Citat:
Ursprungligen postat av
Superbrain1337
Jag har 17cm, 14cm i omkrets. Men alla gånger jag har visat den i cam för en tjej och låtit henne gissa så har hon gissat på någonstans mellan 20-23cm. Kan kanske vara p.g.a att jag är smal så då ser den större ut

Citat:
Ursprungligen postat av
Shagovlad
Tack för exemplet. Det bekräftar ännu en gång vad jag och många andra i tråden länge trott om kvinnors ögonmått.
Så då tror de kanske min är mellan 16 och 19 cm då...
Måste bara fråga nästa tjej, be henne gissa storlek alltså... LIVE då, inte på webcam. Jag har bara sex "i verkligheten".
Just precis. Så är det. Killarna lägger till en del på storleken, tjejerna tror på det och helt plötsligt har alla tjejer bara varit med killar med 17-20cm. Som tjejer så ofta nämner, bl.a. här. Medelstorleken växer och det verkliga medlet blir ''liten''. De killar som faktiskt besitter en normalstor krigare får komplex över sin storlek (inte alltför ofta efter att ha hört tjejer snacka) och, när det väl slagit in, blir den mindre i deras huvud. Att vi sedan har en selektiv uppmärksamhetsradie (speciellt illa o skevt när vi lider av mindervärdeskomplex) gör att vi uppmärksammar de som står ut, inte det som är en i mängden. Vare sig det gäller i porren eller omklädningsrummet. Och tror att det blir bekräftat på det viset.
Det är en del av det här ''problemet''.
Visst är det märkligt att undersökningar (även kartan med medelstorlek fördelat över geografiska områden) med ''självsagda storlekar'' nästan alltid får något få cm större medelstorlek än undersökningar där en oberoende person mätt.
Förutom det här är det heller inget fel på att kvinnor föredrar eller fantiserar om kukar modell större (även vi män gör så - tits'n'ass då), i praktiken krävs det fler ingredienser än en falukorv/skinka för att laga en god middag.
Andra får gärna se sig själva som vandrande kukar, jag själv anser mig vara mycket större och intressantare än en vandrande kuk.
Men jag är väl fel person att prata. Jag menar, självklart är min krigare 20cm+.