Citat:
Ursprungligen postat av
P55
Med fin menar jag att hon på "grabbars vis" är fin, dvs riktigt snygg. För det är hon!
Likadant med söt.
I övrigt håller jag med dig, hon är ju en falsk människa, som jag kan tänka mig ställer upp på vad som helst för att få sig lite prinsdolme.
Och när det gått några månader eller ett år och det pips ut en prinskorv ur Sofias underliv och Svensk Damtidning tillsammans med den tragiska Johan Fyllevall hos Bonnierägda Expressen får en megaorgasm när Call Phillip äntligen blir pappa så är ju målet nått för henne.
Om du menar "sexig" så kan jag förstå det. Hon har en feminin, kurvig kropp, absolut. Men tänderna, tandköttet, munnen, hakan, de där vecken på halsen..? Ögonen är inte fina heller, men där har vi i och för sig det där med själens spegel, igen...
Jag hoppas att hon har dragit på sig sådana sjukdomar att hon inte kan få barn. (OK det finns IVF idag, men det lyckas inte alltid.) För när hon väl har ett barn som är prins eller prinsessa av blodet, och är farligt nära tronen dessutom (om V inte får fler barn och det verkar hon ju inte få) - så blir vi ju aldrig av med henne. Inte ens om de skiljer sig.
Jag hoppas att V och D i alla fall har vett att gifta bort Estelle tidigt, så att HON hinner säkra upp tronföljden ordentligt... Annars kan Sofia faktiskt bli Sveriges drottning, och det är nog det hon har lurat på hela tiden.