2015-06-01, 04:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Didajdidajda
- Dito that.

Jag är kvinna, och kan inte relatera till hennes upplevelser. Det är just vad det är; Hennes upplevelser, inte allas.

Jag kan gå på cam när som helst och bevisa att jag är kvinna. Kan du göra det?

Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Skulle min fästmö inte känna skillnaden på min kuk och på mitt barns huvud??

Nej i princip inte. Hon kanske känner att huvudet är lite större men inte mer än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Nej, inte "hennes" upplevelser. Babianen är en man som bestämde sig för att utge sig för att vara en kvinna efter 8000 inlägg eller så, kolla tidigare historik. Självklart har han fel och att kvinnor upplever skillnad mellan ett finger och ett bebishuvud.

Här har jag postat länkar till bilder och en video.
Senast redigerad av Babianen 2015-06-01 kl. 04:41.
Citera
2015-06-01, 04:45
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej i princip inte. Hon kanske känner att huvudet är lite större men inte mer än så.
[/url]

Hon skrev ju av smärta, plus att hon sprack en del med första barnet. Jag är säker på att hon inte skulle hålla med dig. Kan det vara så att din fitta är så töjd av alla saker du proppar in där att du upplever det annorlunda?
Citera
2015-06-01, 08:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Hon skrev ju av smärta, plus att hon sprack en del med första barnet. Jag är säker på att hon inte skulle hålla med dig. Kan det vara så att din fitta är så töjd av alla saker du proppar in där att du upplever det annorlunda?

1) Smärtan kommer av sammandragningarna av livmodern. Man känner ingen smärta i vaginan. De sista 7 cm där man har känsel känner man en brännande känsla, man känner sig inte mer uttöjd än med 2 fingrar. Så även om man är fysiskt uttöjd så känner man inte det. Så ja för din sambo känns din kuk och barnet lika stora.

2) Jag kan kontrollera alla de olika delarna av min vagina. Så den är väldigt tight.
Citera
2015-06-01, 09:49
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
1) Smärtan kommer av sammandragningarna av livmodern. Man känner ingen smärta i vaginan. De sista 7 cm där man har känsel känner man en brännande känsla, man känner sig inte mer uttöjd än med 2 fingrar. Så även om man är fysiskt uttöjd så känner man inte det. Så ja för din sambo känns din kuk och barnet lika stora.

2) Jag kan kontrollera alla de olika delarna av min vagina. Så den är väldigt tight.

Jag kör min limerick en gång till//

Det var en flicka från Gränna
Som sin mutta så hårt kunde Spänna
Så hon uti dess Hål
Kunde strypa en Ål
Ja till och med vässa en Pänna.:-))
Citera
2015-06-01, 10:09
Medlem
tystichattens avatar
Citat:
1) Män kan bli dissade för att de har en för lång kuk. Ingen kvinna dissar en man pga av att hans kuk är liten.

2) Små kukar och stora kukar känns exakt likadant. Kvinnor kan inte avgöraom de har en stor eller liten kuk i sig.
Jo, det finns många fall där kvinnor dissar killar med små kukar.

Jag tycker det är lite synd om dig som är så slapp att du inte känner skillnad, men för de flesta kvinnor så är det faktiskt skillnad.

Det handlar om fysiologi och friktion, men det förstår väl inte du i ditt trollande.
Senast redigerad av tystichatten 2015-06-01 kl. 10:16.
Citera
2015-06-01, 10:09
Medlem
CheapAlerts avatar
Citat:
Jag kan kontrollera alla de olika delarna av min vagina. Så den är väldigt tight.

Har du gått och blivit kvinna helt plötsligt?
Citera
2015-06-01, 10:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tystichatten
Jo, det finns många fall där kvinnor dissar killar med små kukar.

Du inbillar dig. De enda kvinnor som talar om kuk storlek är kvinnor som aldrig har sett en kuk i dags ljus.

Citat:
Jag tycker det är lite synd om dig som är så slapp att du inte känner skillnad, men för de flesta kvinnor så är det faktiskt skillnad.

1) Det har inget att göra med hur tight man är. Det finns inga nerver i vävnaden inne i vaginan.

2) Och du är en kvinna det är därför du vet det?

Citat:
Det handlar om fysiologi och friktion, men det förstår väl inte du i ditt trollande.

Det blir inte friktion för att vaginan är våt hur ska det bli friktion? Virgin confirmed.

Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
Har du gått och blivit kvinna helt plötsligt?

(FB) Till kvinnor: får ni mer klitorisstimulans av stor kuk?
Citera
2015-06-01, 11:52
Medlem
tystichattens avatar
Citat:
Du inbillar dig. De enda kvinnor som talar om kuk storlek är kvinnor som aldrig har sett en kuk i dags ljus.
lögn

Citat:
1) Det har inget att göra med hur tight man är. Det finns inga nerver i vävnaden inne i vaginan.
det handlar om fysiologi och friktion.
Citat:
ja

Citat:
Det blir inte friktion för att vaginan är våt hur ska det bli friktion? Virgin confirmed.
jo det blir visst friktion och tryck, oavsett hur våt fittan är.
det blir mindre friktion ju våtare man är, men det är fortfarande friktion.

Vet du ens vad friktion är för något?
Citera
2015-06-01, 12:05
Bannlyst
Citat:

Som om man måste vara kvinna för att förstå.
I andra sammanhang är det "sunt förnuft" men ibland måste man vara kvinna för att förstå.

Jag kan ta fram mängder med inlägg av "henne" som talar emot varandra. Helt sjukt vilken idiot vi har att göra med.
Citera
2015-06-01, 12:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
det handlar om fysiologi och friktion.

Det spelar ingen roll hur mycket friktion det är om det inte finns några nerver som känner av friktionen. Inne i vaginan finns det i princip inga nerver.

Citat:
ja

Nope. Du är en man som aldrig har känt på en vagina.

Citat:
jo det blir visst friktion och tryck, oavsett hur våt fittan är.
det blir mindre friktion ju våtare man är, men det är fortfarande friktion.

Vet du ens vad friktion är för något?

Nej. Man känner inte av friktionen inuti. Och man får samma mängd av stimulans med en stor kuk som med 2 fingrar.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Som om man måste vara kvinna för att förstå.
I andra sammanhang är det "sunt förnuft" men ibland måste man vara kvinna för att förstå.

Jag kan ta fram mängder med inlägg av "henne" som talar emot varandra. Helt sjukt vilken idiot vi har att göra med.

Ja man måste vara kvinna för att förstå.
Senast redigerad av Babianen 2015-06-01 kl. 12:10.
Citera
2015-06-01, 12:14
Bannlyst
Citat:
Det spelar ingen roll hur mycket friktion det är om det inte finns några nerver som känner av friktionen. Inne i vaginan finns det i princip inga nerver.

Nej. Man känner inte av friktionen inuti. Och man får samma mängd av stimulans med en stor kuk som med 2 fingrar.

Nej det behövs inte, som om kvinnor satt på hemlig info och att en fitta "är speciell". Naturlagarna gäller även i en fitta så sluta white knighta för killar med små kukar.
"Du har inte sett en fitta", patetiskt är du. Riktigt patetiskt.
Citera
2015-06-01, 12:22
Medlem
tystichattens avatar
Citat:
Det är ju för fan muskler? Du tror inte att du har någon känsel och kan uppleva tryck och friktion i musklerna?

Och vaddå "i princip", nyss sa du att det inte fanns några nerver alls i vaginan, vilket såklart är lögn.

Citat:
Varför är du så tramsig?
Bryr du dig inte om folk tar dig seriöst?

Citat:
Varför får man stimulans överhuvudtaget om man som du påstår inte har någon känsel i fittan?

Citat:
Varför sitter du och ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in