2015-06-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
ni får börja spela second life istället

Kan man avrätta folk efter en förlust i Streetbasket i second life?
Citera
2015-06-03, 21:42
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Kan man avrätta folk efter en förlust i Streetbasket i second life?

haha antar det, men kan ju göra vad fan man vill i den jävla världen 0.o
Citera
2015-06-04, 22:05
Medlem
Behövs lite vettigt folk till våran heist crew.

Team Flashback PC

Börjar seriöst tröttna på alla idioter som strular.
Ex. Alla drar iväg i varsin bil i 250 km/h och krockar med allt och alla,när man kan åka i en bil och nå målet samtidigt.
Citera
2015-06-04, 23:48
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVAMPBOB4

Team Flashback PC

Ex. Alla drar iväg i varsin bil i 250 km/h och krockar med allt och alla,när man kan åka i en bil och nå målet samtidigt.

I'm in
Citera
2015-06-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVAMPBOB4

Team Flashback PC

Jag är med i crewet, igår jag har invitat en från crewet för missions och säga hej men jäveln säger ingenting på chatten.

Nåja, loggar på nu och hoppas ni är inne nu så vi kan råna lite bank.
Citera
2015-06-05, 06:42
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag är med i crewet, igår jag har invitat en från crewet för missions och säga hej men jäveln säger ingenting på chatten.

Nåja, loggar på nu och hoppas ni är inne nu så vi kan råna lite bank.

är också med i samma crew. dock är jag inte online så mkt efter 22:30 typ. går upp kl 05:30 på morgnarna :/ är mest online mellan 20-22:30
Citera
2015-06-05, 12:55
Medlem
swebarbs avatar
Har joinat den.
Citera
2015-06-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
är också med i samma crew. dock är jag inte online så mkt efter 22:30 typ. går upp kl 05:30 på morgnarna :/ är mest online mellan 20-22:30

Låter bra.

Förresten vad anser ni vad är skäliga cuts för heists med random drop-ins (icke vänner/crew medlemmar)?

Och då ska man betänka att ledaren är tvungen att pröjsa en fee för starta heist och man får inte betalt på setup-missions som ledaren. Det är ca 20.000 $ i förlorad inkomst på varje setup-mission.

Sen idioter har mage att kräva 25% cut... haha.
Citera
2015-06-05, 15:10
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Låter bra.

Förresten vad anser ni vad är skäliga cuts för heists med random drop-ins (icke vänner/crew medlemmar)?

Och då ska man betänka att ledaren är tvungen att pröjsa en fee för starta heist och man får inte betalt på setup-missions som ledaren. Det är ca 20.000 $ i förlorad inkomst på varje setup-mission.

Är det ett gäng low level snubbar så får dim 15 av mig. Är det högre lvl så är det 20%. Aldrig högre
Citera
2015-06-05, 20:00
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Halloj, (PC-användare).

Jag jagar lite rare-bilar och har hittat en del och det mesta är frid och fröjd.
Jag har nu försökt grinda efter Romeo Hearse,...ständigt denna Romeo Hearse.

Jag har hört tonvis med olika varianter hur och när den kan erhållas.
1. Den spawnar vid kyrkan i stans nordvästra del - check!

Vissa hävdar att den har typ 1% spawnrate och man ska åka fram o tillbaka för att den ska kunna spawna.
Andra hävdar att den bara kan spawna "på kvällen".
Någon sa att den spawnar bättre på tisdagar (??)
Ytterligare en hävdar att den -ENBART- kan spawna om någon annan i gamet har en. Hur den första erhöll en vet jag då inte.

Det som alla verkar vara överens om är iaf att den näst intill garanterat spawnar om man åker dit i en själv. Det verkar också vara det sättet som många erhåller sin bil på.
Jag har nu under eftermiddagen suttit i cirka 3 timmar och åkt fram och tillbaka, fram och tillbaka utan resultat.
Därför frågar jag så ödmjukast om någon PC-användare på glatt humör har lust att göra min fredag lite mer dräglig. (kallar inte detta som en önskan att hitta någon att spela med utan en renodlad tjänst på annat plan)
Citera
2015-06-05, 20:06
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Låter bra.

Jag brukar alltid (oavsett randoms eller ej) köra 40% 20-20-20
Citera
2015-06-05, 22:28
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Jag brukar alltid (oavsett randoms eller ej) köra 40% 20-20-20

Seen parked at Paleto Bay, near the Hen House property in the parking lot of St. Brigid Baptist Church.
Seen parked in front of the mortuary on Innocence Boulevard in Rancho.
Seen parked in the graveyard parking lot of the Hill Valley Church in Pacific Bluffs.
Seen parked in front of a small church near Central Los Santos Medical Center in Strawberry.
Parked at Strawberry Mortuary on Davis Avenue in Strawberry, Los Santos.

ställen du kan hitta den på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in