2015-05-27, 20:58
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pafagel
Förstår inte folk som ens orkar argumentera med Babianen. Det är ett litet jävla troll som enbart försöker provocera i tråd efter tråd, och ändå så försöker folk argumentera emot! bara läsa idiotens inlägg i olika trådar så begriper man direkt. Ignorera idioten totalt är det enda sättet för att då den blådåren att ledsna.

Kan bara instämma, jävligt synd hur folk låter Babianen förstöra tråd efter tråd.
Citera
2015-05-27, 21:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
För stor finns inte. Eller det finns men de är så pass sällsynta att det är irrelevant.

Varsågod, här har vi en källa på att storleken har betydelse. Sen om det har betydelse för klitorisstimulans framgår inte, men killar med större kuk föredras.

http://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php

"För stor" är en myt. Det finns inget som är för stort om fittan kan töja sig. Och töjbar är det rätta ordet att säga för en fitta.
Du säger att det är en myt -- det berättar bara för mig att du inte är kvinna, men vill ta på dig rätten att diktera vad kvinnor känner och tycker..
Citera
2015-05-27, 21:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du har inte så mycket koll va? Självklart finns det saker som är för stora för att en fitta ska kunna töja sig, någonsin hört ordet sfinkterruptur?

Givetvis har storleken betydelse, men svaret på din fråga i rubrik är NEJ snarare tvärtom. Sen föredrar jag ändå sex med en medelstor eller något större kuk än med en liten om nu valet hängde enbart på det, vilket det aldrig gör. Men även om sex med en större kuk är skönare så är svaret på rubrikfrågan ändå NEJ.
Och "större" är individuellt då, samt för stor är avskräckande och inte lockande eller skönt.. Vem fan vill ha ont när man gökar.
Citera
2015-05-27, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du har inte så mycket koll va? Självklart finns det saker som är för stora för att en fitta ska kunna töja sig, någonsin hört ordet sfinkterruptur?

Givetvis har storleken betydelse, men svaret på din fråga i rubrik är NEJ snarare tvärtom. Sen föredrar jag ändå sex med en medelstor eller något större kuk än med en liten om nu valet hängde enbart på det, vilket det aldrig gör. Men även om sex med en större kuk är skönare så är svaret på rubrikfrågan ändå NEJ.

He he he jaaaa sfinkterruptur det vet jag vad det är. Det var det första som jag lärde mig i skolan....

När du säger att du föredrar en modell större men inte för stor så brukar tjejen ändå välja någon omkring 18 cm och 14 - 15 cm i omkrets. Jag har alltid sagt det och säger det igen. TJEJERNS PREFERENSER LIGGER ALLTID SNÄPPET ÖVER VAD KILLAR KAN GE.

Vill tjejen ha sex, så vill hon ha gruppsex (för killar räcker enkelt sex), vill tjejen ha kuk så vill hon ha stor kuk (de flesta har inte stor kuk, säger sig självt), vill tjejen ha en kille så ska han vara stor stark och lång (vanlig kille i medellängd med vanligt knegarjobb funkar ej) osv, tjejer ska alltid vara värre. Deras preferenser är utan undantag alltid större än vad killar kan erbjuda.

Många tjejer kan inte säga öppet vad de innerst inne gillar, då skulle många killar inte kunna hantera informationen. Så är det.

"Och att storleken spelar roll så länge den inte är "för stor"" är en fet osanning. Alla tjejer föredrar flera cm i både längd och omkrets på kuken.

Viktigast är att man kan köra i många fler ställningar!
Citera
2015-05-27, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du säger att det är en myt -- det berättar bara för mig att du inte är kvinna, men vill ta på dig rätten att diktera vad kvinnor känner och tycker..
Ja, jag känner väl lika mycket som du känner i din fitta, eller hur? Om jag har 5 cm kuk så kommer varken du eller jag känna särskilt mycket. Därför kan jag visst ta mig rätten att spekulera om att större rimligtvis borde vara skönare för både dig och mig.

Vad är för stort? 17 - 18 cm i omkrets låter gigantiskt, men statistiskt sett är det ungefär 70 000 som har så grova i Sverige. Det är inte så sällsynt ändå. Då kan du räkna med att det finns de med större än så, då börjar vi närma oss colaburkstjocklekar.
Citera
2015-05-27, 21:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
He he he jaaaa sfinkterruptur det vet jag vad det är. Det var det första som jag lärde mig i skolan....

När du säger att du föredrar en modell större men inte för stor så brukar tjejen ändå välja någon omkring 18 cm och 14 - 15 cm i omkrets. Jag har alltid sagt det och säger det igen. TJEJERNS PREFERENSER LIGGER ALLTID SNÄPPET ÖVER VAD KILLAR KAN GE.

Vill tjejen ha sex, så vill hon ha gruppsex (för killar räcker enkelt sex), vill tjejen ha kuk så vill hon ha stor kuk (de flesta har inte stor kuk, säger sig självt), vill tjejen ha en kille så ska han vara stor stark och lång (vanlig kille i medellängd med vanligt knegarjobb funkar ej) osv, tjejer ska alltid vara värre. Deras preferenser är utan undantag alltid större än vad killar kan erbjuda.

Många tjejer kan inte säga öppet vad de innerst inne gillar, då skulle många killar inte kunna hantera informationen. Så är det.

"Och att storleken spelar roll så länge den inte är "för stor"" är en fet osanning. Alla tjejer föredrar flera cm i både längd och omkrets på kuken.

Ok .. du bitter och tror att tjejen lämnade dig för kuken och inte för din tjuriga personlighet..

Point taken.
Citera
2015-05-27, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok .. du bitter och tror att tjejen lämnade dig för kuken och inte för din tjuriga personlighet..

Point taken.
Juste, du är feministien som alltid ska läsa in annat. Du får tro det. Och jag har erfarenhet av att kvinnor lämnat mig för storleken och inte personligheten. "Bitter", ska det komma från en feminist? Feminister som är så livsglada människor som alla vill vara i närheten av.....
Citera
2015-05-27, 21:23
Bannlyst
Sen är det så att tjejen hellre håller käften om sina preferenser för att inte såra killen för att han kanske har någpt annat som hon kan ta del av. Om killen har ett bra jobb och är providertypen så kommer tjejen hellre att vilja bli försörjd än att erkänna att killens kuk är liten. Då risker hon att killen lämnar henne eftersom han blir sårad.
Sätt saker och ting i perspektiv så får du se att tjejer kan förtrycka en eller flera av deras verkliga preferenser för att få tag i nåt som underlättar för dem. Lömska varelser.
Citera
2015-05-27, 21:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nja, en större kuk ger mer friktion. End of story.

Hur skulle en större kuk ge mer friktion? Har du glömt att vaginan sluter sig runt kuken alltså är det sama friktion oavsett storlek.

Citat:
Jag menar allvar att jag hade valt henne framför dig. Tror du inte mig? Du citerade för ett tag sedan någon som gillade "normala" tjejer, alltså feta och fula. Vissa GILLAR faktiskt sånt. Hur sjukt det än låter, även om de är få till antalet.

Du har bara tappat greppet för att du inte kan få mig. Inse och gå vidare.

Citat:
För de flesta tjejer är det dock mannens självkänsla som räknas. Att han är trygg i sig själv.

Nope. Plånbok.
Citera
2015-05-27, 21:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För stor finns inte. Eller det finns men de är så pass sällsynta att det är irrelevant.

Varsågod, här har vi en källa på att storleken har betydelse. Sen om det har betydelse för klitorisstimulans framgår inte, men killar med större kuk föredras.

http://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php

"För stor" är en myt. Det finns inget som är för stort om fittan kan töja sig. Och töjbar är det rätta ordet att säga för en fitta.

Och du tror att kvinnor,

1) har en preferens för kuk-storlek från första början?

2) talar om sina preferenser för folk de inte känner?

3) har tillräckligt mycket erfarenhet för att veta vad de talar om?
Senast redigerad av Babianen 2015-05-27 kl. 21:43.
Citera
2015-05-27, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hur skulle en större kuk ge mer friktion? Har du glömt att vaginan sluter sig runt kuken alltså är det sama friktion oavsett storlek.

Du har bara tappat greppet för att du inte kan få mig. Inse och gå vidare.

Nope. Plånbok.
Hur skulle en större kuk inte ge mer friktion?
Ju mer den töjs desto mer tryck blir det mot kuken och således även mer friktion. Tre kvinnor i tråden och alla verkar ljuga.

Nej jag skulle på allvar välja henne framför dig. Du säger så till alla "du kan inte få mig". Vi säger så. Tokar du det här som raggning?

Plånboken är en del av det. Elin var ju otrogen mot tiger Woods. Och Tiger har ju en liten plånbok.....
Citera
2015-05-27, 21:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Vi har redan gått igenom att en större kuk kommer att slå i cervix oftare vilket gör ont. Så nej det är 0 kvinnor som föredrar en större kuk. De kvinnor som säger det ljuger eller trollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in