2014-12-15, 09:00
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Hur vet du vad det smakar om du aldrig har ätit det? idiot.

Tack! Kænner du dig træffad?

Med "vidrigt" så refererade jag inte till smaken (som du så trevligt påpekade, hur kan jag kænna till den om jag aldrig smakat?), utan till det faktum att den ær massproducerad.
Citera
2014-12-15, 09:07
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Hur vet du att det är vidrigt om du aldrig provat ?

Se ovanstående.
Citera
2014-12-15, 11:58
Bannlyst
När jag hänger med negrer och vill vara som dem?
Citera
2014-12-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Tack! Kænner du dig træffad?

Med "vidrigt" så refererade jag inte till smaken (som du så trevligt påpekade, hur kan jag kænna till den om jag aldrig smakat?), utan till det faktum att den ær massproducerad.

Ja, och den massproducerade potatisen, som innehåller bekämpningsmedel med mera, med mera. Den måste såklart vara bättre?

(Givetvis anser jag riktig potatis också vara bättre, men jag är inte ignorant och utgår i från att något är dåligt)
Citera
2014-12-15, 13:57
Medlem
Shadowcrafts avatar
När du tänder en cigg direkt efter att du duschat, gärna med morgonrocken på och en handduk i håret.

Det är även WT att röka inomhus samt att ALLTID köpa dem allra billigaste produkterna i affären.
Citera
2014-12-15, 13:58
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Du dricker kaffe ur högt glas.

Det passar möjligen på café men hemmavid ser det sunkigt ut. Och 90-talsvarning. Kaffe/te dricks ur muggar helst av designtyp.

Nä, det är ju mysigt när du vill ha lite mer kaffe! Men har man gäster över så håller jag med.
Citera
2014-12-15, 14:03
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Ja, och den massproducerade potatisen, som innehåller bekämpningsmedel med mera, med mera. Den måste såklart vara bättre?

(Givetvis anser jag riktig potatis också vara bättre, men jag är inte ignorant och utgår i från att något är dåligt)

Om vi ska prata bekæmpningsmedel etc. så ær potatisen som jag lagar sækert inte bættre æn den potatis som Findus/Felix anvænder. Men det faktum att hela rætten ær massproducerad, till en så liten peng som møjligt, får mig osøkt att tænka på bristande kvalitet.

Hel/Halvfabrikat ær inget før mig, så ær det bara. Gillar ni det, fine
Citera
2014-12-15, 21:56
Medlem
Du endast köper lätt&lagom, lätta, flora och andra sorters bordsmsrgarin för Bregott är ju för hårt att bre på smörgåsen,

Du bryr dig inte om ekologisk mat för du tycker inte det är viktigt. "Man får ju cancer av allt nuförtiden"

Du inte vet vad glutamat är

Du dricker redbull eller annan "energi dryck"

Du är " beroende " av coca-Cola eller Pepsi
Citera
2014-12-15, 21:59
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
När du tänder en cigg direkt efter att du duschat, gärna med morgonrocken på och en handduk i håret.

Det är även WT att röka inomhus samt att ALLTID köpa dem allra billigaste produkterna i affären.
Jag håller inte med dig där, att röka under fläkten är WT, det är däremot INTE WT att dra fram en cigarr eller varför inte en helt vanlig cigarett i ett dedikerat rökrum man har i huset.
Citera
2014-12-15, 22:11
Bannlyst
när du... ÄH VA FAN! Behöver ingen tråd för att veta att jag är WT Vem som nu bestämmer definitionen av de
Citera
2014-12-16, 08:30
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilknugen

Du dricker redbull eller annan "energi dryck"

RedBull och Monster ær før dyrt. Ett tvættækta WT dricker PowerKing i sin stylade Volvo 740.
Citera
2014-12-28, 05:52
Avslutad
När du skiter ner dig pga. SD blir utfrysta
Du röstar på SD eller SvP
Du inte torkar arslet när du skiter och låter din partner slicka det rent när det idkas samlag
Du har en katt som heter misse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in