Någon har tips till mig hur jag går tillväga för att se Paradise Hotel Norge?
Har endast viaplay i Sverige och det är såklart spärrat ifall jag försöker se på tv3.no/play .
Hittar inga torrents.
Vill inte casha för någon VP:n tunnel.
Någon har tips till mig hur jag går tillväga för att se Paradise Hotel Norge?
Har endast viaplay i Sverige och det är såklart spärrat ifall jag försöker se på tv3.no/play .
Hittar inga torrents.
Vill inte casha för någon VP:n tunnel.
Finns det någon annan lösning?
Tackar på förhand
Jag använder ett tillägg till webbläsaren som heter "Hola Better Internet" och loggar in på viaplay med mitt svenska konto, fungerar utmärkt
ska börja se. vet redan vad som händer fram till nu. klart vi håller på Svensken Pierre! även Elin som också är Svensk. Pierre kan inte vart singel i hotellet då han var ihop med en annan norsk ph deltagare från tidigare säsong.
Andra veckan in i nya säsongen av Norges Paradise Hotel, någon som följer? TV3play/Viaplay i Sverige visar tyvärr inte säsongen men man kan se på Norges Viaplay/TV3play ifall du använder Hola eller liknande tillägg i Sverige. Norskan är inte speciellt svår att förstå så det är inga problem utan text, en svensk deltagare dessutom!
Enligt mig så är Norges version bäst, i Sverige så fifflar ju produktionen till max. Förra säsongen var en flopp i Norge men ser ut som att det kan bli bättre iår!
haha såg avsnittet där hon dära Martine flippa för Pierre hånglade med nån annan och orkade ej ha sex med henne. vilken hell omvändning får jag ska inte ha sex till detta
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!