2015-05-31, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
TV4 ska tydligen visa nån gullegull-intervju där Tilde fnittrar med CP och Sofia, såg en trailer nyss. Verkar som om vår ex-missnakenmodell är så fokuserad på att prata "fin" stockholmska att hon glömmer grammatiken, eller hörde jag fel?:

"Det har varit EN spännande år...."

Någon som kan verifiera eller dementera?

Annars blir det nog ett spännande program med typ mycket "CP är min bästa vän", "Han är sååå klok" och "Sofias starka engagemang för fattiga negrar i Afrika var det som fick mig att fatta tycke för henne".....

Ja precis, jag hörde det också, det lät som hon sa EN spännande år. Trodde jag hörde fel men tydligen inte då.

Edit: hon kanske säger en spännande vår? Vi får lyssna ordentligt när programmet sänds!
Citera
2015-05-31, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
TV4 ska tydligen visa nån gullegull-intervju där Tilde fnittrar med CP och Sofia, såg en trailer nyss. Verkar som om vår ex-missnakenmodell är så fokuserad på att prata "fin" stockholmska att hon glömmer grammatiken, eller hörde jag fel?:

"Det har varit EN spännande år...."

Någon som kan verifiera eller dementera?

Annars blir det nog ett spännande program med typ mycket "CP är min bästa vän", "Han är sååå klok" och "Sofias starka engagemang för fattiga negrar i Afrika var det som fick mig att fatta tycke för henne".....

Hon ska väl vara så lik sin blivande svärmor som möjligt och då måste ju dialekten vara densamma
Citera
2015-06-01, 05:46
Medlem
men hennes svärmor har i alla fall inte vikt ut sig naken i någon tidning mig veterligt.
Dags att skilja kungahuset från staten,och därmed våra skattepengar.

Vill inte vara med att finansiera pinuppor som blir prinsessor och lever lyxliv.
Stor skillnad mot att finansiera kyrkan som har avgiftsfri barn och ungdomsverksamhet.
Senare så tillhandahåller de gratis konfirmationsverksamhet,dopgudstjänster,bröllop och begravningar.
Finns mycket mer kyrkan tillhandahåller utan avgifter.
Vad tillhandahåller kungahuset för gemene man avgiftsfritt?
Vinka på balkongen då och då,men de flesta kan bara se det på tv,och då kostar det ytterligare pengar i licensavgifter.
Tråkig utveckling,men dagens kungahus går inte att tas på allvar eller respekteras.

Nä,dags att avskaffa kungahuset i dess nuvarande form när de inte kan vara ett föredöme för någon. Annat var det förr,,,suck
Citera
2015-06-01, 08:47
Medlem
Exet Emma Pernald ansågs vara för "bossig" gentemot Carl Philip och drottning Silvia. Det är en egenskap som inte är till någon fördel i något sammanhang. Det värsta som finns är ojämlika relationer. Därför tas Sofia väl emot av vårt kungahus.
Citera
2015-06-01, 09:03
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
men hennes svärmor har i alla fall inte vikt ut sig naken i någon tidning mig veterligt.
Dags att skilja kungahuset från staten,och därmed våra skattepengar.
........

Nä,dags att avskaffa kungahuset i dess nuvarande form när de inte kan vara ett föredöme för någon. Annat var det förr,,,suck
Silvia var ju rätt "till åren kommen" när hon träffade kungen, så otvetydigt borde ett eventuell rullande i den brasilianska regnskogen med en pytonorm som kavaljer ha avslöjats för länge sen om någon liknande skandal funnits. Så visst, Sofia spelar i en egen division, dock rätt så långt under Mlle Baiser....

Håller f ö med dig, men ett alternativ vore förstås att CP avsade sig prinstiteln för att i lugn och ro kunna lägra sin utvikningskvinna av folket. Sen kunde de unga tu förslagsvis bekämpa ebola i Afrika på FN:s bekostnad - även en f.d. prins smäller nog högt som reklampelare i de sammanhangen - istället för att belasta de svenska skattebetalarna.
Citera
2015-06-01, 09:10
Medlem
Medves avatar
Hade ingen anning om att hon har varit med i paradise hotel. Hade hon sex där också? Tycker folket som söker sig till de programet är blåsta. Visste hon var model men inte att hon vikte ut sig.

Tycker inte att hon ska få prinsess titel.

Kan inte råför att tänka på att hon la klorna direkt i CP. Ifall det blir skillsmässa vad kommer Sofia få?
Citera
2015-06-01, 09:21
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heissehexe
Ja precis, jag hörde det också, det lät som hon sa EN spännande år. Trodde jag hörde fel men tydligen inte då.
Edit: hon kanske säger en spännande vår? Vi får lyssna ordentligt när programmet sänds!
Jag misstänker att det kommer att bli en höjdare! Lite pekoralvarning möjligen då krocken mellan en prins som vill framstå som en av folket ska jämkas med en ex-partypingla som vill framstå som prinsessmaterial. Flosklerna kommer att stå som spön i backen, eller ska vi kalla det "glugg"regn, när Sofia hasplar ur sig de inlärda fraser någon mediakonsult serverat henne medan Tilde fnittrar uppmuntrande på ackord. En mansslukerska som Tilde - 4 barn med 3 (?) olika fäder är inte fy skam - torde ha lite mumma att diskutera med Sofia när mikrofonen svalnat till förmån för hetare intressen.
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Hon ska väl vara så lik sin blivande svärmor som möjligt och då måste ju dialekten vara densamma
Får jag välja så hoppas jag du har rätt. Älvdalsmål är en rätt så extrem dialekt att "de-coda" även för oss lantisar.....
Citera
2015-06-01, 09:24
Medlem
syscrashs avatar
Nu ska slaskpressen måla upp detta som en riktig prinsess saga. Äckligt är bara förnamnet. Hoppas det spöregnar på bröllopsdan.
Citera
2015-06-01, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Nu ska slaskpressen måla upp detta som en riktig prinsess saga. Äckligt är bara förnamnet. Hoppas det spöregnar på bröllopsdan.
Ett spöregn på Bröllopsdagen väger de upp med en solig bröllopsmånad i
Dominikanska Republiken.
Citera
2015-06-01, 10:14
Medlem
Min Teori som jag tror det ligger mycket sanning i.

Vi vet att Sofia har under sina vilda partydagar i sthlm haft kopplingar till kungens "hallick" Christer Gustafsson, bild på dom två ska finnas på stureplan.se om det inte är så att den är borttagen.

Vi vet även att hon var lite av en känd "drinkhora" runt stureplan i början på 2000-talet.

Det vi inte riktigt vet är hur hon försörjde sig under sin tid i New York. Det finns all anledning att tro att den finansierades av olika sugardaddys och hade det varit år 2015 hade hon kanske snarare befunnit sig i Dubai är New York.

Så vi kan med stor konfidens säga att hon är sveriges kanske mest framgångsrika gold digger.
Anledningen till att hon lyckats med sitt guldgräveri tror jag beror mycket på CP.
Det räcker med att titta en väldigt kort stund på en intervju med CP för att förstå att han är ganska dum. Om vi ska vara lite sakliga och inte bara kasta skit så skulle man nog kunna säga att prinsen är lite "efter". Säkert skittrevlig och duktig på att köra bil. Men han är nog en sån kille som behöver ta hjälp från mamma när det ska deklareras eller 8:an multiplikationstabell ska rabblas.
Jag tror inte hissen går hela vägen upp.

Gällande hans sexualitet, om han skulle vara bög. Jag vet inte. Jag tror inte det. Peter Jöback-ryktena cirkulerade väl ganska kraftigt i flera år.
Men att han nu faktiskt funnit Sofia kan ju tala lite för det. Han är hennes väg till total lycka. Han tycker det är bra att han hittar nån han kan gifta sig med som kanske t.om underförstått låter honom vara gay i smyg. Det är inte alls omöjligt.

Jag är totalt övertygad om att Sofia har någon form av hållhake på kungen. Det finns liksom inga andra godtagbara förklaringar till varför han gör henne till Hennes kungliga höghet annars. Med detta tycker jag han förstör allt vad ett kungligt hov är. Med Utnämningen av Sofia till prinsessa tycker jag att kungen själv krattat mattan för att avskaffa hela hovet.

Återigen, stort grattis till Sofia. Och till alla ni farstaglitter som hänger runt stureplan i jakten på lycka - fortsätt kämpa. Ingenting är omöjligt
Citera
2015-06-01, 10:55
Medlem
BurkHanss avatar
Chansen är nog stor att AB och/eller annan slaskpress kommer att brisera nån bomb i nära anslutning till bröllopet. Precis som de gjorde med Mlle Baiser a k a Jill Bernadotte. Åtminstone om det finns någon som helst substans i det du säger, särskilt en eventuellt hyperintressant analys av New York-åren. Väntar med spänning.

Visst har hon gjort ett kap med CP, han verkar onekligen utomordentligt sympatisk, och man kan fråga sig hur det hela gått till? Det ligger onekligen nåt i teorin om att ett inlärt 8*7 per automatik inte ger svaret när vi kommer till 8:ans tabell och 7*8.
Citera
2015-06-01, 11:02
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Hade ingen anning om att hon har varit med i paradise hotel. Hade hon sex där också? Tycker folket som söker sig till de programet är blåsta. Visste hon var model men inte att hon vikte ut sig.

Tycker inte att hon ska få prinsess titel.

Kan inte råför att tänka på att hon la klorna direkt i CP. Ifall det blir skillsmässa vad kommer Sofia få?

Hon borde inte få prinsesstitel då hon vikit ut sej helt. Kolla inlägg #2641 på sidan 221 i tråden.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in