo, nooo" fast på ett sätt som visade att hon egentligen också ville det och om jag frågade igen så skulle hon ge med sig.

Såklart stod jag på mig och hon sa "only a little bit, ok?" och gränslade mig på bänken Jag är inte JÄTTESTOR men enligt henne i alla fall mycket större än hennes man, och trots att hon var våt som ett vattenfall så hade hon lite problem att guida mig in.
Hon la sig på mig och försökte kväva mig mellan brösten samtidigt som hon gled nedåt (medans hon fortfarande låg på mig). Efter lite krångel lyckades hon få in huvudet och då knep hon ihop benen så att jag inte kunde komma längre in (eller ut heller). Hon gjorde små juck rörerlser och det var inte speciellt skönt för mig, men levde sig verkligen in i det och verkade ha glömt bort mig.

Eftersom jag såg att hon tyckte det var skönt så sa jag såklart ingenting utan smekte hennes rumpa och rygg och tryckte henne ner så hennes bröst trycktes mot mina eftersom jag fick för mig att den närheten skulle förhöja sensationen för henne. Det funkade och hennes juckande rörelser blev mindre men snabbare. Jag förstod att hon kanske var på väg att komma och blev fett nervös och tänkte att nu jävlar får jag inte fucka upp det här. Jag gick igenom all sexlitteratur och erotisk film jag hade i huvudet på en milisekund och det enda jag kom på att göra var att klämma hårt på hennes rumpa och trycka ned den mot mig. Det funkade och jag existerade inte längre i hennes värld då hon var helt inne i sin orgasm vilken höll på i nästan 20 sekunder av massa krampliknande konvulsioner samtidigt som hela hennes lilla kropp var spänd som en jävla stålfjäder. Sen så sjönk hon ihop på mig, gled uppåt så att det lilla av min balle som varit inuti henne åkte ut och lade sitt ansikte bredvid mitt och bara typ fniss-skrattade en typ 30 sekunder.

Efter någon minut var hon tillbaks i verkligheten och nu var det min tur. Hon lät mig inte få knulla något mer, utan började suga igen och sa "now you can finnish babe", vilket jag försökte göra. Efter en stund gick det. Jag hoppades att jag skulle få spruta i hennes mun, men när det började bli dags drog hon bort läpparna och fortsatte runka. Feg som jag är vågade jag inte fråga om hon kunde fortsätta suga så jag kunde få komma i munnen på henne, utan bestämde mig för att bara låta orgasmen komma. Efteråt blev jag avtvättad och vi klädde på oss tillsammans samtidigt som vi pratade om lite allmänt ditten och dattan. När vi var färdiga sa jag frågande "one thousand?" varpå hon svarade "if you like". Va fan ska man säga då liksom? Var inte riktigt läge att förstöra stämningen och börja pruta å jävlas så jag gav henne 2 st 500-lappar. Jag satt kvar en stund och pratade, sen var det dags att dra hemåt. Jag sa tack och adjö, fick en kram samt en puss på kinden och började bege mig hemåt.

Det var väldigt mycket detaljer! Hoppas hon och hennes man läser dina två recensioner!
Citera
2015-06-02, 19:39
Medlem
crusades avatar
Bästa massagen på länge.

Testade nytt ställe i skåne idag och fick den bästa massagen jag varit med om på mycket lång tid.
Dessutom med en väldigt bra kommunikation, och då menar jag inte 20 frågor typ: vad jobbar du med, var bor du etc utan samtalet handlade om massagen.

Sedan blev det nästan lite komiskt, den superseriösa massagen var slut och jag väntade på sedvanligt turn around men istället flyttade hon om handdukarna så att rumpan blev bar.

Ok.. tänkte jag vad händer nu?
Det som följde var en superseriös teasing, med väldigt tydlig avsikt att jag skulle få ett gigantiskt (nåja) stånd och det det funkade alldeles utmärkt
Teasingen var av typen smeka stjärtskåran, dra med naglar tillbaka upp längs pungen och stjärten.
Precis som massagen var teasingen av högsta klass.

Sedan kom "turn around" när mitt tillSTÅND uppdagades kom det sedvanliga fnittret, dessa människor borde få en Oscar

Nåväl, avslutningen tyvärr endast hj var även den av hög klass, det var bra nära jag träffade mig själv i fejan

Sedan fortsatte massagen i traditionell stil med huvudmassage och upprättsittande massage med extra tvättning i ljumsktrakten med ytterligare fnitter.

Summa summarum:
Massage 5 av 5
Kommunikation 5 av 5
Utseende 3 av 5
lokal 2 av 5 (draperi)
Extra 3 av 5 (enbart hj)
Citera
2015-06-03, 04:15
Medlem
Hej

Åter besökt kungliga huvudstaden och åter igen besökte jag en av dessa trevliga näringsidkare.

Innan jag börjar så vill jag beskriva vad jag är ute efter..det absolut viktigaste för MIG är det blir ett bra HE, har några mycket bra massörskor (?) i trakterna där jag för (Skaraborg) men ingen HE.

Fått en del tips på bra ställen men som vanlig var jag trött efter en lång resa ( tack för det SJ) så jag bestämde mig efter lite kollande på Guiden för en salong som ligger centralt ok på en lagom promenads avstånd. Var mycket stel och öm i ryggen efter ett hårt träningspass och mycket sittande framför en dator...

Klev in utan beställt tid, betalde för en timme, och blev visad ett rum med dörr.

Klädde av mig helt och lade mig ner på en dyna på golvet med värme i , rummet var även det varmt med lagom hög soft musik.. Slappnade av och öm hon hade dröjt liite längre så hade jag somnat...

Hon som tog betalt kommer in sätter sig på mina ben , tar olja på händerna och börjar månader...iiiiii...och där vaknar jag till..
Händerna är nämligen iskalla vilket hon genast märker och ber ursäkt för På mycket dålig engelska..det är lugnt säger jag och skrattar bort det..
Hon masserar min rygg, tar inte i så mycket men hon bearbetar min rygg metodiskt och noga...

Tesingen sätter igång omedelbart nästan, naglar som dras över ryggen och rumpan och råkar märkligt nog min hand hamna vid hennes lår och rumpa hela tiden...försöker låta bli att inte smeka, retas gärna också lite
Men när hon tar min hand och placerar den på sin rumpa så börjar jag sakta smeka henne..

Mycket snabb övergång av benen , mer tesing så är det dags för vändning..tesingen har funkat alldeles utmärkt och lille soldaten är om inte helt redo så på god väg... hon frågar vad jag vill göra medans hon mycket sakta runkar mig..inte den bästa förhandlingspositionen men jag frågar vad som erbjuds och allt är aktuellt, frågar om FS och ger ett pris som är mer än vad jag har i plånboken, diskuterar lite på mycket dålig engelska mellan oss och vi enas om ett BJ för 800:- efter lite vänskaplig prutning..

Hon tar av sig..kroppen är en perfekt "thaikropp" ,tycker jag iaf, thight, små uppnosiga bröst och mycket len... hon låter mig leka med hela hennes kropp, smeka och nafsa/slicka på hennes bröst...hon tar bort handen när jag blir för intensiv runt hennes detta men annars så finns det inga begränsningar.. detta pågår ett bra tag, hon trycker sin kropp mot mig glider över min kuk med sina bröst... börjar fundera på on det skett något missförstånd..frågar och det visar att så har skett, ytterligare lite fniss och dålig engelska så fixar hon fram en kådis som hon rullar på...börjar suga bra men då jag vid det här laget är så ...ehh "stimulerad" dröjer det inte många minuter innan det här för mig. Känner mig ganska misslyckad vilket jag visar ...

Hon börjar då bearbeta mig på samma sätt som tidigare , torkar av kuken, och ger mig en lååångsam B2B , får leka med hennes kropp precis som tidigare...smeker försiktigt min kuk ..pussar/slickar min pung...detta pågår i minst 10 min och det får avsedd effekt, soldaten står snart i givakt igen och hon avslutar det hela med en av de mest sköna avrunkningen jag varit med om..träffar nästan hakan och hon måste hysa mig när jag kommer...

Hon torkar av mig, skrattar och ler och frågar "as i good?" , kan knapp prata men jag svarar med ett leende...får duscha i en fräsch dusch..klär på mig och ger henne 900:- ..allt vad jag har i plånboken tyvärr...

Tackar för mig och kliver ut på gatan mycket nöjd...

Atmosfär på salongen (inredningen bla): 5/10
Inställningen hos massören: 20/10 (vad kan jag sätta annars...?)
Massagen: 4/10
Utseende: 8/10
Citera
2015-06-03, 04:22
Medlem
P.s.skrivitd detta på en kass surfplatta så det har blivit lite konstiga ordval emellanåt.... "auto-corect" är inte riktigt som den ska i denna platta . (tex. upptäckte jag det stod att jag nästan träffade Håkan när jag sprutade andra gången vilket hade var MYCKET oväntat om det vore sant... )
Senast redigerad av vetetusan 2015-06-03 kl. 04:30.
Citera
2015-06-03, 17:55
Medlem
Blev idag av med "thaimassage - oskulden!"

Var nere i huvudstaden och fick en ledig dag över. Hade funderat lite på thaimassage, men övertygelsen kom imorse då jag läste sista sidorna i denna tråd.

Efter en snabb googling hittade jag en massör rätt centralt, perfekt tänkte jag! Snörade på mig skorna och började traska, egentligen var jag väl mest sugen på bara massage, men vafan, tog ut lite stålar utifall..

In kommer jag i salongen och blir mottagen väl, tider fanns det också. 400 spänn för en oljemassage, taget!

En ung, knubbig tjej visar mig in i rummet, för att sedan gå ut igen.
Sliter av mig kläderna men behåller kallingarna på, inte vet jag vad det blir av detta tänker jag. In kommer hon igen och ber mig ta av även dom.

Ligger på mage och hon börjar massera, rätt dåligt egentligen. Efter bara någon minut är hon nere på rumpan, baksida, insida lår. Såklart reser den sig, rätt ner i madrassen.

Hon böjer sig fram och viskar;
"Is it good?"
"Yes" Svarar jag
"I do more for one thousand" Säger hon
Jag hade bara 400 till med mig så jag erbjuder det. Hon gick med på det, ett HJ var pågång.

Lägger mig på rygg och hon drar igång, bokstavligen. Känns väl helt okej, synd bara att hon inte var snyggare.. Dock hade jag gjort misstaget att dra den sedvanliga morgonrunken, så tyvärr började jag slakna efter kanske 10 minuter.. Helvete, hon tar tag i min egen hand och jag får avsluta själv, medans hon är i närheten och smeker.

När det är överstökat börjar jag bli nojig som fan, tänk om det står poliser eller vafan som helst utanför. Hon fortsätter massera igen, samtidigt som jag ligger i smått panik. Oskönt vad det också. Efter 45 min var allt över, kände ändå inte för de sista 15 minuterna. Tackar, ger henne pengar och går därifrån.

Var inte direkt någon drömupplevelse, men det är iallafall gjort! Kommer jag att göra det igen, någon annan stans? Definitivt

Massage; 2/10
HJ; 6/10
Totalt; 5/10
Citera
2015-06-03, 19:34
Medlem
Ajdå. Ja det var väl ingen bra debut men alla är vi barn i början. På det igen bara....😂
Nästa gång ska du ta av dig kallingarna med en gång och skit i morgonståndet...
Citera
2015-06-04, 19:23
Medlem
Gjorde mitt första besök idag, tack vare denna tråden! Boendes i Malmö, så valde jag en lokal vid pildammarna.. Gick in, och såg två tjejer 35-40 år sitta och prata. 400 för en timmes olja. En av tjejerna visar mig till ett rum, och börjar snart knåda. Hon är väldigt intim, har hennes bröst vid ansiktet hela tiden nästan, och hon teasar petterniklas rätt rejält. Sen kommer vändningen, och ganska snabbt frågan om extra. 300 för HJ, 500 för BJ, 700 för BJ utan kläder.. Vi enas om BJ utan kläder för 600. Hon snaskar på rätt bra, och avslutar timmens massage efteråt..

Överlag en ganska bra upplevelse, det märktes direkt att här skulle det bli extra. Synd att hon inte var yngre och snyggare bara, men schyssta sillisar hade hon iallafall! Stort minus för att det bara var draperier, så halvvägs in i min timme hör jag någon annan få lite extra med..
Massage 3/10
BJ 5/10
Totalt 4/10

Några frågor bara! Betalade jag för mycket? 600 för BJ utan kläder, där jag fick klämma o känna var jag ville. Och är det vanligt att BJ sker med kondomen på, och vad ska man sikta på för pris för att få av den?
Citera
2015-06-04, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Multix

Några frågor bara! Betalade jag för mycket? 600 för BJ utan kläder, där jag fick klämma o känna var jag ville. Och är det vanligt att BJ sker med kondomen på, och vad ska man sikta på för pris för att få av den?

Nej det var väl ett anständigt pris utan att Du behöver skämmas alltför mycket. Men BJ med kådis???? Du ska ju för 600 bara säga till att kådis inte kommer ifråga...
Citera
2015-06-04, 23:11
Medlem
Besöker ett ställe i söderort. Varit där förut, men vid varje besök har det varit nya tjejer som masserar. Kommer in i förrummet, och där sitter tre tjejer. Två jag känner igen, men den tredje är en ny tjej. Yngre än dom andra och med kortare klänning, och en väldigt snygg kropp.

Blir invisad på rummet och jag börjar näcka. Innan jag har hunnit kliva ur alla kläder, knackar det på dörren. Hon kommer in med växeln på min femhundring för massagen, och sen vill hon inte lämna rummet. Det är bara att näcka trots att hon står strax bredvid mig. Slänger mig ner på madrassen och det dröjer ungefär tre sekunder innan hon sitter på baksidan av mina ben och börjar trycka igenom kroppen. Redan i detta läge kan man ofta känna hur massagen kommer att bli. Här kommer det att bli en bra massage.

Ett tecken på om de är utbildade eller inte är om dom sitter på dig eller inte under massagen. Här sitter hon på mig, men jag tycker att det kan vara ganska sexigt. I detta läge när hon har en ganska kort klänning och jag känner kontakt mellan lår och min hud, är det helt Ok. Även om hon troligen inte är utbildad, så är massagen riktigt bra.

Det är ingen speciell teasing, utan en bra vanlig massage. Lärt mig att alla på detta ställe erbjuder extra, så jag funderade på vad denna tjej skulle erbjuda.

Efter 34 minuter är det dags för vändningen och efter den dröjer det ungefär sju sekunder innan det är väldigt öppet att det ska erbjudas extra. Min bröstkorg får den första massagen, och samtidigt kommer ju hennes ansikte väldigt nära mitt, och de fina brösten är väldigt nära mina blickar.

Hon börjar massera magen, och när hon sitter gränsle över mig, så har klänningen glidit högt upp. Samtidigt sitter och glider fram och tillbaka över mitt underliv, och hon frågar om jag vill ha någon extra-tjänst idag. "Jag gör allt," säger hon och ler. Jag har tidigare frågat efter hennes ålder, så jag vet att denna skönhet endast är 22 år, för jag tror att hon sagt sin rätta ålder. Hon vet sitt pris, att detta är en juvel i thaimassagedjungeln. Hon startar sitt pris för BB på 2000kr, och det går långsamt neråt. Efter långa förhandlingar så landar priset på 1 100kronor. Lite högt, men detta är en juvel.

Hon går ut och hämtar en kondom, och nu när hon kommer tillbaka, så stänger hon dörren med den lilla haken. Hon klär snabbt av sig och jag har nu full insyn på den vackra kroppen. Hon sätter sig bredvid mig och jag måste känna på om de snygga brösten är äkta eller falska. Äkta konstaterar jag, ungefär samtidigt som hon glider ner på min riddare.

Vad som sen hände vet ni, men det avslutas med en fråga från henne. Om det hade gått för mig, för det hade det gjort för henne.

Tackar för den sköna massagen inklusive avslutningen innan jag tar mig en avslutande dusch.
Citera
2015-06-05, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Det var väldigt mycket detaljer! Hoppas hon och hennes man läser dina två recensioner!
Varför hoppas du det? Har jag gjort dig förbannad på något sätt?

Och mycket detaljer? Knappast. Kan till och med säga att salongen är belägen någonstans väldigt nära stockholm. Så pass nära att det nästan räknas som mitt i city, men det beror ju på vad man räknar som city. Det finns tunnelbana i närheten så man kan ta sig dit från T-centralen på under 20 min. Området salongen är belägen i räknas som Stockholms kommun, men enligt mig ligger den utanför city och därför utanför Stockholm.

Nu har du fått ännu mer detaljer så vem som helst borde kunna hitta salongen!

Och chansen att hon läser det här är minimal då hon för det första pratar ganska dålig svenska och för det andra nog inte ens är medveten om flashbacks existens. Chansen att hennes man, en äldre herre, läser det här är nog ungefär lika stor.
Citera
2015-06-05, 10:08
Medlem
Hej alla glada!! Har läst lite i tråden om att man kan stöta på shemales inne på salongerna, hur troligt är detta? Finns de risk att man inte märker skildnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in