2015-06-04, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Skrattretande om det stämmer, Cleverly platsar ju knappt i PL. Martinez är ju i och för sig inget större geni.

Cleverley heter han. Och jo, han platsar ganska klart och tydligt i PL. Oerhört märkligt uttalande av dig då han varit fantastisk i Aston Villa under våren. Martinez har som nämnts haft honom i Wigan och vet precis vad han får, blir perfekt i ett possesion spel som Martinez vill ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Mourinho hade nog gärna sett Zlatan ett par säsonger i Chelsea. Där kan han spela honom sparsamt så han slipper hamna i sina svackor där han ser tung och klumpig ut. En utvilad Zlatan hade haft riktigt skoj bland träbenen i PL.

Hade jag varit ägare i PSG så hade jag nog släppt Zlatan också nu och satsat på Cavani. Tveksamt om Cavani stannar ifall Zlatan spelar ut sitt kontrakt där.

Och Zlatan hade bara accepterat att spela då och då? In i verkligheten, grabben.

Ojdå.

jamie jackson ‏@JamieJackson___ 8 minför 8 minuter sedan Visa översättning
Liverpool’s Raheem Sterling considers Manchester United move

Senast redigerad av speedi- 2015-06-04 kl. 21:23.
Citera
2015-06-04, 22:14
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Vi får väl hoppas att det är som du säger. Det finns ju en fördel i att Cech bara har ett år kvar, så det kanske underlättar i att låta honom gå efter eget önskemål - även om man inte kan lita på någonting med Mourinho - plus att det inte gärna kan bli särskilt dyrt. Ett annat tänkbart namn är förstås Lloris, som även han tycks vilja gå till en ny klubb. Det vore ju hemskt roligt att plocka honom från Tottenham, men även där lär det ju finnas en stor aversion att sälja till oss. Men om det finns ett val mellan Cech och Lloris och båda vill stanna i London, vem tar man?

Om man säger så här Cech lär vara väldigt mycket billigare än Lloris. Men Lloris är 5år yngre och håller ju 4-5år. Sen tror jag aldrig för fem öre att Spurs släpper Lloris till just Arsenal därav tror jag Cech känns met trovärdigt.
Skulle isf mer tro på Lloris till United ifall De Gea lämnar men inte ens det känns troligt då Van Gaal lär värva ytterligare en holländare vid namn Cillesen.
Citera
2015-06-04, 23:05
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Om man säger så här Cech lär vara väldigt mycket billigare än Lloris. Men Lloris är 5år yngre och håller ju 4-5år. Sen tror jag aldrig för fem öre att Spurs släpper Lloris till just Arsenal därav tror jag Cech känns met trovärdigt.
Skulle isf mer tro på Lloris till United ifall De Gea lämnar men inte ens det känns troligt då Van Gaal lär värva ytterligare en holländare vid namn Cillesen.

Cech kan nog hålla på 7 år till bara motivationen finns.
Citera
2015-06-04, 23:32
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizi
Blir det Morata som återvänder tillbaka till R.Madrid eller är det Tevez som ryker nu i sommar?

Eller Llorente som ska skeppas iväg kan man hoppas!
Citera
2015-06-05, 07:37
Medlem
4522s avatar
Wow, Jorge Jesus tar över som tränare i Sporting. Hur skön är han inte...
Citera
2015-06-05, 08:56
Medlem
zizacons avatar
Det verkar som om Higuainhistorien rullar vidare. Nu är det Gazzettan som påstår att Arsenal lagt ett bud på 40 miljoner euro (29 miljoner pund). Vi får väl se hur det blir, men det känns ganska logiskt att slå till nu om det finns en bra striker tillgänglig och Napoli missade CL.

http://www.gazzetta.it/Calciomercato/04-06-2015/napoli-sirene-inglesi-higuain-arsenal-prepara-40-milioni-12033655042.shtml

Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz

Jo du har en poäng i det där med priset. Cech har som bekant utgående kontrakt så det kan inte bli fråga om några enorma övergångssummor. Det känns snarare som att man man borde kunna finansiera det, eller åtminstone stora delar av det, genom att sälja av Szczesny. Vi får väl hoppas helt enkelt att Mourinho av respekt för spelaren låter honom gå och ger fan i att strula med ett ettårigt kontrakt.
Citera
2015-06-05, 11:34
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Real Madrid C. F. has exercised the option to salvage federative rights on the player Casemiro, after FC Porto stated that his buy back clause had been activated.
http://www.realmadrid.com/en/news/2015/06/official-announcement-casemiro
Citera
2015-06-05, 12:20
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Wow, Jorge Jesus tar över som tränare i Sporting. Hur skön är han inte...
Hur stor makt har den här mannen söder över egentligen och hur mycket fotboll kan han? Han är väl lirat på halvprofessionell en gång i tiden men kan ändå tänka mig en Ari Gold i manager suit.
Citera
2015-06-05, 13:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
jamie jackson ‏@JamieJackson___ 8 minför 8 minuter sedan Visa översättning
Liverpool’s Raheem Sterling considers Manchester United move

Liverpool har dementerat det och tänker inte sälja till en rival som United.

Liverpool kan stå på sig när det gäller att sälja sina spelare till rätt adress. Se bara suarez-sagan.
Citera
2015-06-05, 13:18
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Liverpool har dementerat det och tänker inte sälja till en rival som United.

Liverpool kan stå på sig när det gäller att sälja sina spelare till rätt adress. Se bara suarez-sagan.

Vart ska Sterling hamna då? Ser inte många klubbar som jag tror spontant är intresserade av Sterling utomlands för det priset när det finns bättre spelare för samma/billigare peng såsom KdB, Griezmann, Reus, Draxler för att bara nämna några.
Citera
2015-06-05, 13:47
Medlem
Giggsys avatar
Flera olika medier skriver "Gaitan have agreed terms with Man United". Vet inte hur seriöst det är för Sky Sports har inte nämnt något. Gaitan var det snack om redan 2012 minns jag.
Citera
2015-06-05, 13:58
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Flera olika medier skriver "Gaitan have agreed terms with Man United". Vet inte hur seriöst det är för Sky Sports har inte nämnt något. Gaitan var det snack om redan 2012 minns jag.

Ingen silly season utan att United ryktas köpa Gaitan. Ser det som väldigt väldigt otroligt tanke på Di Marias uttalande + a Memphis kommer in samt att Nani kommer tillbaka (som är bättre än Gaitan). Nani som för övrigt ryktas till bla Inter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in