2015-05-30, 21:52
  #2893
Medlem
spoilers avatar
Citat:
2015-05-30 21:04, Olaga intrång/hemfridsbrott, Södertälje
Kvedestavägen, Södertälje Romer tagit sig in på Trafikverkets område

Polis har beordrats till Trafikverkets område sedan en anställd meddelat att en bom anträffats uppbruten och personer var i färd med att uppföra ett skjul på området. Två husbilar och två personbilar på området.

När anmälaren försökte laga bommen blev personerna upprörda och han vågade inte stanna kvar.

https://polisen.se/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2015-05-30-2104-Olaga-intranghemfridsbrott-Sodertalje/
2015-05-30, 22:38
  #2894
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
https://polisen.se/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2015-05-30-2104-Olaga-intranghemfridsbrott-Sodertalje/

Nu blev jag så upprörd så jag kommer inte att kunna somna.
Det verkar som om det är den anställde som begår hemfridsbrott här! De arma utsatta blev upprörda!
Polisen: Känd bosättning, ingen åtgärd.
2015-05-30, 22:48
  #2895
Medlem
(ironi)

zigenarna begar inget brott. De ha ju varit med och byggt upp landet och sa fort de anser att de behover mark eller tak over huvud sa tar de fram besittningsrattskortet. Det ska vi tacka Skanepolisen for.
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu blev jag så upprörd så jag kommer inte att kunna somna.
Det verkar som om det är den anställde som begår hemfridsbrott här! De arma utsatta blev upprörda!
Polisen: Känd bosättning, ingen åtgärd.
__________________
Senast redigerad av werbung 2015-05-30 kl. 22:51.
2015-05-30, 23:02
  #2896
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
(ironi)

zigenarna begar inget brott. De ha ju varit med och byggt upp landet och sa fort de anser att de behover mark eller tak over huvud sa tar de fram besittningsrattskortet. Det ska vi tacka Skanepolisen for.

Ja, jag glömmer ju att det är deras land och deras butiker som de ger bort till släktingar.
Nu får jag ta en blodtryckstablett trots att det står på förpackningen att den ska tas på morronen.
"För blodtrycket" står det trots att jag bad doktorn skriva "mot tiggare" för att markera.
Jag hade lågt blodtryck innan tiggarinvasionen.
2015-05-31, 09:21
  #2897
Medlem
SailorBaltic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu blev jag så upprörd så jag kommer inte att kunna somna.
Det verkar som om det är den anställde som begår hemfridsbrott här! De arma utsatta blev upprörda!
Polisen: Känd bosättning, ingen åtgärd.
Det kan inte vara sant. Var exakt är detta? Jag vill fota!
2015-05-31, 09:53
  #2898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailorBaltic1
Det kan inte vara sant. Var exakt är detta? Jag vill fota!
Det är nya Sverige. Västvärldens soptipp. Cirkuslandet.
2015-05-31, 10:24
  #2899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
NU JÄVLAR börjar det röra på sig...
Löfvet vill göra det lättare att avhysa och bli av med packet. Äntligen har polletten trillat ner hos de styrande. Undrar om det var ett läger på hans tomt som fick honom att ändra sig eller om dt faktiskt finns en gnutta sunt förnuft innanför det rätt tjocka pannbenet... Nu väntar vi bara på att twitter-eliten med vänstern i spetsen ska löpa amok. Göran Greider kommer spränga ett blodkärl i hjärnan av den här nyheten - själv är jag ovanligt glad och hoppas att Sjöström, Romsoon och Lööf inte sätter käppar i hjulet. M, FP, och SD lär han ju få med sig utan större problem.
http://www.sydsvenskan.se/sverige/lofven-vill-underlatta-avhysning/

Vad Löfvén säger är i princip att svensk lag ska gälla i Sverige. I svensk idiotoffentlighet är det väl rent revolutionärt, men jag har personligen svårt att hetsa upp mig. Zigenarna är dessutom så sluga och cyniska att de inte låter sig bekommas nämnvärt av en eventuell nyordning på detta fält. Kanske får vi med lite tur på sikt se färre kåkstadsliknande byar, modell Högdalen och Malmö, men det blir antagligen desto fler ockuperade skogsgläntor, gångtunnlar, parkeringsplatser och liknande.

Ska det vara så svårt att förstå vad det är för människor vi har att göra med? Det är inga små oskyldiga hjälpbehövande halvhelgon med bärnstensblick och ädla föresatser, som bara ber om en chans och en utsträckt hand. Det är i många fall tal om förhärdade kriminella helt utan en tillstymmelse av civilisering och respekt för andra människor. De skiter (även bokstavligen) i det svenska samhället och i alla andra samhällen de kommer till.

De förstår bara kraftspråk och auktoritetsingripanden. Det går inte att förhandla med dem, det går inte att vädja till förnuftet, det hjälper inte att försöka inleda sociala projekt och lära dem svenska eller vad det nu är för meningslös skit de naiva zigenarvurmarna hittar på. Majoriteten av zigenarna är helt och hållet omöjliga att integrera och bör behandlas därefter (som asociala element). Ju förr man inser det, desto bättre.
__________________
Senast redigerad av Aristides 2015-05-31 kl. 10:48.
2015-05-31, 13:28
  #2900
Medlem
Du har helt ratt. Sa lange man har en polis som bestar av lata patrask spelar det ingen roll vad politikerna sager och det politikerna sager ar alltid logner (ex. alkisen Lofven). Sedan att resonera med en kriminell person som vaxt upp under en sten pa en plats utan namn ar som att snacka med sig sjalv. Pa en av Youtubeklippen som kommer fran Malmo gar en zigenare fram till en bil och begar 50kr. Oavsett hur manga ganger fotografen sager att de ska aka hem eller att de ska jobba for att fa tag pa pengar repeterar zigenaren samma sak om och om igen.

Alla andra lander forstar att detta ar kriminella och parasiter sa de har stadat bort dessa loss och kackerlackor. De ar darfor de nu kommer hit i massor. Vad ska man med fler kriminella som konsumerar vara resurser....landet tillhor svartingarna, muslimerna och zigenarna. Nar dessa avskum ar klara med att plundra finns ingenting kvar for de som betalar skatt. Detta ar vad DO star for oavsett vad de sager. Om nu alla anser sig vara muslimerna och zigenarnas vanner sa kan de var och en ta hem en var.

Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Vad Löfvén säger är i princip att svensk lag ska gälla i Sverige. I svensk idiotoffentlighet är det väl rent revolutionärt, men jag har personligen svårt att hetsa upp mig. Zigenarna är dessutom så sluga och cyniska att de inte låter sig bekommas nämnvärt av en eventuell nyordning på detta fält. Kanske får vi med lite tur på sikt se färre kåkstadsliknande byar, modell Högdalen och Malmö, men det blir antagligen desto fler ockuperade skogsgläntor, gångtunnlar, parkeringsplatser och liknande.

Ska det vara så svårt att förstå vad det är för människor vi har att göra med? Det är inga små oskyldiga hjälpbehövande halvhelgon med bärnstensblick och ädla föresatser, som bara ber om en chans och en utsträckt hand. Det är i många fall tal om förhärdade kriminella helt utan en tillstymmelse av civilisering och respekt för andra människor. De skiter (även bokstavligen) i det svenska samhället och i alla andra samhällen de kommer till.

De förstår bara kraftspråk och auktoritetsingripanden. Det går inte att förhandla med dem, det går inte att vädja till förnuftet, det hjälper inte att försöka inleda sociala projekt och lära dem svenska eller vad det nu är för meningslös skit de naiva zigenarvurmarna hittar på. Majoriteten av zigenarna är helt och hållet omöjliga att integrera och bör behandlas därefter (som asociala element). Ju förr man inser det, desto bättre.
2015-05-31, 16:54
  #2901
Medlem
SkithusetBrinners avatar
Nån som vet om det finns nåt läger i eller runt växjö nånstans??
2015-06-01, 01:23
  #2902
Medlem
Avpixlat har en ogonoppnade story som kan vara vaerd att laesa igenom.

http://avpixlat.info/2015/05/31/politiskt-korrekt-polishantering-nar-romer-gjorde-olaga-intrang/#more-147781

Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
https://polisen.se/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2015-05-30-2104-Olaga-intranghemfridsbrott-Sodertalje/
2015-06-01, 13:24
  #2903
Medlem
Vart finns det största och grisigaste zigenarlägret runt Stockholm?
2015-06-01, 13:31
  #2904
Medlem
mphummers avatar
Helt sjukt hur det ser ut i Stockholm city nu för tiden.

Räknade på skoj hur många tiggare det var från Stockholm Central till Djurgården och totalt så satt det över 30 stycken på den sträckan.

Gick igenom berzelii park en morgon och det låg säkert 10-15 stycken och sov i den lilla parken, på Dramaten trappan längst upp låg det 5-6 stycken och vid rulltrappan som är inglasad vid plattan verkar dom köra morgonmöte varje morgon för där är det 10-15 stycken som hänger jämt.

Att käka lunch i kungsan är bara att glömma när det är fint väder, dom går runt 6-7 stycken och står och glor på en med sin jävla kopp och skramlar.

Helt sinnesjukt att inget görs, kan ju inte vara kul att vara turist och komma hit och se hur det ser ut överallt, folk som sover överallt. Deras jävla packning ligger längst med alla lyktstolpar och träd.

Skulle jag få för mig att sova på dramatentrappan eller i en park så skulle väktare/polis vara på mig direkt, men dom verkar ha något campingpass som gäller överallt.

Snart när sommaren kickar in och folk börjar hänga i parker så kommer dom vara överallt och tigga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in