Ngon har tips till mig hur jag gr tillvga fr att se Paradise Hotel Norge?
Har endast viaplay i Sverige och det r sklart sprrat ifall jag frsker se p tv3.no/play .
Hittar inga torrents.
Vill inte casha fr ngon VP:n tunnel.
Ngon har tips till mig hur jag gr tillvga fr att se Paradise Hotel Norge?
Har endast viaplay i Sverige och det r sklart sprrat ifall jag frsker se p tv3.no/play .
Hittar inga torrents.
Vill inte casha fr ngon VP:n tunnel.
Finns det ngon annan lsning?
Tackar p frhand
Jag anvnder ett tillgg till webblsaren som heter "Hola Better Internet" och loggar in p viaplay med mitt svenska konto, fungerar utmrkt
ska brja se. vet redan vad som hnder fram till nu. klart vi hller p Svensken Pierre! ven Elin som ocks r Svensk. Pierre kan inte vart singel i hotellet d han var ihop med en annan norsk ph deltagare frn tidigare ssong.
Andra veckan in i nya ssongen av Norges Paradise Hotel, ngon som fljer? TV3play/Viaplay i Sverige visar tyvrr inte ssongen men man kan se p Norges Viaplay/TV3play ifall du anvnder Hola eller liknande tillgg i Sverige. Norskan r inte speciellt svr att frst s det r inga problem utan text, en svensk deltagare dessutom!
Enligt mig s r Norges version bst, i Sverige s fifflar ju produktionen till max. Frra ssongen var en flopp i Norge men ser ut som att det kan bli bttre ir!
haha sg avsnittet dr hon dra Martine flippa fr Pierre hnglade med nn annan och orkade ej ha sex med henne. vilken hell omvndning fr jag ska inte ha sex till detta
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!