Citat:
Ursprungligen postat av
Dammig
Fetade lite.
Det är säkert cool att få lära känna dig lite bättre men att vara lite okänd kan ha sin poäng det också.
Det har ibland avslöjats i förväg vilken Flashbackare som ska medverka/avhandlas i kommande avsnitt.
Det gillar inte jag att få reda på i förväg.
Då blir man så klart nyfiken och söker och läser och har en liten egen uppfattning redan innan man lyssnar. Det förtar lite av det hela.
Om det ska avslöjas så kan det kanske ske i en spoiler eller helst inte alls.
Suverän pod hur som helst.
Jo självklart har det det, men jag är redan mer eller mindre helt outad här, och det gör mig inget. Känns rättvist att folk får höra lite från mig också om de är intresserade, som sagt..

Gällande att avslöja kommande avsnitt så, ja.. jag förstår att det är skoj att överraskas, samtidigt har vissa bett att få veta i förväg, så i den mån det går försöker jag ge en liten lista på kommande avsnitt - men ska lägga dessa inom tydligt markerade spoilertaggar..
Citat:
Ursprungligen postat av
Axell
Återigen ett trevligt avsnitt, är väl ingen hemlighet att man kanske hade hoppats på ett lite längre. Du får väl se det som ett kvitto på att det du gör är bra Salgoud.
Tar det som en komplimang!

Längre kommer snart igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arctic Monkey
Jag skulle gärna höra ett duktigt utlämnande avsnitt med dig som huvudperson, Salgoud. Se till att få en bra intervjuare bara.
Hehe låter bra det!
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Bra idé! Humbug eller BigFatCone som intervjuare är mitt tips...

Två härliga herrar som jag gärna hade blivit intervjuad av om de är intresserade - skulle kunna tänka mig att dela upp den också så att båda (och/eller någon annan) får vara med och ställa frågor. Kanske kan bli intressant med fler infallsvinklar?
Dock får andra lyssnare gärna komma med frågor också för att underlätta lite för vem eller vilka det än blir. Annonserar detta några avsnitt innan det bär av!
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Har precis lyssnat på avsnittet om Raffa. Mycket, mycket kul!

Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cimaron
Lyssnade också på det precis och upptäckte till min förskräckelse en felaktighet i inläsningen. När Raffa flyttade in hos Åkerblom så flyttade han in hos Supras (som spelade in filmen av det hela och postade i tråden) granne, därav skrev jag följande formulering i sammanfattningen: "Raffa skall flytta in hos
hans granne: En film spelades in för att bevara händelsen!" - Hans granne är alltså Supras granne. Supra är han i hans. Måhända otydligt formulerat men jag vet inte vad som hände när Salgoud läste in "Raffa skall flytta in hos
sin granne".
Ingen skugga kastad över Salgoud men det skar i öronen när jag hörde det och desto mer skugga kan man kasta över mig själv då jag hört inläsningen säkert miljoner gånger nu och först idag lägger märke till det där.

Haha aj aj! Jag har länge misstänkt att det skulle kunna finnas några fel i uppläsningen, men det gör inte så mycket om det är så litet (tycker jag). Det avsnittet är som sagts ovan främst avsett som ren underhållning.

Men bra att du pekade ut det!
Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Relaterat till de som gärna vill höra ett avsnitt där Salgoud själv intervjuvas skulle jag gärna höra ett program om hur det är att vara utlandssvensk. Jag har själv varit i den situationen och finner det oerhört fascinerande att höra andras historier kring detta. Och eftersom Salgoud själv är utlandssvensk skulle det kunna bli en intressant konversation med någon annan som också är det.
Ahh ja det kan jag gärna prata lite om.

Noterar detta så att framtida intervjuare kan ha det i åtanke.
Citat:
Ursprungligen postat av
streisand
Har lyssnat på några avsnitt och uppskattade verkligen avsnittet med BigPete. Starkt av dig att ställa upp!
Ett avsnitt med moderatorn
Morfar-52 hade varit intressant. Kanske okänd för många men skriver mycket på drogrehabiliteringsforumet. Om han nu skulle vara sugen på att dela med sig om sina upplevelser..
BP är en förbaskat härligt grabb, så det glädjer mig att han fick så bra respons här också. Det förtjänar han!
Tack för tipset - ska kika på detta.