2015-05-29, 22:05
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
I highschoolserier som Vampire Diaries, nya 90210, Teen Wolf och andra filmer jag glömt titlar på så blir jag så jävla irriterad över att se att de spelar lacrosse på idrotten/tävlingar.

Det kan inte vara så jävla utbrett i verkligheten? Känns så random och löjligt att de hellre spelar det framför fotboll som amerikaner av nån anledning inte förstår
Fast lacrosse är väl relativt stort på College? Har för mig det.
Citera
2015-05-29, 22:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Fast lacrosse är väl relativt stort på College? Har för mig det.

De borde ge fotboll en chans!
Citera
2015-05-30, 00:32
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
De borde ge fotboll en chans!
Absolut! Lacrosse är bedrövligt.
Citera
2015-05-31, 01:41
Bannlyst
Zombiefilmer där folk till slut kommer på att de kan ha ihjäl zombies genom att skjuta dem i huvudet. Jävligt klyschigt.
Citera
2015-06-03, 02:13
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
När kvinnan gömmer tuttarna när hon har sex med någon. Eller ligger naken i sängen med sin man men ändå måste dra täcket över. Det handlar inte om att jag vill se bröst utan bara att det känns ologiskt. Jaha du har precis fått smaka på fet snorre i fittan men det är oerhört viktigt för dig att du inte råkar visa brösten... Fattar om det är så att skådespelerskan inte vill visa brösten. Eller det kanske är filmskaparen som inte vill det för att inte behöva ha en högre åldersgräns. Men för fan, försök att göra det på ett snyggt sätt i så fall.
Citera
2015-06-03, 02:34
Avslutad
Hundar/ djur som är i fara och sinkar t.ex om någon flyr från en katastrof.

Hjärndöda mobbare

Katastrof filmer där 90% av en stad förstörs . Har man sett en har man typ sett alla.

När folk som har ett skjutvapen ger sig ifrån det ( oftast skurkarna) för att slåss i stället
Citera
2015-06-03, 11:21
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
När kvinnan gömmer tuttarna när hon har sex med någon. Eller ligger naken i sängen med sin man men ändå måste dra täcket över. Det handlar inte om att jag vill se bröst utan bara att det känns ologiskt. Jaha du har precis fått smaka på fet snorre i fittan men det är oerhört viktigt för dig att du inte råkar visa brösten... Fattar om det är så att skådespelerskan inte vill visa brösten. Eller det kanske är filmskaparen som inte vill det för att inte behöva ha en högre åldersgräns. Men för fan, försök att göra det på ett snyggt sätt i så fall.

Kan vara så också att kvinnan är mer intim när det är dagsljus och så vidare ute,vissa kvinnor blir så
Citera
2015-06-03, 12:04
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Stör mig bl.a. småsaker så som bilar inte stämmer, orealistiska biljud. Vad jag kommer på just nu.
Citera
2015-06-03, 12:20
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Kan vara så också att kvinnan är mer intim när det är dagsljus och så vidare ute,vissa kvinnor blir så
Eller så handlar det om att filmen vill behålla sin PG-13 rating.
Citera
2015-06-03, 13:21
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart

Självklart, men såna scener jag tänker på är det mer "Åhh helvete nu måste jag verkligen hålla hårt i täcket som om det vore på liv och död. Tänk om jag råkar visa tutten för James Bond som jag precis hade sex med, hela mitt liv hänger på det här."
Citera
2015-06-03, 13:38
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C

Jag håller med, det har alltid retat mig lite..

Liksom det motsatta, vilket iofs främst gäller tv-serier, när de tar varje jävla tillfälle som finns att visa bröst bara för att de kan/får.
Citera
2015-06-09, 21:53
Avstängd
Adelaides avatar
När de slår in dörrar hur enkelt som helst med bara en spark. Så enkelt är det faktiskt inte i verkligheten, och dessutom hade man ju även fått ont som fan av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in