Citat:
Ursprungligen postat av
Ricin
Jag har redan skrivit att jag tycker om poddarna, men jag måste även ge beröm till Salgoud när det kommer till hans dialekt. Den e perfekt att lyssna på, och jag gillar den

Haha, det var det sista jag hade trott någon skulle säga! Tack ska du ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cimaron
Nu vill jag förtydliga att jag är fullt införstådd med att det här inte är någon tråd där topic är att man skall lista sina favorittrådar, men vad gäller mina favorittrådar så vill jag ju se dem i podden, så många dyker upp här.
Liksom denna:
(FB) Olof, 17, äger fyra företag och ska bli miljardär - Om grabben blivit miljardär ännu vet jag inte, men tråden är fortfarande underhållande. Samt klippen som alla ligger kvar på youtube!

Cimaron, din guldklimp! Denna tråden ska läsas, och om jag kan få tag på Olof och om han ställer upp.. då ska du få en glass.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klappar
Du borde försöka få till en intervju med en kvinnlig flashbackare. Skulle vara intressant att höra vad hon har att säga, varför hon dras till dödsknarkarflashback och lite annat spännande

Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug
Där håller jag med. Det blir lätt lite homofilt med bara män. Vi har trots allt en hel del kvinnor på forumet också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Fugglarn kan jag nog fixa en intervju med, men känns lite konstigt att intervjua henne. Om Salgoud undrar får han kontakta mig så skriver jag varför.
Micro113 skulle jag vilja höra, mest för hon är en kämpe av rang och gör det jävligt bra trots att jag inte håller med henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Serung
Ja det hade varit intressant att höra henne. Även om jag aldrig håller med henne så ska hon ha en eloge för att hon står på sig.
Jag har försökt få till ett par stycken, och minst 2 ska komma inom det närmsta. Jag har en skriven intervju (kort) med en kvinna, men som jag nämt i tråden tidigare så har det varit riktigt svårt att hitta en annan kvinna som kan läsa in texten - och jag vill inte använda en mansröst för just denna intervjun. Jag har t.o.m letat röstskådespelerskor, men de har antingen varit för dyra (runt 4000 för 10 minutes inläsning känns lite för tungt), eller för unga (de får gärna vara unga, men inte under 18).
Om någon kvinnlig lyssnare känner sig manad att läsa in en text så får ni väldigt gärna höra av er, annars fortsätter jag leta skådespelerskor när jag kommer hem nästa vecka.
Gällande andra kvinnor så har jag micro113 på kroken! Vi måste bara hitta ett datum som funkar för båda, men jag ska ta kontakt med henne igen när jag kommer hem, så hoppas vi att det kan bli av snart. Hon verkar väldigt intressant, så skulle vara riktigt skoj att få prata lite med henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bemwindo
Behöver väl inte ta en kvinna bara för att utan får ju vara någon intressant användare då som Micro113 isåfall eller användaren Rockdoll
#rockdoll från narkotikadelen, den här tripprapporten är så stark;
(FB) Den första och största konsekvensen - OD på Heroin
Hoppsan, ja hon lät också intressant. Tack för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ricin
En intressant person som skulle kunna intervjuas är väl "Jonis" som gjorde dödsbudsringningen, och som var med på trolljägarna. Skulle va kul att veta hur han påverkades av att Aschberg kom hem till honom och vad han tyckte om den saken
Dödsbudsringningen? Detta har jag missat.. ska se om jag hittar.

Riktigt trevlig vinkel!
Citat:
Ursprungligen postat av
Definitions
Helvete vad bra podcast! Har lyssnat på alla avsnitt fram till det med dina päron vilket jag tyckte var helt underbart till skillnad från andra här. Tycker att det passade in helt och fullt bland de andra avsnitten och det var ju absolut centrerat kring Flashback eftersom att vi fick lära känna dig Salgoud, som numera verkligen är att betrakta som en tung profil på forumet, och din familj. Älskar din farsas sätt att berätta historier på! Hade gärna lärt känna dig ännu mer i kommande avsnitt, du får för lite cred för hur skön du är!
Citat:
Ursprungligen postat av
totaler.krieg
Var skeptiskt till konceptet att intervjua sina föräldrar, men tycker också det blev väldigt intressant. Särskilt biten som handlade om flyktingförläggningen. Sen att man fick veta lite mer om skaparen av podden på något sätt.
Jisses, detta var fantastiskt trevligt att höra! Jag förstår kritiken som vissa lämnade kring avsnittet, samtidigt så var tanken just att folk skulle få känna 'mig' lite bättre eftersom jag hela tiden ber andra att dela med sig. Skoj att det flög för er! Har funderat lite på hur avsnitt 50 ska firas, och BigFatCone föreslog i en privat konversation att någon annan skulle kunna intervjua mig. Jag tycker själv det hade varit skoj, men även om jag har stort ego så vet jag inte om det är stort nog för att förutsätta att någon skulle vara intresserad av det. Det känns som risken är stor att det skulle ses som ett egoavsnitt, även om avsikten då vore att låta lyssnare och tidigare/framtida deltagare få lära känna mig på samma sätt som jag får lära känna dem.
Känner efter lite på hur ni tänker kring det..