2015-06-04, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDRockefeller
Att vi skulle ta poäng mot Ellos är ju sen gammalt, när vann de i Göteborg senast? 90-talet? Ellos var superugens enda sure thing, så poäng mot Bajen och det får helt klart ses som godkänt
2003 har jag hört nu i veckan av en bekant, orkar inte söka reda på det och bekräfta det just nu. Gör det imorgon om jag orkar.
Citera
2015-06-04, 23:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Såg precis straffsituationerna från IFK Göteborg - Elfsborg. Lerjeus har ju antingen tappat det helt nu eller så är karln helt enkelt någon slags konstinstallation. Hur stora och sjuka situationer kan jag släppa och fortfarande få döma på den högsta nivån i Sverige?

Lerjéus är skön ju. Folk får sluta gnälla på honom, då kan han bli ledsen.
Citera
2015-06-04, 23:27
Medlem
bagarn29s avatar
http://svenskfotboll.se/allsvenskan/statistikligor/?scr=rl

SvFFs statistik över domarna.
Citera
2015-06-04, 23:39
Medlem
Hur tror ni vi ställer upp mot Bajen? Tom in i startelvan, Seb och Bohm ute på kanterna?
Citera
2015-06-04, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Hur tror ni vi ställer upp mot Bajen? Tom in i startelvan, Seb och Bohm ute på kanterna?
Alvbåge
Adam-Bjärs-Rogne-Aleesami
Salomonsson-Petting-Gurra-Seb
Engvall-Vibe

Detta är min hypotes, mycket tråkigt att Ankersen och Rieks inte kan lira. Må gudarna även vara på vår sida och se till att det inte är korsbandet eller något allvarligt för Rieks. Jag har själv slitit av mitt korsband i min ungdom så tro mig, jag vet hur träligt det är med den typen av skador.
Citera
2015-06-04, 23:52
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Alvbåge
Engvall-Vibe

Detta är min hypotes, mycket tråkigt att Ankersen och Rieks inte kan lira. Må gudarna även vara på vår sida och se till att det inte är korsbandet eller något allvarligt för Rieks. Jag har själv slitit av mitt korsband i min ungdom så tro mig, jag vet hur träligt det är med den typen av skador.

Inte en chans att Adam startar efter att ha spelat 0 minuter på typ 6 månader.

Alvbåge

Salo, Bjärs, Rogne, Haitam

Vibe/Engvall, Tom, Gurra, Seb

Boman, Vibe/Engvall

Är mitt tips.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-06-04 kl. 23:54.
Citera
2015-06-04, 23:53
Medlem
JohnDRockefellers avatar
Citat:
Alvbåge
Engvall-Vibe

Kan inte Mikkelsen lira yttermitt?
Citera
2015-06-04, 23:59
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Alvbåge
Engvall-Vibe

Vilket jävla lag... Kan vi inte få låna några gubbar så vi jämnar ut oddsen lite?

Den elvan jag tror att din elva kommer ställas emot på söndag är:

---------Markström

Solheim--Sätra--Birkir--Batan

-----Persson--Haglund

Söderqvist-Besara-Kennedy

----------Hallenius

Räknar alltså med att Israelsson är fortsatt skadad. Dock kan det mycket möjligt bli så att Birkir kommer in på vänsterbacken istället för Batan, att Haglund stannar kvar som mittback och att Solli får fortsätta på innermittfältet.
Citera
2015-06-05, 00:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Vilket jävla lag... Kan vi inte få låna några gubbar så vi jämnar ut oddsen lite?

Den elvan jag tror att din elva kommer ställas emot på söndag är:

---------Markström

Solheim--Sätra--Birkir--Batan

-----Persson--Haglund

Söderqvist-Besara-Kennedy

----------Hallenius

Räknar alltså med att Israelsson är fortsatt skadad. Dock kan det mycket möjligt bli så att Birkir kommer in på vänsterbacken istället för Batan, att Haglund stannar kvar som mittback och att Solli får fortsätta på innermittfältet.

Ni har ju Haglund ju.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-06-05 kl. 00:03.
Citera
2015-06-05, 00:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Ni har ju Haglund ju.

Hur är det egentligen med Rognes sjukdom/skada? Sjuk i måndags sen frisk för att åter bli sjuk till igår. Hur är det med smittorisken?
Citera
2015-06-05, 00:10
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur är det egentligen med Rognes sjukdom/skada? Sjuk i måndags sen frisk för att åter bli sjuk till igår. Hur är det med smittorisken?

Vetefan vad dom gör i Blåvitt just nu, men vi har ju haft 4 spelade magsjuka hittills.

Gurra, Bjärs, Rogne och Seb.

Vet inte om de inte tvättar händerna efter de skitit eller vad grejen är men måste ju vara något rekord i magsjuka efter 12 omgångar i ett lag.
Citera
2015-06-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vetefan vad dom gör i Blåvitt just nu, men vi har ju haft 4 spelade magsjuka hittills.

Gurra, Bjärs, Rogne och Seb.

Vet inte om de inte tvättar händerna efter de skitit eller vad grejen är men måste ju vara något rekord i magsjuka efter 12 omgångar i ett lag.

Bjärs var väl halsen redan när han sas vara magsjuk, och Rogne ryktas väl ha en hemorrojd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in