2015-06-02, 14:57
Medlem
donthackmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Nej det är hon inte alls eftersom det är hennes kollega det handlar om. Är det svårt att förstå?

Hur fan kan hon vara hans kollega när hon arbetar för en helt annan arbetsgivare?? Det verkar vara du som har svårt att förstå något så simpelt.
Senast redigerad av donthackme 2015-06-02 kl. 15:00.
Citera
2015-06-02, 14:58
Medlem
Citat:
Nej det är hon inte alls eftersom det är hennes kollega det handlar om. Är det svårt att förstå?

Hon är också kollega till kontrollanterna. Det finns inget som säger att hon skulle känna busschauffören sedan tidigare.
Citera
2015-06-02, 15:02
Medlem
Citat:

Det är klart att hon är det? De har som sagt olika arbetsgivare. De känner med all trolighet inte varandra. Hon är inte inblandad i bråket.
Det är mer oberoende än att vara en av kontrollanterna som är PART I BRÅKET. Kan du inte hålla med om det så vet jag att du inte är seriös.
Citera
2015-06-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Att den hudfärgshandikappade biter och lever rövare har vi klarat av i tråden. Vilken attack pratar du om?

Jag förstår att det var så i din värld av vanföreställningar. Men vittnena i verklighet vittnar om att busschauffören var helt lugn hela tiden och ingen har sett det påstådda bettet. Det är kontrollanterna och väktarna som tagits ur tjänst, inte busschauffören. Du kanske ska börja fundera på varför.
Citera
2015-06-02, 15:11
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jag förstår att det var så i din värld av vanföreställningar. Men vittnena i verklighet vittnar om att busschauffören var helt lugn hela tiden och ingen har sett det påstådda bettet. Det är kontrollanterna och väktarna som tagits ur tjänst, inte busschauffören. Du kanske ska börja fundera på varför.

Är de där "vittnena" kusiner eller broshor till chauffören? Så djäkla typiskt att det varje gång är nån sån invällare som ställer till bråk.
Citera
2015-06-02, 15:13
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donthackme
Ditt svar bevisar vad jag påpekade, du är IQhandikappad Vad var det jag sa nu om simpla saker...prova att stava dig igenom tråden så kanske det tänds ett litet ljus någonstans för dig.

Mycket att göra på jobbet idag märker jag. Nu är vi flera välrenommerade konton här på FB som förklarat för dig att negern bets. Räcker inte det?
Citera
2015-06-02, 15:19
Medlem
Citat:
Är de där "vittnena" kusiner eller broshor till chauffören? Så djäkla typiskt att det varje gång är nån sån invällare som ställer till bråk.

Men är du förståndshandikappad på riktigt eller är du bara otroligt icke-läskunnig??

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2733352-vittne-berattar-om-hur-busschauffor-blev-nedbrottad

Det var en kvinna som jobbade inom transportbranschen som för övrigt hade sin uniform på sig.

Citat:
Kvinnan satt en bit bak i bussen men såg och hörde tydligt vad som hände. Kontrollanterna och chauffören gick på bussen vid Nordstan i riktning mot Backaplan. Vittnet som själv arbetar inom transportbranschen satt i uniform och hade inget giltigt färdbevis, hennes sms-biljett hade inte gått iväg.

- Så jag fick mig en utskällning av en av kontrollanterna. Jag sa åt kontrollanterna att skriva en bot men fick till svar att "nej, det går bra denna gång", säger vittnet
.

Intressant att kvinnan slapp undan? Vithyad?

Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Hon har bara sagt att hon INTE sett det. Det behöver inte innebära att det inte hände. Bitskada är inte svårt att dokumentera, förutsatt att det inte är ett bett i tjock Jacka etc.

Samtidigt som det kan betyda att det INTE har hänt eftersom hon i övrigt iakttog händelsen i övrigt:

Citat:
Hur agerade busschauffören?

- Han var lugn, gjorde inget motstånd och försökte förklara att "jag är busschaufför". Han visade sitt förarkort och att pekade på sina kläder, att han satt i uniform.

Citat:
Kontrollanten gick fram till chauffören när bussen befann sig på Göta Älvbron och när bussen kom fram till Backaplan försökte chauffören gå av.

- Då blev han nedtryck i sätet igen av kontrollanten som sa "du ska ingenstans!". Sen ställde sig chauffören upp ändå och då gav kontrollanten honom en rejäl knuff bakifrån, så han ramlade ur bussen.

Så vem står för våldet här egentligen?
Citera
2015-06-02, 15:24
Moderator
Citat:
Mycket att göra på jobbet idag märker jag. Nu är vi flera välrenommerade konton här på FB som förklarat för dig att negern bets. Räcker inte det?
Herre jösses, är det så jobbigt att ha fel att du inte kan släppa en sån här sak.
Det är ställt utom allt rimligt tvivel att biljettkontrollanterna betett sig illa. G4S, Västtrafik mfl. har bett om ursäkt, de berörda är avstängda.
Det är dessutom knappast först gången det har hänt. Men när det händer en färgad så är det givetvis den färgades fel oavsett vad sanningen är?`

Jag är jävligt säker på att du hade rasat precis åt andra hållet, fiskat efter att väktare och biljettkontrollanter haft ett uns utländskt blod i sig om det varit så att föraren varit vit. Men när brottet inte stämmer in med din världsbild utan att det visar sig att det mest antagligen är dina gelikar som behandlat nån fel då brinner det i skallen.
Citera
2015-06-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Åker de runt i uniform också?

Nej.

Men det beror nog ändå på det.
Citera
2015-06-02, 15:26
Bannlyst
Om negern nu var så lugn och fin, så kan man ju börja undra varför vakten säger "Så mycket han kämpar emot, kämpar vi tillbaka" i denna video. Ord står med andra ord mot ord, och ao..
Citera
2015-06-02, 15:29
Medlem
Citat:
Ja, för att det är en neger det handlar om. Det kan aldrig vara en neger som har fel.

Jävla dravel du producerar titt som tätt i denna tråd. Det är ni rasister som är fixerade vid hudfärg inte vi andra! Hade det varit tvärtom med en vit busschaufför som blivit behandlad på detta sätt av svarta kontrollanter och väktare så hade du helt plötsligt haft sympati för busschauffören. Jag däremot hade haft sympati för busschauffören i bägge fallen oavsett hudfärg. Det är du som är sjukligt fixerad och ständigt skyller på svarta män hur tydligt det än må vara att vederbörande är oskyldig och vita kan aldrig göra fel enligt dig!
Citera
2015-06-02, 15:34
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jävla dravel du producerar titt som tätt i denna tråd. Det är ni rasister som är fixerade vid hudfärg inte vi andra! Hade det varit tvärtom med en vit busschaufför som blivit behandlad på detta sätt av svarta kontrollanter och väktare så hade du helt plötsligt haft sympati för busschauffören. Jag däremot hade haft sympati för busschauffören i bägge fallen oavsett hudfärg. Det är du som är sjukligt fixerad och ständigt skyller på svarta män hur tydligt det än må vara att vederbörande är oskyldig och vita kan aldrig göra fel enligt dig!

Negern har bitit en kvinna. Man får inte bitas.

Det är ord mot ord som sagt. Om du anser att kvinnan som skriker "varför bet du mig din jävla idiot" ljuger så får du väl tro det också.

Jag VET dock att kvinnan talar sanning eftersom jag VET hur negrer fungerar. Du har inte hört talas om "chimpout" antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in