Citat:
Ursprungligen postat av
Joker_B
10% i 5 länder ja. Men Syrien tillhör en majoritet där och är inte alls ovanligt att 37% stämmer såsom du försöker förlöjliga rapporten.
Om vi bryter upp dessa 37% så tillhör majoriteten av dessa den kristna minoriteten i Syrien som tagit sig hit, dvs främst syrianer och armenier.
Tänk på att de som kommer till Sverige är oftast de med pengar. De med pengar är de med utbildning, det säger sig självt.
Rapporten visar bara det vi med kunnande, sunt förnuft och ställningstagande redan känner till.
Maktens kreatur "journalisterna", staten, regeringen och andra PK-idioter tackar dig för ditt inlägg.
Självklart har du rätt, Syrien, MENA och Subsahara har den högsta utbildningen i världen, att upp emot 40% av befolkningen har en examen ifrån universitet eller högskola är standard där.
Flest forskningsrapporter skrivs även där, titta lite bakåt i denna tråd för länken samt att nästa bemannade resa till Mars kommer troligtvis att ha sin start ifrån Syrien.
Du har inte fattat hur man kontrollerar dessa examina i dagens PK-Sverige? En enkät de fyller i.
Du har inte fattat hur man köper sig en fin utbildning (diplom) ifrån universitet i dessa korrumperade länder?
Det är ju inte att undra på att Sverige blir såinihelvete rövknullat med fån som dig som tror på precis allt.
Jag blir så glad att det finns folk som dig när jag skall sälja mina begagnade bilar i "toppskick" som har kylaren tätad med hästskit samt växellådan fylld med sågspån så den går mjukt och jämt.
Jafyfan, det här enorma kompetensregnet ifrån Syrien kommer att göra våra ingenjörer och civilekonomer arbetslösa för den här enorma kompetensen som kommer in har ju utvecklat deras länder till Babylons hängande trädgårdar och andra underverk idag.
Seriöst! Skäms du inte när du skriver dina korkade djävla inlägg?
Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering!