2015-05-27, 17:14
Medlem
zorb89s avatar
Måste bara dra ned på era förväntningar om ni tror att FPC kommer vara med imorgon med Google(vem vet men ha inte dom förväntningarna)

Jörgen Lantoo sa i senhösten att tillverkare väntar in att stödet ska komma i Androids mjukvara, det har varit en av anledningarna till förseningarna. Ni måste förstå att en standard håller på att byggas och det går inte på en natt.

Det ni ska veta är det jag och främst vissa kungar på Placera tjatat om LÄNGE är att standarden BYGGS i detta nu och marknaden kommer bli enorm, det är nu det hela smäller då de flesta hakar på tåget Apple startade 2013. Sen att Media lurat befolkningen på att inte investera i FPC får ni stämma de för..

Kom sen ihåg att det inte finns någon konkurrens just nu för FPC, de har erövrat marknaden något fruktansvärt och långt bättre än jag väntat!

Android får Fingersensorstöd = Xiaomi och alla andra tvingas hakar på!

Köp nu och sälj runt 300kr senare när även tomtarna inser detta.

Må väl
2015-05-27, 19:49
Medlem
Lillbubbens avatar
Ja det är bara att sitta ner i båten och njuta fy fasen. En månadslön till in idag.

Någon som har finger trycks sensor på sin telefon idag? Någon som någonsin kommer köpa en ny mobil utan?

Ni som inte har finger sensor, provat? Så fruktansvärt smidigt.

När kommer våra svenska banker kliva på danske banks filosofi? Utveckling!!!

Inget snack om att detta är framtiden. Jag bara hoppas på att de verkligen kommer upp i 1.5 miljarder på försäljningen. Hade räknat med en 1.2 - 1.3 så just därför skjutsade jag in mer pengar. Kan tänka mig ordentlig rekyl ifall man bara kommer upp i 1.3 tex.

Sitter långt, tungt och hårt.
2015-05-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Måste bara dra ned på era förväntningar om ni tror att FPC kommer vara med imorgon med Google(vem vet men ha inte dom förväntningarna)

Jörgen Lantoo sa i senhösten att tillverkare väntar in att stödet ska komma i Androids mjukvara, det har varit en av anledningarna till förseningarna. Ni måste förstå att en standard håller på att byggas och det går inte på en natt.

Det ni ska veta är det jag och främst vissa kungar på Placera tjatat om LÄNGE är att standarden BYGGS i detta nu och marknaden kommer bli enorm, det är nu det hela smäller då de flesta hakar på tåget Apple startade 2013. Sen att Media lurat befolkningen på att inte investera i FPC får ni stämma de för..

Kom sen ihåg att det inte finns någon konkurrens just nu för FPC, de har erövrat marknaden något fruktansvärt och långt bättre än jag väntat!

Android får Fingersensorstöd = Xiaomi och alla andra tvingas hakar på!

Köp nu och sälj runt 300kr senare när även tomtarna inser detta.

Må väl
Det är lungt de har inte visningen förräns 18:30 imorgon då börsen är stängd.
Så antingen kommer det vara lite fart på torsdag eller en dipp beroende på om FPC har ett finger med i spelet eller inte.
Kommer tanka mer vid eventuell dipp.
Vi får se helt enkelt men precis som du säger är FPC ett case där man skall ligga lång (eller bara se fram emot Q4) och bara njuta av tillväxten.
2015-05-27, 20:12
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbubben
Ja det är bara att sitta ner i båten och njuta fy fasen. En månadslön till in idag.

Någon som har finger trycks sensor på sin telefon idag? Någon som någonsin kommer köpa en ny mobil utan?

Ni som inte har finger sensor, provat? Så fruktansvärt smidigt.

När kommer våra svenska banker kliva på danske banks filosofi? Utveckling!!!

Inget snack om att detta är framtiden. Jag bara hoppas på att de verkligen kommer upp i 1.5 miljarder på försäljningen. Hade räknat med en 1.2 - 1.3 så just därför skjutsade jag in mer pengar. Kan tänka mig ordentlig rekyl ifall man bara kommer upp i 1.3 tex.

Sitter långt, tungt och hårt.

De har ju redan kommit upp i 1 miljard och har sagt att försäljningen kommer att öka exponentiellt, så jag ser inte ens under 1,5 miljard som en möjlighet! De är nog väldigt säkra för att kunna slänga ur sig en sån prognos
2015-05-28, 11:43
Medlem
Röksopps avatar
Var tillverkas deras produkter? (Kan inte hitta det någonstans).
2015-05-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Röksopp
Var tillverkas deras produkter? (Kan inte hitta det någonstans).

De har ingen egen produktion, men utvecklingen och merparten av de anställda sitter väl i Göteborg. Bortsett från fd VD(Johan Carlström), han är väl bosatt på Södermalm och pendlade(pendlar).
2015-05-28, 12:36
Medlem
Lillbubbens avatar
Ännu en dag med en fin månadslön
2015-05-28, 13:00
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbubben
Ännu en dag med en fin månadslön
Vågar jag gå in med ännu mer pengar nu, eller hade du avrått?
2015-05-28, 13:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vågar jag gå in med ännu mer pengar nu, eller hade du avrått?
Sålde av mina Opcon-aktier (värdelösa) och köpte Fingerprint istället för ytterligare 6,5k.
2015-05-28, 13:17
Medlem
Förväntas den stiga ett tag till eller hur ser prognosen ut? Vad är det som fått fart på aktien idag?
2015-05-28, 13:19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koss36
Förväntas den stiga ett tag till eller hur ser prognosen ut? Vad är det som fått fart på aktien idag?
Köp köp så sitter vi i samma båt! Buttfucked or winners, det är frågan...
2015-05-28, 13:19
Medlem
Vilken tid påbörjas google eventet? Och till vilken tid är den beräknad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in