Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Du har inte så mycket koll va? Självklart finns det saker som är för stora för att en fitta ska kunna töja sig, någonsin hört ordet sfinkterruptur?
Givetvis har storleken betydelse, men svaret på din fråga i rubrik är NEJ snarare tvärtom. Sen föredrar jag ändå sex med en medelstor eller något större kuk än med en liten om nu valet hängde enbart på det, vilket det aldrig gör. Men även om sex med en större kuk är skönare så är svaret på rubrikfrågan ändå NEJ.
He he he jaaaa sfinkterruptur det vet jag vad det är. Det var det första som jag lärde mig i skolan....
När du säger att du föredrar en modell större men inte för stor så brukar tjejen ändå välja någon omkring 18 cm och 14 - 15 cm i omkrets. Jag har alltid sagt det och säger det igen. TJEJERNS PREFERENSER LIGGER ALLTID SNÄPPET ÖVER VAD KILLAR KAN GE.
Vill tjejen ha sex, så vill hon ha gruppsex (för killar räcker enkelt sex), vill tjejen ha kuk så vill hon ha stor kuk (de flesta har inte stor kuk, säger sig självt), vill tjejen ha en kille så ska han vara stor stark och lång (vanlig kille i medellängd med vanligt knegarjobb funkar ej) osv, tjejer ska alltid vara värre. Deras preferenser är utan undantag alltid större än vad killar kan erbjuda.
Många tjejer kan inte säga öppet vad de innerst inne gillar, då skulle många killar inte kunna hantera informationen. Så är det.
"Och att storleken spelar roll så länge den inte är "för stor"" är en fet osanning. Alla tjejer föredrar flera cm i både längd och omkrets på kuken.
Viktigast är att man kan köra i många fler ställningar!