Citat:
Ursprungligen postat av
staylucky
Jaha... Nu fick man SMS om att samtliga Stone-öl är slut och att ordern makulerats. Nytt datum är 2015-06-08, men man behöver lägga en ny beställning. Varför då? Varför inte bara meddela att flaskorna är försenade men låta befintlig beställning ligga kvar?
Jo jag fattar inte heller, men det är väl bara att gilla läget och dyka på beställningsknappen på måndag igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Fan vad fint med 3 Fonteinen. Dricker ju inte särskilt mycket öl längre, men saaaaaaatan vad glad jag blev när jag såg att den finns i ordinarie jävla sortimentet! Blir nog en hel del sådana under sommaren... och några till lagringshyllan, så klart.
Vi får dränka Stone-depressionen i fontännäktar istället, inte fy skam.