Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-26, 11:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifty
Du har givetvis helt rätt. Under förutsättning att du genomgående byter ut "man" mot "jag" i ditt inlägg.

Det är så för alla. Ingen kvinna känner skillnad de som säger att de gör det är män som låtsas vara kvinnor.
Citera
2015-05-26, 11:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QintusJohan
Hmmm...
Ja vad ska man tro?
Jag är nog inne på att kvinnor känner skillnad.
Fast som flera här skriver så är inte size en avgörande sak för hur bra sex det blir.
En annan intressant vinkling är hur toppen på staken ser ut.
Det lär också spela en viss roll för hur "leksaken" uppfattas.

Kvinnor känner inte toppen på kuken. De känner inte ens att det är en kuk. Till exempel jag känner ingen skillnad på 2 fingrar och en kuk.
Citera
2015-05-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nifty
Och varför skulle du inte stimulera dig själv under sexet? För att den stackars mannen skulle kunna få en känsla av att han inte är tillräcklig, eller? Min man tycker det är galet hett när jag gör det. För mig själv gör det ingen avgörande skillnad i stridens hetta, så att säga. Men jag gör det så gärna för oss båda.

Det är hans kuk som ska ge mig orgasmer, inte mina fingrar.
Citera
2015-05-26, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Långa kukar ser imponerande ut.. Men ja just SER.
Det du verkar ju inte förstå är att "för att fylla ut" så handlar det mer om grovleken , INTE längden för att fylla ut.

Kvinnas fitta är som en cylinder och har ett visst djup. Djupet är c:a 12-15cm på genomsnittet, medan omkretsen (vid ingångshålet) är mellan 16-18cm på ett genomsnitt.
Ju mer upphetsad kvinna ju mer blodfyllt blir det, och cylindern blir trängre.

För en man så kan man säga att kuken är kolven som skall in i cylinderloppet.

Vad tror du känns mer för oss kvinnor, en grov (16-18cm ⌀) kuk på meddelängd (c:a 15-16cm L), eller en lång (20cm L) kuk som är smal (14cm ⌀) kuk?

Tänk lite på det.

Men oavsett vad Babianen säger så får det stå enbart för hennes individuella fitta hon har fan ingen rätt att snacka för andras fittor.
Många kvinnor har hög känsel i fittan, medan andra kvinnor har lägre känsel. Det är så jävla individuellt.
Ja, det är vad jag själv tror. Jag tror definitivt att 18 cm kuk i omkrets känns betydligt mer. Det är logiskt.

I det här har babianen helt fel.
Citera
2015-05-26, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Lol @ att kvinnor skulle känna skillnad på 2 cm i omkrets.

Du tror att det bara är 2 cm det handlar. I volym är 2 cm i skillnad ungefär 2 eller 3 gånger större. (om det är 3 cm som skiljer sig i omkrets). Räkna ut vad 3 cm i skillnad i omkrets ger, det blir som att ha 2 st 14 cm kukar i sig. "Bara 2 cm"....

Så det är inte "bara" 2 cm. Volymen är vad som fyller upp henne.
Senast redigerad av chirho 2015-05-26 kl. 12:33.
Citera
2015-05-26, 12:31
Bannlyst
Känner kvinnor inte alls att de får kuk i sig om inte klitoris berörs?
Finns det ingen skön känsla för kvinnor i vaginan när penis stoppas in?
Vaginal orgasm ska visst vara mycket ovanligt att kvinnor kan få,det mesta är fejkorgasmer säger de flesta bara för att få det överstökat och behaga mannen så att han tror att han tillfredställt henne.
Citera
2015-05-26, 12:35
Medlem
En kvinna har nästan ingen känsel inne i slidan, vi är skapta så för att kunna föda barn. Jag är mycket tacksam för det eftersom jag fött barn...
Känseln sitter runt öppningen och några centimeter in.

Frågan om storleken på penis, är rätt överdriven. Visst är det fint och upphetsande med en större, men så stor skillnad är det inte på själva sexet. Jag har haft väldigt bra sex med killar med små snoppar.

Jag vet att det finns tjejer som tycker storleken har betydelse, men det är nog mer att det är upphetsande och att det känns mer just i början, de första sekunderna.

Jag känner skillnad på en gurka och en snopp, men jag gör det runt öppningen inte i.
Citera
2015-05-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du missförstod inlägget totalt. Poängen var att killens underliv slår mot klitoris om hans kuk är så pass liten att han INTE bottnar i vaginan. Bottnar han får man antagligen inte yttre klitorisstimulans.

Katzyn och Babianen: STORT tack till er för era inlägg! Särskilt tack till Babianen! Era inlägg är oerhört värdefulla för män med medel och mindre i storlek!

Ni borde (om ni orkar då) ta er an Kukstorlekstråden där MikeHunt och andra män har ENORMA komplex för sin penis.

Tack tjejer, ni är guld värda!
Citera
2015-05-26, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Långa kukar ser imponerande ut.. Men ja just SER.
Det du verkar ju inte förstå är att "för att fylla ut" så handlar det mer om grovleken , INTE längden för att fylla ut.

Kvinnas fitta är som en cylinder och har ett visst djup. Djupet är c:a 12-15cm på genomsnittet, medan omkretsen (vid ingångshålet) är mellan 16-18cm på ett genomsnitt.
Ju mer upphetsad kvinna ju mer blodfyllt blir det, och cylindern blir trängre.

För en man så kan man säga att kuken är kolven som skall in i cylinderloppet.

Vad tror du känns mer för oss kvinnor, en grov (16-18cm ⌀) kuk på meddelängd (c:a 15-16cm L), eller en lång (20cm L) kuk som är smal (14cm ⌀) kuk?

Tänk lite på det.

Men oavsett vad Babianen säger så får det stå enbart för hennes individuella fitta hon har fan ingen rätt att snacka för andras fittor.
Många kvinnor har hög känsel i fittan, medan andra kvinnor har lägre känsel. Det är så jävla individuellt.

Enligt experterna i kukstorlekstråden är 14 cm i omkrets grovt...
Citera
2015-05-26, 14:34
Bannlyst
Äntligen kan myten läggas ner om att tjocka och långa snoppar tillfredsställer en kvinna mer än korta och smala.vaginan formar sig efter storleken.
Citera
2015-05-26, 15:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Enligt experterna i kukstorlekstråden är 14 cm i omkrets grovt...
Ja, det är det nog också. Jag provmätte lite på kul, mitt dammsugarrör (hårda delen) är 13 cm i omkrets, den mjuka delen (grov slang) 18 cm i omkrets .. slängde någon upp en sån så fällde jag ihop benen och gick hem - helt klart. En bruk redbull är 17 cm i omkrets och en cola burk 21 cm.
Jag har fött fem barn - det räcker jäkligt väl och är inget jag vill uppleva för skojs skull sådär..

Och att kvinna skulle gå runt med en 16-18 cm öppning .. Då är väl jag konstigt skapt då, för min mus har ingen stor håla upp utan töjer sig när sällskap kommer -- vilket gör att ett eller två fingrar vid petting kan ge alldeles fullgod känsla för orgasm..
Senast redigerad av micro113 2015-05-26 kl. 15:09.
Citera
2015-05-26, 15:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Äntligen kan myten läggas ner om att tjocka och långa snoppar tillfredsställer en kvinna mer än korta och smala.vaginan formar sig efter storleken.
Ja, instämmer i det - med ett förbehåll, för stort och grovt går bort. Att ligga och ha ont är liksom inte poängen med sex i min bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in