2015-05-27, 18:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Va?

När man ska mäta två fingrar och en kuk på 20 cm så är de olika stora, men så fort man stoppar upp dem i fittan så är de exakt lika stora? Är det andra matematiska ekvationer som gäller i en fitta?
Babianens konstant?

1) Känslan av 2 fingrar och en 20 cm kuk är exakt likadan. Att kuken är större gör inte att den känns större.

2) Man känner i princip ingenting intui. Till exempel om du sätter in en 20 cm kuk i en kvinna och är stilla kommer kvinnan inte att känna att hon har en kuk i sig.

Citat:
Finns flera som tycker att det är skillnad och logiskt så är det skillnad.

De som säger att det är skillnad är män som låtsas. Ibland är det kvinnor som är oerfarna och tror att det är skillnad.

Citat:
Du är märklig. I vintras skrev du att kvinnor vill ha starka män som kan döda, våldta, långa, rika osv, men i ett annat att kvinnor inte bryr sig om mäns längd, styrka och att "så länge man kommer överens så vill kvinnan vara med mannen". Du vet vilket jag menar. Där du skriver om din egen man.

Jag gissar att du i samma anda kommer skriva att stora kukar är vad som är manligt om bara några månader. Vi kommer få se!

1) Det finns sex-killar och förhållande-killar.

2) Kvinnor har sex med sex-killar och förhållanden med förhållande-killar.

3) En sex-kille ska vara stor, stark, aggressiv. En förhållande-kille ska vara snäll och mesig.

4) Om kvinnan vill ha sex väljer hon en sex-kille. Om kvinnan vill ha ett förhållande väljer hon en förhållande-kille.

5) De flesta kvinnor är inte intresserade av sex, de är intresserade av förhållanden, därför väljer de förhållande-killar.

6) När kvinnor bli kåta och vill ha sex vill de ha det med sex-killar.
Citera
2015-05-27, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Känslan av 2 fingrar och en 20 cm kuk är exakt likadan. Att kuken är större gör inte att den känns större.

2) Man känner i princip ingenting intui. Till exempel om du sätter in en 20 cm kuk i en kvinna och är stilla kommer kvinnan inte att känna att hon har en kuk i sig.

De som säger att det är skillnad är män som låtsas. Ibland är det kvinnor som är oerfarna och tror att det är skillnad.

1) Det finns sex-killar och förhållande-killar.

2) Kvinnor har sex med sex-killar och förhållanden med förhållande-killar.

3) En sex-kille ska vara stor, stark, aggressiv. En förhållande-kille ska vara snäll och mesig.

4) Om kvinnan vill ha sex väljer hon en sex-kille. Om kvinnan vill ha ett förhållande väljer hon en förhållande-kille.

5) De flesta kvinnor är inte intresserade av sex, det är intresserade av förhållanden, därför väljer de förhållande-killar.

6) När kvinnor bli kåta och vill ha sex vill de ha det med sex-killar.
Men sätter du en 20 cm kuk i henne så är man sällan "stilla", då ser man till att pumpa hårt när man väl har chansen.

Du har ju klart och tydligt skrivit att kvinnor bara har sex i förhållanden. Så sex innebär förhållanden. Jag vet att kvinkor inte är intresserade av sex, du behöver inte anstränga dig för att lära mig. Insikten om att många tjejer inte vill ha sex knäcker killar.

Vissa som skriver att de vill ha stora kukar är säkert män men knappast alla.

Gå ner på stan och kolla vilka killar som tjejer går runt med. Är de stora, starka och aggressiva, nej.
Citera
2015-05-27, 18:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men sätter du en 20 cm kuk i henne så är man sällan "stilla", då ser man till att pumpa hårt när man väl har chansen.

1) Men man känner bara typ 7 cm in. Efter det känner man inget. Så kuken skulle lika gärna kunna vara 7 cm det skulle kännas likadant. Att mannen har 13 cm extra ger ingen extra stimulans.

2) Det är samma sak med omkrets, efter 2 tjej-fingrar i omkrets ökar inte känslan mer. Till exempel om jag sätter in 4 fingrar istället för 2, så känns det fortfarande som 2 fingrar - även fast jag har 4 fingrar i mig.

Citat:
Du har ju klart och tydligt skrivit att kvinnor bara har sex i förhållanden. Så sex innebär förhållanden. Jag vet att kvinkor inte är intresserade av sex, du behöver inte anstränga dig för att lära mig. Insikten om att många tjejer inte vill ha sex knäcker killar.

1) Ja men det är inte för att kvinnorna är kåta, det är för att mannen betalar för dem.

2) Killar vill inte ha sex, de vill ha bekräftelse av kvinnor, de tror att sex = bekräftelse. För kvinnor är sex bara sex, det betyder inte att kvinnan tycker om mannen.

Citat:
Vissa som skriver att de vill ha stora kukar är säkert män men knappast alla.

De kvinnor som säger det är oerfarna/osäkra/inbillar sig saker.

Citat:
Gå ner på stan och kolla vilka killar som tjejer går runt med. Är de stora, starka och aggressiva, nej.

Ja det är för att kvinnor vill ha förhållanden därför väljer de förhållande-killar.
Senast redigerad av Babianen 2015-05-27 kl. 18:22.
Citera
2015-05-27, 18:24
Bannlyst
Citat:
Men man känner bara typ 7 cm in. Efter det känner man inget. Så kuken skulle lika gärna kunna vara 7 cm det skulle kännas likadant. Att mannen har 13 cm extra ger ingen extra stimulans.

1) Ja men det är inte för att kvinnorna är kåta, det är för att mannen betalar för dem.

2) Killar vill inte ha sex, de vill ha bekräftelse av kvinnor, de tror att sex = bekräftelse. För kvinnor är sex bara sex, det betyder inte att kvinnan tycker om mannen.

De kvinnor som säger det är oerfarna/osäkra/inbillar sig saker.

Ja det är för att kvinnor vill ha förhållanden därför väljer de förhållande-killar.

Kukstorlek har betydelse men kanske inte så stor som vissa tror då, längre än så kommer vi inte ändå. Empress skrev 18 cm, men det är extremt få som har 18 cm i omkrets så det blir ingen skillnad.

Hur vet man om tjejen gillar killen om sex inte är nåt som visar hennes intresse? Menar du att det är ett "spel för galleriorna" när tjejen har sex med killen?
Vilket sex är i så fall klassat som "äkta sex" och sex för att få förhållande?
Citera
2015-05-27, 18:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kukstorlek har betydelse men kanske inte så stor som vissa tror då, längre än så kommer vi inte ändå. Empress skrev 18 cm, men det är extremt få som har 18 cm i omkrets så det blir ingen skillnad.

1) Jag har redan förklarat att det inte har det. Sluta leva i förnekelse.

2) Nej 18 cm i omkrets kommer inte att kännas mer än 2 fingrar. Du måste upp i 2 knytnävar för att det ska göra skillnad. Då är skillnaden knappt kännbar.

Citat:
Hur vet man om tjejen gillar killen om sex inte är nåt som visar hennes intresse? Menar du att det är ett "spel för galleriorna" när tjejen har sex med killen?
Vilket sex är i så fall klassat som "äkta sex" och sex för att få förhållande?

1) Hon köper saker till honom.

2) Ja i de flesta fall.

3) Det är bara snygga kvinnor som har sex för att de gillar det. Så om kvinnan inte är väldigt snygg (alltså inte ser ut ungefär som mig) då har hon bara sex för att få förhållande.
Citera
2015-05-27, 18:44
Bannlyst
Citat:
1) Jag har redan förklarat att det inte har det. Sluta leva i förnekelse.

2) Nej 18 cm i omkrets kommer inte att kännas mer än 2 fingrar. Du måste upp i 2 knytnävar för att det ska göra skillnad. Då är skillnaden knappt kännbar.
Ok.

Citat:
1) Hon köper saker till honom.

2) Ja i de flesta fall.

3) Det är bara snygga kvinnor som har sex för att de gillar det. Så om kvinnan inte är väldigt snygg (alltså inte ser ut ungefär som mig) då har hon bara sex för att få förhållande.
Jag tycker inte att du är snygg. Hade det stått mellan dig och henne så hade jag valt Sanne Aleth. Du är flintskallig, varför ska du vara flintskallig? http://cdn.modelsrating.com/sites/de...e_Aleth_50.jpg

Du får acceptera att smakerna bland män är ändå rätt olika även om det finns tjejer som är snygga för alla killar. Du är inte särskilt snygg, jag ser dig inte som sexig.

Tiomiljonerfrågan: varför gillar inte fler kvinnor sex? Evolutionen borde ju ha gjort att kvinnor ska gilla sex.
Citera
2015-05-27, 19:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ok.

Här är ett annat perspektiv på kuk storlek som kan hjälpa,

Citat:
The classic view that small is beautiful persisted through the Renaissance. Consider Michelangelo’s David or male nude sculptures by other artists of that period. The penises are surprisingly small. At that time, “masculinity” had less to do with the size of a man’s penis than with the size of his scrotum. A big scrotum that hung full and low suggested large testicles, which in turn, suggested great potency. During the Renaissance, penises were considered little more than incidental injection devices for what really counted, sperm.

Citat:
Jag tycker inte att du är snygg. Hade det stått mellan dig och henne så hade jag valt Sanne Aleth. Du är flintskallig, varför ska du vara flintskallig? http://cdn.modelsrating.com/sites/de...e_Aleth_50.jpg

Du får acceptera att smakerna bland män är ändå rätt olika även om det finns tjejer som är snygga för alla killar. Du är inte särskilt snygg, jag ser dig inte som sexig.

Sour grapes.

Citat:
Tiomiljonerfrågan: varför gillar inte fler kvinnor sex? Evolutionen borde ju ha gjort att kvinnor ska gilla sex.

1) För att det är inte till nytta för dem. Till exempel om kvinnan är fet och ful så vill ingen ha sex med henne ändå.

2) Alla kvinnor kan inte konkurrera på sex. De kvinnor som inte kan det konkurrerar på annat.
Citera
2015-05-27, 20:23
Bannlyst
Citat:
Här är ett annat perspektiv på kuk storlek som kan hjälpa,

Sour grapes.

1) För att det är inte till nytta för dem. Till exempel om kvinnan är fet och ful så vill ingen ha sex med henne ändå.

2) Alla kvinnor kan inte konkurrera på sex. De kvinnor som inte kan det konkurrerar på annat.
Nja, en större kuk ger mer friktion. End of story.

Jag menar allvar att jag hade valt henne framför dig. Tror du inte mig? Du citerade för ett tag sedan någon som gillade "normala" tjejer, alltså feta och fula. Vissa GILLAR faktiskt sånt. Hur sjukt det än låter, även om de är få till antalet.

Klart det är nytta för tjejer att kunna locka till sig män med sex. Sex har högst värde. Kanske finns det nåt som gillar hennes kunskaper i matlagning men ingen bryr sig om sånt i grunden. Så de som inte säljer sig på sex är lost. Här håller vi med varandra.

För de flesta tjejer är det dock mannens självkänsla som räknas. Att han är trygg i sig själv.
Citera
2015-05-27, 20:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nja, en större kuk ger mer friktion. End of story.

En för stor gör ont och är obehaglig .. end of story
Citera
2015-05-27, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En för stor gör ont och är obehaglig .. end of story
För stor finns inte. Eller det finns men de är så pass sällsynta att det är irrelevant.

Varsågod, här har vi en källa på att storleken har betydelse. Sen om det har betydelse för klitorisstimulans framgår inte, men killar med större kuk föredras.

http://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php

"För stor" är en myt. Det finns inget som är för stort om fittan kan töja sig. Och töjbar är det rätta ordet att säga för en fitta.
Citera
2015-05-27, 20:57
Medlem
Förstår inte folk som ens orkar argumentera med Babianen. Det är ett litet jävla troll som enbart försöker provocera i tråd efter tråd, och ändå så försöker folk argumentera emot! bara läsa idiotens inlägg i olika trådar så begriper man direkt. Ignorera idioten totalt är det enda sättet för att få den blådåren att ledsna.
Citera
2015-05-27, 20:57
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
För stor finns inte. Eller det finns men de är så pass sällsynta att det är irrelevant.

Varsågod, här har vi en källa på att storleken har betydelse. Sen om det har betydelse för klitorisstimulans framgår inte, men killar med större kuk föredras.

http://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php

"För stor" är en myt. Det finns inget som är för stort om fittan kan töja sig. Och töjbar är det rätta ordet att säga för en fitta.

Du har inte så mycket koll va? Självklart finns det saker som är för stora för att en fitta ska kunna töja sig, någonsin hört ordet sfinkterruptur?

Givetvis har storleken betydelse, men svaret på din fråga i rubrik är NEJ snarare tvärtom. Sen föredrar jag ändå sex med en medelstor eller något större kuk än med en liten om nu valet hängde enbart på det, vilket det aldrig gör. Men även om sex med en större kuk är skönare så är svaret på rubrikfrågan ändå NEJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in