Citat:
1) Känslan av 2 fingrar och en 20 cm kuk är exakt likadan. Att kuken är större gör inte att den känns större.
2) Man känner i princip ingenting intui. Till exempel om du sätter in en 20 cm kuk i en kvinna och är stilla kommer kvinnan inte att känna att hon har en kuk i sig.
Citat:
De som säger att det är skillnad är män som låtsas. Ibland är det kvinnor som är oerfarna och tror att det är skillnad.
Citat:
Du är märklig. I vintras skrev du att kvinnor vill ha starka män som kan döda, våldta, långa, rika osv, men i ett annat att kvinnor inte bryr sig om mäns längd, styrka och att "så länge man kommer överens så vill kvinnan vara med mannen". Du vet vilket jag menar. Där du skriver om din egen man.
Jag gissar att du i samma anda kommer skriva att stora kukar är vad som är manligt om bara några månader. Vi kommer få se!
Jag gissar att du i samma anda kommer skriva att stora kukar är vad som är manligt om bara några månader. Vi kommer få se!

1) Det finns sex-killar och förhållande-killar.
2) Kvinnor har sex med sex-killar och förhållanden med förhållande-killar.
3) En sex-kille ska vara stor, stark, aggressiv. En förhållande-kille ska vara snäll och mesig.
4) Om kvinnan vill ha sex väljer hon en sex-kille. Om kvinnan vill ha ett förhållande väljer hon en förhållande-kille.
5) De flesta kvinnor är inte intresserade av sex, de är intresserade av förhållanden, därför väljer de förhållande-killar.
6) När kvinnor bli kåta och vill ha sex vill de ha det med sex-killar.