2015-05-24, 18:15
Bannlyst
När man inte klarar av en enda sommar utan att lyssna på Gyllene Tider.
Citera
2015-05-24, 18:34
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Är verkligen inte vänster eller miljöpartist, men har för mig att Fridolin fick 2.0 på högskoleprovet så han borde nog inte ha helt tomt bakom pannbenet.

Jo han är säkert intelligent och så, men så PK-hjärntvättad att intelligensen används på helt fel sätt. Det är en stor tragik med folk som besitter stor intelligens men som fokuserar på och engagerar sig i helt fel saker och på helt fel sätt.

OnT

När du beklagar dig över att föräldrarna förstört din barndom då de var missbrukare/alkoholister, men samtidigt själv super dig drängfull titt som tätt. Ett skolexempel på det såg jag på en dokumentär på SVT för flera år sen, när en ung kille sa: "Jag kommer aldrig förlåta min far för att han körde rattfull med mig när jag var barn", för att i nästa andetag säga: "Ikväll ska jag dricka öl.. det ska bli kul".

När du är allmänt inkonsekvent i ditt resonemang. Du klagar å ena sidan på andras beteenden i olika sammanhang, när du beter dig likadant själv. Just inkonsekvens och brist på självinsikt brukar vara utmärkande för WT:s

Att ha en allmän okunskap om psykologi och orsak och verkan. Att vara vidskeplig och slänga sig med floskler istället för att läsa på om hur saker förhåller sig. Samt att inte ha något konsekvenstänk, dvs att inte kunna se att det är ens eget beteende som gör att det blir som det blir. Man skyller på andra och på omständigheterna men ser inte sitt eget ansvar.

Att lacka ur bara för att någon ger en en arg eller fördomsfull blick och anklaga personen för att vara arrogant och en skitstövel, när det i själva verket är du som person som väckt dennes förakt genom ditt sätt att titta på honom/henne eller ditt sätt att bete dig.

Att tro att alla rika människor är egoister, när du är en stor egoist själv.
Citera
2015-05-25, 15:17
Medlem
När en typisk utekväll ser ut såhär: https://www.youtube.com/watch?v=AgrZiH7Wl3A

Citera
2015-05-28, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Är verkligen inte vänster eller miljöpartist, men har för mig att Fridolin fick 2.0 på högskoleprovet så han borde nog inte ha helt tomt bakom pannbenet.

Bara för du har "högt" resultat på högskoleprovet bevisa de inte ett skit.. Jämföra Obama och ronald reagan, ronald reagan fick fart på USA ekonomi medan Obama har kört ekonomi, ändå är Obama bättre utbildad än reagan på pappret.

Fridolin är en idiotpolitiker, även om han prestera bra på ett prov.
Citera
2015-05-28, 13:02
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Klasse
När man inte dricker nåt annat än snabb- eller bryggkaffe. Kapselmaskin och Dolce Gusto har man aldrig hört talas om.
Det är snarare så att dessa kapselmaskiner börjat leta sig in i alla hem för att folk tror att det är så fint med dessa kapslar. Vilket det naturligtvis inte är, utan snarare WT.
Citera
2015-05-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
När en typisk utekväll ser ut såhär: https://www.youtube.com/watch?v=AgrZiH7Wl3A

Fy fan, det där är verkligen white trash... Man fick ju ta fram skämskudden när man kollade på det där klippet.
Citera
2015-05-28, 14:51
Medlem
Langnasas avatar
När någon köper bil för 4500:- och sen blir deprimerad för att den har mängder med fel som måste åtgärdas (vilket det inte finns pengar till eftersom det gått till knark).

Den djupa depressionen lindras med benso för att kunna sova i flera dagar i sträck (flickvännen likaså).

Upprepa detta med lite variande dumma affärer (mestadels på billiga bilar för 3K - 6K eftersom det är det mesta man kan spara ihop till med sitt bidrag).

Ålder: 40+.

Sen ja, skämmigt att man känner sånna, men men...
Senast redigerad av Langnasa 2015-05-28 kl. 14:56.
Citera
2015-05-28, 21:57
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Bara för du har "högt" resultat på högskoleprovet bevisa de inte ett skit.. Jämföra Obama och ronald reagan, ronald reagan fick fart på USA ekonomi medan Obama har kört ekonomi, ändå är Obama bättre utbildad än reagan på pappret.

Vad menar du med bevisa?
Citera
2015-05-28, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers

Du vet att du är wt när du tror att Fridolin måste vara smart, bara för att han är pk- politiker
Citera
2015-05-29, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Du vet att du är wt när du tror att Fridolin måste vara smart, bara för att han är pk- politiker

Hahaha! Inga PK politiker är smarta. Om Gustav Fridolin vore smart så skulle Svenska elever inte vara så usla.
Citera
2015-05-29, 20:46
Medlem
TheOxides avatar
När du använder dig flitigt av sydstatsflaggan utan att veta vad den står för.

När du "försöker sluta röka" genom att bara röka ett paket om dagen istället för två.

När du köper mosbricka på ett gatukök och säger "var ute och åt igår" nästa dag.
Citera
2015-05-29, 20:58
Medlem
ChuckHagels avatar
…om du röstade på SD i de två tidigare valen. Troligtvis kommer detta att ändras till nästa val men jag tror att SD har den största delen av WT:s röster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in