2015-05-26, 22:17
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
ShouldBeFine oxy är väl en opioid och stickorna visar väl bara opiater vad jag förstått. Jag kissar rent på sticka fast jag ätit tramadol, så det borde vara lugnt
Han var ren så det är lugnt med oxy
2015-05-27, 12:41
Medlem
Blygfisens avatar
För alla som nojar över THC i urin vid daglig rökning kan jag meddela att jag är ren på 50ng/ml teststickor för THC på 23dagar.

Väger ca 69kg. Dricker inte särskilt mycket vatten, däremot cyklar jag 1mil varje dag och har ett fysiskt arbete. Går ej på gym.
2015-05-27, 14:37
Medlem
Blygfisen, en fråga! Hur mkt röker du då om dagen? Jag har dragit i mig kanske ett gram i veckan, Mao inte stora mängder pipor om dagen i en längre period och ska in på piss snart. Slutade röka i måndags, tror testet blir om minst två veckor, då är jag uppe i cirka 17 dagar minimum ren. Fett orolig, men vill hoppas på att dem små mängderna samt att jag har av naturen rätt slank kropp, tränar, jobbar fysiskt och dricker rätt stora mängder vatten så hoppas jag att jag klarar mig.

Någon som vart till avonova och lämnat? Är i samband med hälsokontroll. Tänkte om någon varit på någon av deras stationer och vet om man får pissa ifred eller med vakt.
2015-05-27, 21:33
Medlem
enemyofmankinds avatar
Ta del av?

Hallå.

Jag har nu blivit påhoppad av Arbetsförmedlingen. Att jag ser påverkad ut, utav andra substanser än mina mediciner tydligen. Så hen skickade & ville ha något jävla läkarutlåtande som jag skrev på, för hen sa också "Herregud, med så mycket mediciner kan du inte arbeta." Hahah, iallafall, så jag har fått hem en fin lapp om att lämna urin från psykiatrin som ger mig lyrica, imovane & stesolid.
Alla dem medicinerna har "Dåsighet" som en biverkning, fucktards!
Jag ringde min läkare och drog tillbaka denna. Och sa jag ville göra ADHD-test, så där kommer jag lämna urin ändå så då vet hen vem han skriver ut mediciner till, att jag sket i AF. Men läkaren är ju helt wicked i huvudet för vi kom aldrig överens i telefon utöver detta, att jag skulle lämna, jag sa mer nej åt den grejen, att jag mår dåligt över den tanken ens, att det påminner om mitt gamla liv jada jada jada.

Har rent urin i frysen.

Har tramadol, lyrica, stesolid & imovane på recept,

2x300mg lyrica
2x150mg tramadol
2x5mg stesolid

Tänkte, någon smula lyrica, stesolid & tramadol? Hade jag blivit positiv? Tramadolen är jag väldigt osäker på. Vet att det funkar med sub & metadon dock..
För är sjukt beroende av sub, varit det i över 7 år på den svarta marknaden & röker 2-3g om dagen så negativ hade jag varit nästa år. Hallon.
2015-05-28, 17:30
Medlem
Finns det några opiater som inte syns på drogtester?
2015-05-28, 21:11
Medlem
Ponera att jag tar med mig färskt hundpiss i en burk till vårdcentralen och häller det i koppen (jag har inget övervakat prov). kan dem då se det DIREKT genom att kreatin nivåerna är låga eller höga? eller finns det något annat som skiljer sig mellan människa och hundpiss? syns det på en analys eller inte?
Hade blivit jävligt snopen om man står där och dem säger att mitt piss har samma egenskaper som en hunds har haha :P
2015-05-28, 23:57
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cotts
Ponera att jag tar med mig färskt hundpiss i en burk till vårdcentralen och häller det i koppen (jag har inget övervakat prov). kan dem då se det DIREKT genom att kreatin nivåerna är låga eller höga? eller finns det något annat som skiljer sig mellan människa och hundpiss? syns det på en analys eller inte?
Hade blivit jävligt snopen om man står där och dem säger att mitt piss har samma egenskaper som en hunds har haha :P
Varför inte bara skaffa urin från en polare som är ren? Låter betydligt enklare och säkrare. Nu vet jag inte om det är någon större skillnad på urinet från en hund respektive människa och hur du fick tag i en burk med hundurin går väl bara att spekulera i. Vore jag du skulle jag hur som helst bara be någon som är ren pissa i en burk åt dig om du nu bestämt måste bruka när du vet att du ska pissa.
2015-05-29, 00:24
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Finns det några opiater som inte syns på drogtester?
Nej, men syntetiska opiater ger inte utslag på OPI.

Tram, metadon och subutex är tre exempel. Beroende på var du lämnar test kan det screenas efter detta också. Dock är det ytterst ovanligt att testa efter tram om det inte föreligger specifika mistankar mot just dig. Det är nämligen dyrt att screena efter Tramadol.
2015-05-29, 07:07
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90

Tram, metadon och subutex är tre exempel. Beroende på var du lämnar test kan det screenas efter detta också. Dock är det ytterst ovanligt att testa efter tram om det inte föreligger specifika mistankar mot just dig. Det är nämligen dyrt att screena efter Tramadol.
Just precis så ligger det till ja!

Finns ju en hög just syntetiska opioider som tex ah-7921 och MT-45 och där U-47700 kommer ligga efter att detta underskattade ämne väl är klassat som jag aldrig sett stickor för alls. Medans Metadon och Sub ofta ör standard på multistickorna och tram och fentanyl kollas då och då om skäl finnes och dessa singelstickor är vanliga. Fentanylanalogerna faller ju på fent-stickan allihopa och som du nämner allla opiater klipps under OPI/MOP. Aldrig blivit riktigt klok på vad som gäller på Oxy och Ketogqn, vissa OPI stickor visar dom medans andra aldrig visar(iaf Oxy, inte haft möjlighet att se detta självupplevt med Ketogan).
Antar att det har med halv/semi-syntetiska saken att göra och att vissa tillverkare inkluderar lite olika helt enkelt.
Är ju några till som florerar vi inte nämnt heller men ska ju finnnas nåt kvar för andra att klura ut.

Mvh SyNatt
2015-05-29, 10:39
Medlem
enemyofmankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cotts

Kollar dom upp dom manliga hormonerna & kvinnliga, kreatin osv, och sådant kanske det skär sig, skaffa någon väns urin istället. Går att frysa in & bevara det i frysen sedan i framtida användning?

Gärna samma kön som dig. Men, är det bara på en vårdcentral, och dom ska bara mäta skiten med en sticka så, för kostar för mycket för dom att skicka iväg det på analys. Men, se till att hålla pisset varmt och inte pissa för mycket, så dom känner att det är kallt då nypissat piss är riktigt varmt, så lägg pisset i en termo
2015-05-29, 14:58
Medlem
Pissar en gång i månaden och det skickas in på analys på thc.
Pissade idag och nästa gång jag ska pissa är om fyra veckor den 26/6.
Kan jag röka ett par holkar nu idag och imorron och bli ren tills dess ?
Hade tänkt köpa en halva och dela med en kompis.
Senast gång jag rökte var nyårsafton och innan dess rökte jag mycket och ofta. Tog dock två bloss för en, tv månader sen men det syntes inte alls.
Gymmar även 4 gånger i veckan och dricker runt 1 liter vatten när jag gymmar.
Väger 70kg är 175.
2015-05-29, 15:07
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90

Vet inte hur det är med tram överallt i landet men jag lämnar UP på psyk i min stad och på den stickan kollar man alltid efter tram, och jag har ingen historia av tramadol öht. Så det är nog olika, men nog kollar man efter tram även om det inte föreligger specifika misstanker mot den som testas. Men är som sagt garanterat olika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in