Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
NU JÄVLAR börjar det röra på sig...
Löfvet vill göra det lättare att avhysa och bli av med packet. Äntligen har polletten trillat ner hos de styrande. Undrar om det var ett läger på hans tomt som fick honom att ändra sig eller om dt faktiskt finns en gnutta sunt förnuft innanför det rätt tjocka pannbenet... Nu väntar vi bara på att twitter-eliten med vänstern i spetsen ska löpa amok. Göran Greider kommer spränga ett blodkärl i hjärnan av den här nyheten - själv är jag ovanligt glad och hoppas att Sjöström, Romsoon och Lööf inte sätter käppar i hjulet. M, FP, och SD lär han ju få med sig utan större problem.
http://www.sydsvenskan.se/sverige/lofven-vill-underlatta-avhysning/
Vad Löfvén säger är i princip att svensk lag ska gälla i Sverige. I svensk idiotoffentlighet är det väl rent revolutionärt, men jag har personligen svårt att hetsa upp mig. Zigenarna är dessutom så sluga och cyniska att de inte låter sig bekommas nämnvärt av en eventuell nyordning på detta fält. Kanske får vi med lite tur på sikt se färre kåkstadsliknande byar, modell Högdalen och Malmö, men det blir antagligen desto fler ockuperade skogsgläntor, gångtunnlar, parkeringsplatser och liknande.
Ska det vara så svårt att förstå vad det är för människor vi har att göra med? Det är inga små oskyldiga hjälpbehövande halvhelgon med bärnstensblick och ädla föresatser, som bara ber om en chans och en utsträckt hand. Det är i många fall tal om förhärdade kriminella helt utan en tillstymmelse av civilisering och respekt för andra människor. De skiter (även bokstavligen) i det svenska samhället och i alla andra samhällen de kommer till.
De förstår bara kraftspråk och auktoritetsingripanden. Det går inte att förhandla med dem, det går inte att vädja till förnuftet, det hjälper inte att försöka inleda sociala projekt och lära dem svenska eller vad det nu är för meningslös skit de naiva zigenarvurmarna hittar på. Majoriteten av zigenarna är helt och hållet omöjliga att integrera och bör behandlas därefter (som asociala element). Ju förr man inser det, desto bättre.