2015-06-02, 14:39
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
...när man dagligen surfar in på Aftonbladet eller Expressen för att kolla om det hänt något.
Haha ja är det beroende av det o inte min socioekonomiska bakgrund jag skulle kunna tituleras wt... Får jag ännu fler wt-poäng av att jag samtidigt sitter på Flashback?
Citera
2015-06-02, 22:18
Medlem
Superlemons avatar
När man varje dag köper skvaller tidningar ,köper coca cola varje dag och äter pizza varannan dag och man 35+ ,Har öl glas i vitrin skåpet i vardagsrummet. När man heter något med stil " Ralle raggar björnesson" Har gått Livets hårda skola på facebook. använder crocs (foppa toflor) inne på affären eller ute på stan .
Kör en rostig gammal diesel merca med stora bas högtalare med alla rutor nere och är 30+ medans man glider förbi olika gymnasium .

Är inte brydd i vem eller vad som är WT egentligen men om jag blir tvungen att bry mig är det nog sånt här som sticker ut lite extra i mina ögon som WT
Citera
2015-06-03, 02:34
Medlem
Klownfaces avatar
Pratar med blattebrytning fast du är svensk, går runt i trasiga hiphopkläder fast du är 20+
Kallar dina polare och folk du inte känner för EY BROOOR och skriker i mcdonaldskön

fy fan har stött på många såna, så jävla trash
Citera
2015-06-03, 04:37
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superlemon
När man varje dag köper skvaller tidningar ,köper coca cola varje dag och äter pizza varannan dag och man 35+ ,Har öl glas i vitrin skåpet i vardagsrummet. När man heter något med stil " Ralle raggar björnesson" Har gått Livets hårda skola på facebook. använder crocs (foppa toflor) inne på affären eller ute på stan .
Kör en rostig gammal diesel merca med stora bas högtalare med alla rutor nere och är 30+ medans man glider förbi olika gymnasium .

Är inte brydd i vem eller vad som är WT egentligen men om jag blir tvungen att bry mig är det nog sånt här som sticker ut lite extra i mina ögon som WT

Rostiga mercor är ju typ bomärke för finska zigenare. Och sidorutan som någon släkting slagit sönder lagas med en kartongbit och packtejp.
Citera
2015-06-04, 01:13
Medlem
...du klär på dig jeans, röda joggingskor, skjorta och lågpris-kavaj inför mötet på arbetsförmedlingen och tycker att du är extremt stilig i din outfit.

...du inte kan motstå att ta dricka upp en hel vodkaflaska på vägen hem från bolaget.

...du använder en lastpall som trappa till ditt fallfärdiga hus.
Citera
2015-06-04, 01:23
Medlem
Klappars avatar
När du anser att volvo 740 är en riktig bil och allt annat är bara skit.
Citera
2015-06-04, 02:10
Medlem
thewellovedones avatar
Du vet att du är White trash när du har dåliga tänder och bilringar.
Citera
2015-06-04, 13:47
Medlem
murmansk3s avatar
du är fruktansvärd obildad, saknar all form av självinsikt och konsekvensktänkande och du sväljer också all "fakta" från aftonbladet, expressen, samt nyheter 24 med hull och hår
Citera
2015-06-04, 17:14
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
När en typisk utekväll ser ut såhär: https://www.youtube.com/watch?v=AgrZiH7Wl3A

Hahaha, det var det bästa jag har sett!
Citera
2015-06-10, 04:13
Medlem
thewellovedones avatar
Du vet att du är White trash när du kan identifiera dig med Morran och Tobias.
Citera
2015-06-10, 04:49
Bannlyst
WT-TV-spel
Citat:
Ursprungligen postat av HeltPantad
...
...när du köper tv-spel från elektronics arts.
...när du tror att GTA-spelen handlar om att hugga ner kvinnor med kniv.

De sista två punkterna är helt sjukt roliga...
Jag har verkligen en sjuk hat-kärlek gentemot EA.
Citera
2015-06-10, 06:37
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Du vet att du är WT då du tar upp din Fem Komma Två klockan 1400 på bussen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in