Citat:
Ursprungligen postat av
B.Dowie
Det gör alla när man väl hör den, själv så är jag lite av en skådespelare och jag avskyr, förutom rösten, även min uppenbarelse när jag ser den utifrån. Så jag har slutat titta.
Det är väl helt rätt tråd för övrigt.
Jag tycker du har en bra röst.
Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
big pete verkar vara en glad gamäng. Infriar fördomen att skåningar är fryntliga.
BFC är alltid spännande att höra. Levererar alltid. Angående rösten så är det inga fel på den, kanske lite väl uppmixad, när jag lyssnar iaf. Och Salgoud hör nånstans lite på håll, rätt lågt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Du har ju grym röst, min däremot är förjävlig. Din nya karriär skulle ju kunna vara inom radio
Tack allihopa, alltid kul att göra att man är uppskattad.
Men seriöst, jag låter för fan som om jag är... 14 eller nåt... eller så är det för att jag har låtit ungefär så här sen jag var 14 som gör att jag tycker att jag låter barnslig.
Jag lekt för övrigt lite radio när jag var så där 14 eller om det var 15 med två personer som idag jobbar på SR och en annan är nån form av frilansande filmare eller vad hon är. Själv är bara en gammal knarkare, så lustigt livet kan bli.
Kan dessutom meddela att årets köttbullar blev grymma. Jag stod dock bara för rullning och stekning men hey, det är viktigt det med.
CaptainHero, jag kan läsa in Go The Fuck To Sleep åt dig.