2015-07-01, 13:54
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Bevisa vadå för Liverpool? Han skulle förmodligen göra det dubbelt så bra som lambert och ballo tillsammans gjorde förra säsongen
Jaa, då vet jag, vi värvar en till dålig anfallare.

LFC och Villa ska vara överrens om priset på benteke nu sägs det, får se hur det slutar.
Citera
2015-07-01, 14:02
Medlem
Cambijaos avatar
Bahouli är klar för Monaco. Jävla tricksare de har i Monaco nu. En hel jävla bunt.
Citera
2015-07-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Bahouli är klar för Monaco. Jävla tricksare de har i Monaco nu. En hel jävla bunt.

Ursäkta min okunskap men vem är Bahouli? Jag och Google har ingen aning

Edit: Bahlouli antar jag att det sa vara, intressant värvning.
Citera
2015-07-01, 15:29
Medlem
snillet_1s avatar
Så det stämde att Inter ville göra sig av med Shaqiri, ryktats lite smått om det då och då i ett par månader:

Citat:
In fact today Inter and Stoke City reached an agreement for the sale of the Swiss winger on the basis of €17 million. It will now be up to Shaqiri to decide if he'll accept the destination, Stoke City has made the first contacts to understand his intentions. Shaqiri could be on his way to England.

http://gianlucadimarzio.com/en/news-en/stoke-city-inter-reach-agreement-for-shaqiri-player-needs-to-agree-to-destination/

Ändå förvånande att man inte är redo att ge mer tid, trots den svaga våren.

I övrigt så har Southampton brutit kontraktet med Osvaldo. Undrar om någon italiensk klubb är sugen på honom?
Citera
2015-07-01, 15:36
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Ursäkta min okunskap men vem är Bahouli? Jag och Google har ingen aning

Edit: Bahlouli antar jag att det sa vara, intressant värvning.
Så ett saknade "L" fick dig att bli helt oförstående till att tycka att det är en intressant värvning.

Intressant,
Citera
2015-07-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Så ett saknade "L" fick dig att bli helt oförstående till att tycka att det är en intressant värvning.

Intressant,

Om jag inte hört talas om namnet och googlar det och absolut inget kommer upp så känns det som en ganska ointressant vävning. Om man sedan googlar vidare och lyckas hitta rätt namn och ser vad det är för spelare så blir det väldigt mycket mera intressant.

Anser du att Bahlouli är en spelare som alla borde känna till? Han ligger inte i den kategorin för mig.
Citera
2015-07-01, 16:26
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Så det stämde att Inter ville göra sig av med Shaqiri, ryktats lite smått om det då och då i ett par månader:

http://gianlucadimarzio.com/en/news-en/stoke-city-inter-reach-agreement-for-shaqiri-player-needs-to-agree-to-destination/

I övrigt så har Southampton brutit kontraktet med Osvaldo. Undrar om någon italiensk klubb är sugen på honom?

Så från Bayern till Inter till Stoke möjligtvis. Känns som att det skulle varit andra vägen runt. När han gick till Bayern 2012 trodde jag han skulle ha ersatt Robben vid det här laget och varit Hazard-klass. Kan nog vara nyttig för Stoke men han verkar ju varit hyffsat hypad när han slog igenom för några år sedan.
Citera
2015-07-01, 17:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Osvaldo har säkert runt femton mål på en ligasäsong i sig i Serie A fortfarande (27 mål på 55 matcher i Roma), men sedan är det väl vissa farhågor om attityden. Inte den lättaste spelare att ha att göra med som tränare.

Sampdoria skaffar två nya mittfältare: paraguyanen Barreto från Palermo, och brasilianaren Fernando från Shakhtar Donetsk.
Citera
2015-07-01, 17:41
Medlem
snillet_1s avatar
Miranda helt klar för Inter:

https://pbs.twimg.com/media/CI1sJcfWgAA3e9X.jpg
Citera
2015-07-01, 18:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Synd om shaqiri ska till stoke, en bra spelare som fortfarande hade varit en bra reserv i Bayern.

Han skulle gått till liverpool i vintras om inter ger upp efter en halv säsong. Suck
Citera
2015-07-01, 18:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Han är överskattad. Räcker inte till kontinuerligt på högsta nivå som krävs i dom stora klubbarna...Stoke är nog ett bra steg om han vill komma nån vart. Fanns en anledning till varför han knappt inte ens fått hoppa in i Bayern när han borde. Det sa jag som Bayern-fan i vintras...medan alla gick omkring med stora ögon och fått för sig att han skulle vara någon sorts kommande världsstjärna..Är det månne folk med albanskt påbrå som hypat upp honom..som andra hakat på?
Senast redigerad av Steff83 2015-07-01 kl. 18:18.
Citera
2015-07-01, 18:52
Medlem
marc0p0l0s avatar
http://www.bild.de/sport/fussball/ilkay-guendogan/verlaengert-seinen-vertrag-beim-bvb-41600870.bild.html

Gündogan förlänger tills 2017, betyder med andra ord att han går nästa sommar. Trevligt för Tuchel ändå, som ser ut att få behålla sina stjärnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in