Citat:
Ursprungligen postat av
Joker_B
Och begåvningsreserven på flashback tackar nog dig för att du sprider mer propaganda.
Det du inte verkar kunna är grundläggande matematik men jag ska förklara för dig.
37% av en minoritet är inte detsamma som 10% av en majoritet.
Syrien har/hade en befolkning på 22+ miljoner invånare. Sverige har tagit emot ca ~40000 syrier.
37% av dessa ~40000 blir ca ~15000 personer.
Så var ligger denna enorma överdrift från din sida? Att ett land tagit emot 15000 personer som har 3+ års utbildning är inte densamma som att 2.2 miljoner syrier är högutbildade i hemlandet.

Fantastiskt!
Jag skrattar så jag gråter och förväntar mig att bli av med min bil som är i toppskick till dig. Att kylaren är tätad med hästskit och växellådan är fylld med sågspån är helt enligt plan och självklart skall det vara så.
Jag säger det och kan också verifiera det genom att fylla i en enkät.
Blåögda korkade svenskar som dig är en välsignelse för Bert när han säljer platser för ensamkommande "barn" för 10 000 sek per dygn.
Ja, de är "barn" för de har fyllt i en enkät och de lovar att de är barn.
Självklart har Sverige begåvats med 37% akademiker ifrån Syrien, av någon magisk anledning så har alla syrianska akademiker "un masse" sökt sig till Sverige.
Vi ser ju hur de berikar exempelvis Södertälje (att Södertälje får 1.2 MILJARDER om året i kommunalt utjämningsbidrag för att överleva är väl svenskarna fel) där 30 000 st av 90 000 st i Södertälje är syrianer och allt är ju lika underbart som i babylons hängande trädgårdar där i Södertälje.
Stat, regering, maktens kreatur "journalisterna" och övriga PK-idioter tackar dig för dina inlägg. Deras kampanj har bevisligen fungerat och du köper allt helt utan egen reflektion som de föder dig med.
Orwells 1984 är tydligen din idelatillvaro.
Fantastiskt!
Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering!